Каква Тойота да си купя за 4500-5500лв

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 25 Яну 2006 07:44

da beshe v USA stiah da ti dam info za kakvo li ne, no v BG nestata stoiat dosta po razlichno i kato modeli i kato dvigateli i kato ceni. samo ste ti kaja che tuk niama nito Starlet, nito Carina, nito pak Corollata izglejda po sastia nachin. pak dvigateli det sa po malki ot 1.5L nesastestvuvat. poslednia karboratoren dvigatel tuk mislia che e bil 1986 ili nesto takova. obache v BG nestata stoiat po drug nachin, ta za tova i ne se obajdam.
->

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 25 Яну 2006 07:45

amazonka написа:biggrin.gif Благодаря :thumbsup:
Защо форумът е толкова пуст biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif сигурно защото хората си карат безпроблемно Тойотките хи хи хи
Спрях се на Тойота Сарина- 1.4 с карборатор но ако не намеря за повече от 1-месец може и 1.6
за 1.6 само не разбрах пълен инжекцион ли е или не -ще стане ли на газ евентуално??????
Голяма оптимиска съм нали biggrin.gif biggrin.gif
Кажете пълен инжекцион ли са 1.8 ,2.0

Много трудно се търси инфо за тази марка и аз съм лаик в интернет ама....

Има ли и друг форум???

Каде мога да намеря снимки - двигатели разход и т.н но на по-старите модели?? В повечето търсачки Carina е няма защо ли??
RE:Частите и тяхното намиране проблем ли е?
Amazonka,chastite ne sa problem,parvo zashtoto ne ti tryabvat ,a ako ti potriabvat v TM-AUTO/oficialnia vnositel na toyota/ ima,ako tarsish po-evtini,ima gi pri arabite.TOYOTA CARINA NIAMA 1.4,NAI-VEROIATNO GOVORISH ZA COROLLA,IMA COROLLA DO 93 GOD. 1.3 KARBURATOR/72KONIA/ 2E MOTOR. ZA VAPROSA TI ZA 1.6 DALI E PALEN INJECTION,MISLIA CHE DA--EFI SE VODIAT,KOLEGITE ZAPOZNATI S TEHN.VAPROSI DA KAJAT DALI E PALEN INJECTION.KATO PITASH ZA 1.6,1.8 I 2.0 DALI SA PALEN INJECTION,ZASHTO NE PISHESH KOIA GODINA VIZIRASH????????NA DRUGIAT TI VAPROS--COROLLA S KRAGLI FAROVE SE PROIZVEJDA OT KRAYA NA 97GODINA DO KRAYA NA 2000GOD.I SE PROIZVEJDA SAMO V JAPAN,OT 2000GOD. I PRAVYAT FEISLIFT/MODERNIZACIA/ I STAVA S CHETIRI KRAGLI FARA,A NE S DVA, I PROIZVODSTVOTO NA SEDANA SE IZNASYA V TURCIA.PO VAPROSA KADE MOJESH DA NAMERISH SNIMKI NA PO-STARITE MODELI--V INTERNET e palno--vlizash v google i pishesh toyota carina pics--shte ti izleznat 50000saita,ako tova TI E MALKO,ZDRAVE MU KAJI.analogichno e i za drugite modeli--corolla,starlet i t.n..ako iskash da vidish razhoda,napishi primerno toyota carina specifications,ili toyota carina consumption,analogichhno za drugite modeli.nai-dobre vlez v MOBILE.DE itarsi tam saotvetnia model,tam gi ima na snimki i ceni v germania,daje ako si izbere6 niakoia,mojesh da pratish chovek da ti ia vkara v bg.Ako imash oshte konkretni vaprosi ,pitai. :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран на: 22 Яну 2006 23:39
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от amazonka » 25 Яну 2006 10:42

worthy.gif worthy.gif worthy.gif Благодарско съжалявам за нелепите си въпроси ама човек се учи ... :thumbsup:
Веднага пускам Google....
Прикачени файлове
Искам да ви запозная с бившата ми красавица. Разделих са с нея преди 15-дни.
Искам да ви запозная с бившата ми красавица. Разделих са с нея преди 15-дни.
2.jpg (29.24 KiB) Преглеждано 4476 пъти
Служи ми верно 6-години но и доиде времето да е продам
Служи ми верно 6-години но и доиде времето да е продам
1.jpg (31.67 KiB) Преглеждано 4476 пъти

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 25 Яну 2006 10:55

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:37, променено общо 1 път.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 25 Яну 2006 10:58

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:37, променено общо 1 път.

