nai-dobroto za drift za na4inae6ti

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
BGone
Мнения: 7
Регистриран на: 18 Авг 2005 15:15

nai-dobroto za drift za na4inae6ti

Мнение от BGone » 28 Фев 2006 15:59

edinstwenoto ne6to zaradi koeto iskam da si wzema kola e da se nau4a da posre6tam zawoite s wratite (we4e sym postawil malki osnowi s kolata na tati :D opel omega 175hp ama tq e prekaleno tejka i izob6to ne moga da q po4uwstwam)
ta poba4kah da sybera dostaty4no pari za kola no ima prekaleno mn pre4ki. naprimer si misleh da wzema otna4alo 200sx(daje gledah na Dini ot Vraca. no tq e razduwana ot 1.8 do 2.0 i e praena ...) no mitoto prosto 6te e ubiistweno(4k leva). sy6toto waji i za AE86 poneje predpo4itam da si zema kolata ot wyn. tuk horata prekaleno mnogo 6mekeruwat i nai mn moje da ostana s prazni ryce. imam poznati koito imat mn dobri wryzki w germaniq i za towa moje bi ot tam 6te trqbwa da q wzema ta si misleh da popitam pro-tata kakwo 6te e nai dobre da si wzema. edinstwenoto ne6to na koeto se sprqh be6e bmw compact 1.8 ti 140hp oba4e e kym 1200kg. towa dali 6te mi swyr6i rabota...?

daite molq wi predlojenie za6toto ne izdyrjam we4e a ne iskam da u4estqwam pose6teniqta na ba6ta mi pri zastrahowatelq :D
naprimer za kola koqto bi mi izlqzla ne powe4e ot 5k leva za6toto smqtam da i slagam wytre rolbari, nowi spira4ni uredbi i amortisiori,sedalka...

Asen
ISKAM HADJIROKO ili 200sx

b_d

Мнение от b_d » 28 Фев 2006 16:12

1. Еми BMW-то очевидно ти е над бюджета.

2. Ако земеш АЕ86, зимаш стара кола, която ще глътне доста кинти докато стане читава.

3. Нисана трябва да е от БГ и то става пак като АЕ-то

3. Има и разни други варианти според мен, но предвид малкия ти бюджет незнам - разгледай алфите със задно, старите БМВ-та 325, Нисан S12 също може да се намери евтино.

При всяко положение обаче вариантите са два:
1. Зимаш сравнително скъпа кола и наливаш малко;
2. Зимаш евтина и наливаш повече;

BGone
Мнения: 7
Регистриран на: 18 Авг 2005 15:15

Мнение от BGone » 28 Фев 2006 16:21

biudjeta mi e 10k leva kato moje da dopylnqt na6te no ne iskam da naliwam prekaleno mnogo pari za kola koqto 6te potro6a ot blyskane i karane
ISKAM HADJIROKO ili 200sx

b_d

Мнение от b_d » 28 Фев 2006 16:30

Еми според мен земи или Nissan Silvia (около 3К) или BMW E30 325 (3-4 К) и си готов. АЕ-тата искат повече работа отколкото ми се струва си готов да вложиш.

BGone
Мнения: 7
Регистриран на: 18 Авг 2005 15:15

Мнение от BGone » 28 Фев 2006 16:34

pod silwiq ima6 predwid 200sx nali? 2.0l + turbo?

ina4e sym wliuben w AE86 no prosto nqma koi da mi pomogne da q praq...
ISKAM HADJIROKO ili 200sx

b_d

Мнение от b_d » 28 Фев 2006 16:51

BGone написа:pod silwiq ima6 predwid 200sx nali? 2.0l + turbo?

ina4e sym wliuben w AE86 no prosto nqma koi da mi pomogne da q praq...
200SX e Nissan Silvia S13. Аз говоря за S12, което е предишния модел. Идва с 2.0 NA мотор - 150 коня или с 1.8 турбо в късните версии.
Изображение

BGone
Мнения: 7
Регистриран на: 18 Авг 2005 15:15

Мнение от BGone » 28 Фев 2006 17:37

hmm twa izglejda dobre... osobeno 1.8 + turbo
we4e ostawa wyprosa ot de da namerq takawa i kak wyrwi wyprosa s 4astite.
ina4e suuuuuuuper mn mi prili4a na AE86 :)
ISKAM HADJIROKO ili 200sx

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 28 Фев 2006 19:25

най-евтиният вариант е АЕ86 - най-лесно може да се докара до ниво да дрифти лесно. нисана е по-тежък - той е по-добрият вариант, но пък иска по-голяма инвестиция.

тойотата е достатъчно да се постегне, да и се сложи по-твърдо окачване, да и се подмени филтъра и генерацията и е готова за дрифтене - колата си дрифти почти сток. но както казва bad_dog - стара кола - иска стягане.

и моята си я купих за дрифт, но стягането е бавна процедура. досега е глътнала над 1200лв, а има още за правене - още поне толкова ще иска. освен ако не искаш да я оставиш в някой сервиз и да удариш пачката на масата - ще стане бързо, но не се знае как.

нисана обезателно ще иска доста повече инвестиции за да дрифти лесно.

