Някой знае ли повече за Corolla/Avensis 2.0 D-4D 90кс?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Guest

Някой знае ли повече за Corolla/Avensis 2.0 D-4D 90кс?

Мнение от Guest » 10 Яну 2006 08:25

Ако някой може да даде съвет дали е добър двигателя 90кс 2.0 D-4D защото има и 110/114 кс версии по-нови. Не е ли много шумен този двигател? Вярно ли е че сервизния му интервал е само 7500 км? Искам да взема 2-3 годишна Corolla, но се колебая между този дизел и 1.4 97кс бензин. Карам около 15000 км на година, обаче искам да я използвам по-дълго колата, а не само още 3-4 години...
Успех на всички от форума!

TATl
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Авг 2005 12:07
Обратна връзка:

Мнение от TATl » 10 Яну 2006 11:53

Аз карам тоя дизел само че е 116к.с. Авенсис 2.0. Двигателя поне за мен е супер безшумен като се има предвид че имам Корола 1.6 бензин, която е по-шумна. Но както казвам това си е мое мнение и не искам да ангажирам с него. Двигателя е супер икономичен и достатъчно пъргав за мойте изисквания. Значи до Испания ми даде среден разход от около 5 литра при скорости 120-140. Градско се движи около 6-7 в зависимост от обстановката в София. Зареждам за сега само от ОМВ скъпата нафта и съм доволен от нея, до колкото може да е доволен човек от български горива. От 2005г. Тойота е вдигнала лимита на обслужване на 15000км и за дизелите, но не те съветвам да го чакаш. Аз лично си сменям маслото на 7500км. да ми е мирна главата. На бензиновата го сменям на 8000км. Авенсиса на около 8500 почва леко да му потъмнява маслото. Смяната в ТМ Ауто на дизела ми е 150 лв. за 6 литра синтетика 5W40. Плюс 30лв за техническо обслужване тип А - преглед светлини и ходова част. Вчера я правих тази процедура и отне 40 мин. - едно кафе и няколко цигари:)

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 10 Яну 2006 14:56

Predpolagam, che si v leko zabluzhdenie! 2.0 D4D ne e 90 hp, takuv e obiknoveniat 2.0 diesel na Toyota, koito se slaga na purvite Avensis i Rav4.

TATl
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Авг 2005 12:07
Обратна връзка:

Мнение от TATl » 10 Яну 2006 16:39

По-скоро мисля че има предвид 1.4 версията на д4д, която е 90 коня.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Яну 2006 19:07

TATl написа:По-скоро мисля че има предвид 1.4 версията на д4д, която е 90 коня.
kolegi,GUEST govori za 2-3godi6na COROLLA,tochno tova sa parvite e12 ot 2002god-2003godina.,togava se montirashe TOCHNO tozi 2.0D4-D/90k.c./ na COROLLA i sas 116k.c. na AVENSIS,taka che kolegata e prav za mo6tnostta! smile.gif GUEST ,bih ti preporachal benzinovata COROLLA 1.4 VVT-I/97k.c./,az tochno takava si kupih na letnia avtomobilen salon i za men niama6e dvoumenie dali da e benzin ili diesel,az prosto ne sam fen na dizela,bez da angajirm niakoi s tova mnenie. smile.gif mnogo me drazni tipichnata turbo -dupka pri dizelite, dry.gif koiato sas sigurnost ya ima pri corolla,no ne sam siguren za avensis/tuk kolegataTATI moje da osvetli ne6tata,6te sam mu blagodaren/ :help: .ta znachi otnosno motora 1.4VVT-I/97k.c./ az sam naistina ocharovan,mnogo e pargav i ima dostatachno tyaga i na niski oboroty,vvt-i si var6y rabotata chudesno,sega zimata mi dava razhod gradsko 9.0l/100km,liatoto se nadyavam da padne oshte.kolata e TIHA I PARGAVA. cool.gif ne moga da dam mnenie za 2.0D4-D,no karah 1.4D4-D/90k.c./ i otkrovenno moga da ty kaja che otstapva dosta na benzinovia 1.4--po-tromavo uscorenie i zavi6en shum na prazen hod i na niski oboroty,a i pri uscorenie-- to zapochva ot 1800ob/min/pod tyah niama tyaga/,do kam 3500ob/min. mad.gif ,tochno tova ne haresvam v dizela-takmo tragne da nabira i mu svarshat oborotyte. dry.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

TATl
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Авг 2005 12:07
Обратна връзка:

Мнение от TATl » 10 Яну 2006 19:15

Lexus e prav za turbo dupkata. Ima ia i pri Avensisa i v nachaloto mnogo tersene mi beshe do kato mu svikna, osobeno ako triabva da isprevarish byrzo, no sega sym mu sviknal i ne mi e problem pone na men de.

нов-фен

Разкажи още

Мнение от нов-фен » 20 Яну 2006 13:47

някъде из този форум четох че двигателите VVT-I сменявали сегменти на всеки 80000 км докато ЛАДАТА на 200000 км. . Дали и за твоят 1.4 VVT-I/97k.c не се отнася.Лично аз чета и сабирам инфо за D-4D 1.4 90 к.с , тъй като е по икономичен за градски условия . Нека които може да го изкоментира както в положителна така и отрицателна посока. Другият D-4D 2.0 казвате се води Е 12 . А този D-4D 1.4 90 к.с как се води ?Ако се убедя че двигателя е сполучлив остава семо да избера м/у COROLA или Новият YARIS-2006 които е малко по голям от старият а и старият беше с двигател 75 к.с.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Re: Разкажи още

Мнение от jamie » 20 Яну 2006 14:21

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:40, променено общо 1 път.

Гост

Re: Разкажи още

Мнение от Гост » 20 Яну 2006 14:57

"на всеки" не си го чел laugh.gif
""На всеки "" четох го !!!!! ето го http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030 biggrin.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 20 Яну 2006 15:05

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:39, променено общо 1 път.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 20 Яну 2006 21:46

jamie написа:Е, не е "на всеки" - успокой се. Дефекта се появява еднократно и се отстранява гаранционно :thumbsup:
tozi problem za vvti motorite zasiaga SAMO 2001-2002godina proizvodstvo dvigateli.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 63 госта