El Camino

Мнение от El Camino » 25 Яну 2006 12:10

При Карината също умната - повече тоци, повече "хЕкстри" повече ядове. 1.6 двигател със оная смешната сонда за 300 евро, дет си е консуматив не бих пипал.

Аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран на: 22 Яну 2006 23:39
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от amazonka » 25 Яну 2006 15:56

Вие се раздвижихте biggrin.gif .
Явно е че няма да се справя сама и ще питам за колите които гледам по-отделно.
Проблема е че ще трябва доста да изчакам защото тези коли не са много разпостранени.

Има ли някои от вас да е от Пловдив Евнтуално да даде съвет кои маистор да погледне колата. Сервизи????
Аз имам много майстори, но е друго познавач на марката да си е пипне wink.gif

Аватар
JoroBoy
Мнения: 53
Регистриран на: 30 Мар 2005 00:36
Местоположение: Plovdiv
Обратна връзка:

Мнение от JoroBoy » 25 Яну 2006 19:06

amazonka написа:Вие се раздвижихте biggrin.gif .
Явно е че няма да се справя сама и ще питам за колите които гледам по-отделно.
Проблема е че ще трябва доста да изчакам защото тези коли не са много разпостранени.

Има ли някои от вас да е от Пловдив Евнтуално да даде съвет кои маистор да погледне колата. Сервизи????
Аз имам много майстори, но е друго познавач на марката да си е пипне wink.gif
Hi Amazonka!az sum ot Plovdiv no da ti kaja ne sum chuval za maistor deto da e nekuv tesen specialist po Toyota!Bih ti preporuchal serviza,koito se namira v dvora na "Aptechno" na Peshtersko Shose tam momchetata imat dosta tehnika i si razbirat dosta dobre ot rabotata!Shto se otnasia do preporuka na Toyota vij moita:)))Imam ia ot mart minalata godina i zasega sum mnogo dovolen....ako iskash daje moga da ti ia pokaja v deistvie:)))
Изображение
Toyota Corolla E10 4E-FE 1.4XLi 90Ps 16v Born 28.09.1993 in Japan

Аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран на: 22 Яну 2006 23:39
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от amazonka » 25 Яну 2006 19:51

:hello1: :hello1: :hello1:
Еи браво голяма красавица и аз бих се радвала много на една какава колица.
Ако не те притеснява даи малко инфо. Коя година е? Двигател ?Колко ти гори. Как е намери и за колко я пазари biggrin.gif

biggrin.gif Да сещам се за сервиза ти там ли оправяш твоята?
Ще се радвам да видим само да се пооправи временцето.
Да си е караш безавариино :whistle: и безпроблемно до като си купиш по-нова smile.gif

Аватар
JoroBoy
Мнения: 53
Регистриран на: 30 Мар 2005 00:36
Местоположение: Plovdiv
Обратна връзка:

Мнение от JoroBoy » 25 Яну 2006 21:00

Imash li ICQ nomer?
Toyota Corolla E10 4E-FE 1.4XLi 90Ps 16v Born 28.09.1993 in Japan

Аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран на: 22 Яну 2006 23:39
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от amazonka » 25 Яну 2006 22:44

Пиши на Л.С имам Skupe iSQ -то не го ползвам tongue.gif

Аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран на: 22 Яну 2006 23:39
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от amazonka » 29 Яну 2006 22:34

За да не клепам с друга тема бихте ли ми обяснили- какво е това ланбдасонда и за какво служи. Защо не съм го чувала при другите марки автомобили нямали го?

Аватар
NaLordaZenata
DRIFT мацка
Мнения: 295
Регистриран на: 08 Мар 2005 13:35

Мнение от NaLordaZenata » 30 Яну 2006 00:06

ДАТЧИК ЗА КОНЦЕНТРАЦИЯ НА КИСЛОРОД /ЛАМБДА СОНДА/, ВАЖЕН ЕЛЕМЕНТ НА МОДЕРНИТЕ ИНЖЕКЦИОНИ

Датчика за кислород /ламбда сонда/ е предназначен за определяне концентрацията му в изгорелите газове, съставът на които зависи от съотношението гориво и въздух в сместа, подавана в цилиндрите на двигателя.
Информацията, която дава датчика във вид на напрежение или изменение на съпротивлението се използва от електронния блок за управление /ЕБУ/ за управление на пръскването при корегиране на количеството подавано гориво.

За пълното изгаряне на 1 кг. бензин е необходим 14,7 кг. въздух.
Такъв състав на гориво-въздушната смес се нарича стехиометрически.
Той обезпечава най-малко съдържание на токсични вещества в изгорелите газове и съответно ефективното им доизгаряне в катализатора.

За оценка състава на гориво-въздушната смес се използва коеф. за излишък на въздух - отношението на количеството въздух, постъпващо в цилиндрите към количеството въздух, теоретически необходимо за пълното изгаряне на бензина. В световната практика този коефициент се нарича ЛАМБДА.

При стехиометричната смес ламбда=1, ако ламбда<1 /недостиг на въздух/, сместа се нарича богата, при ламбда>1 /излишък на въздух/, сместа се нарича бедна.

Най-голяма икономичност при пълно отваряне на дроселовата клапа
на бензиновия двигател се постига при ламбда=1,1-1,3. Максимална мощност се постига, когато ламбда=0,85-0,9.

В световната практика датчика може да бъде наричан различно, кислороден датчик, регулатор ламбда, ламбда сонда, датчик за концентрация на кислорода в отработените газове.

Кислородните датчици биват два типа: електрохимични и резисторни.
Първият тип работят на принципа на елемент, изработващ ел. ток. Вторият, работи като резистор, изменяйки своето съпротивление от условията на средата, в която се намира.

Основна част на електрохимичния датчик е керамичен накрайник.
Той се намира в потока изгорели газове. Ефективната работа на датчика е възможна при температура не по- ниска от 300-350 градуса по целзий. Затова, за бързо загряване след пускане на двигателя, съвременните датчици са снабдени с електрически нагревателен елемент.

Датчиците без нагревател могат да имат 1 или 2 проводника, а пък датчиците с нагревател могат да имат 3 или 4 проводници. Като правило проводниците в светли цветове се отнасят за нагревателя, а тъмните - към сигналните проводници. Във връзка с това, че датчика за кислорода може да изработва ел. сигнал само при температура 300 350 градуса по Целзий и нагоре, датчиците без нагревател се поставят в изпускателния колектор, а с нагревател - пред катализатора. Понякога се поставят по два кислородни датчика: пред катализатора и след него.

Датчиците за кислород са с неразглобяема конструкция и не изискват обслужване. Ресурсът на електрохимичните датчици е от 60 до 80 хил. км. пробег.

Причините за преждевременна повреда на датчика за кислорода са:

1. Използване на оловен бензин или неподходящо гориво.
2. Прегряване на датчика.
3. Многократни и неуспешни опити за палене на двигателя през къси интервали, което води до натрупване на неизгоряло гориво в изпускателния колектор, което може да се възпламени детонационно
4. Проверка работата на цилиндрите на двигателя чрез махане на запалителните кабели от някоя от свещите;
5. Нехерметичност в изпускателната система.

Възможни признаци за неизправност на датчика за кислорода:

1. Неустойчива работа на двигателя при ниски обороти /празен ход/
2. Увеличен разход на гориво
3. Влошаване динамичните характеристики на автомобила
4. Характерна детонация около катализатора след гасене на двигателя
5. Повишена температура около катализатора

Правила за демонтаж и монтаж на датчика.

1. Демонтажът се извършва само при студен двигател;
2. Проверка на херметичността при монтаж;
3. Проверка работоспособността по контролируеми параметри.

Контролират се следните параметри, но при работна температура 300-350 градуса по Целзий

1. При ламбда=0,9 напрежението в сигналния проводник трябва да бъде не по-малко от 0,65V
2. При ламбда=1,1 напрежението в сигналния изход трябва да бъде не повече от 0,25V
3. Време за сработване при обеднена горивна смес не повече от 250 мс
4. Време за сработване при обогатена горивна смес не повече от 450 мс
5. Съпротивление при температура 300-350 градуса по Целзий не повече от 10 килоома

copy->paste (не помня откъде wink.gif)
Motion Creates Emotion!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 30 Яну 2006 02:26

El Camino написа:При Карината също умната - повече тоци, повече "хЕкстри" повече ядове. 1.6 двигател със оная смешната сонда за 300 евро, дет си е консуматив не бих пипал.
Oti verno e 300lv bre ,da ne e Denso WideBand?:)
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Яну 2006 10:52

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:25, променено общо 1 път.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: nad_tab и 185 госта