беемвето също е добра кола, но гълта твърде много пари
status: за БАН

BGone
Мнения: 7
Регистриран на: 18 Авг 2005 15:15

Мнение от BGone » 28 Фев 2006 21:40

генерацията
???
ISKAM HADJIROKO ili 200sx

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 28 Фев 2006 21:43

изходящата генерация - аспух, изходящи колекторни тръби - такива неща :)
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 01 Мар 2006 00:37

BGone написа:
генерацията
???
Moga da izdraznq nqkoj s tozi mi suvet, no kato za na4alo BGone si redaktirai signatirata ot HADJIROKO na HachiRoku, koeto na qponski zan4i 86, te AE86! El Camino te buzikna v edna druga tema, ama ti ne zagrqva6?!? rolleyes.gif
Ako ne mi vqrva6 eto ti link da vidi6 kak se pi6e:
http://www.superstreetonline.com/howto/15760/

Generaciq maggkrabar ti e obqsnil ve4e, no na kratko sa trubite kato po4ne6 ot glavata na dvigatelq i zavur6i6 s kraq na ausouha. Tiq vsi4ki te trubi imn vikat generaciq, koeto e malko 4udno i za men. biggrin.gif

Az nqmam Ae86 ili S12-13(Silviq), no ti preporu4vam AE86, za6toto tq otgovarq naj-mnogo na turseneo ti, a imenno Drift za na4inae6ti.
Ostavi za sega turbini i takiva miti raboti!!! Edna dobre stegnata AE86 drifti, stoj ta gledaj, ako ne vqrva6 pitaj Punkara!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

BGone
Мнения: 7
Регистриран на: 18 Авг 2005 15:15

Мнение от BGone » 01 Мар 2006 01:50

za drazneneto moje malko da si praw za6toto prili4a na nenujna zabelejka. wse pak sym fen na AE86. gledal sym dosta filmi za tazi kola i
znam 4e HADJIROKO ozna4awa 86 na qponski ;)
sy6to taka znam 4e ne se pi6e HADJIROKO
kakto wijda6 sym go napisal na BG s latinica za ligawnqta ;)

onq pi4 moje da me e byziknal nqkyde ama izob6to ne sym mu widql post-a. a i da sym go widql sym si dostaty4no razseqn za da ne zacepq. nadqwam se da sym kontraatakuwal zabelejkata ti uspe6no HAHAHAHAAH :D kiddin man

p.s. - da znae6 4e e mnogo gadno da ti praqt offtopic zabelejki ;)
ISKAM HADJIROKO ili 200sx

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 01 Мар 2006 07:15

Ia ne se hva6tai kato makite deca. Tozi offtopic be6e, za6totto ne sum znael, 4e se buzika6 i me drazne6e tova HADJIROKO!
No ne oburnal vnimanie na posledniq abzac, a toj glasi, 4e za na4inae6ti AE86 e perfectniq izbor, na tova trqbva6e da oburne6 vnimanie!tongue.gif
1-vo e naj-leka ot vsi4ki izbroeni
2-ro ne e tolkova mo6tna, t.e. ima po malka veroqtnost da se prebie6, kato si na4inae6t. Hubavo e prdi da po4ne6 da drifti6 da iz4ete6 malko literatura i da izgleda6 nqkolko film4eta na BestMotoring, kato Drift Bible trqbva da e purvoto! Tam sravnqvat drift ka4estvata na S14, S13, MR2 i AE86 na edna i su6ta pista.
3-to nqma turbina, koqto da ti uslojnqva jivota, nali trqbva da q nastroi6, da smeni6 tova-onova po neq.
4-to naj-eftina e.
5-to CJ na 1/4 mile s AE86(bez turbo) qde BMW 3-kite!

Problem 6te sa ti djantite, za6toto ako iska6 da gi smenq6 s nqkoi po-taka mnogo trudno 6te nameri6, za6toto matricata na dupkite e 114,3, a ne 100 kakto na pove4eto drugi marki i modeli.
Kato cqlo i 4asti vtora upotreba se namirat dosta drudno i t.n.

Drugite znaqt pove4e ot men! Az samo ti iztukvam nqkoi ne6ta.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

El Camino

Мнение от El Camino » 01 Мар 2006 10:56

BMW rulz shte kaje El Camino! biggrin.gif :thumbsup:
Oswen towa pomosht, chasti i syweti w BMW foruma - bol.bg! :whistle:

Kupuwash si drifter (318is) i ednowremenno pichelowka! Problema s madamite ti e reshen, nqmash ryjda, luks, komfort wytre. Ti si mlad oshte, pomisli go taka wink.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 01 Мар 2006 13:09

От моя скромен опит и наблюдения мога да споделя следното:

1. АЕ86 в занемарено състояние, но с читава механика (ск. кутия, диференциал, двигател) може да изпълнява аматьорски дрифтове от раз. Просто това е в гените на автомобила. Проблемът е, че рано или късно ще те остави (най-вероятно рано), а не се знае и в какъв момент, което може да е доста опасно. Освен това, доста по-трудно ще се постигат прецизни изпълнения. От тук минаваме към точка 2, а именно:

2. АЕ86 не е толкова евтина, колкото изглежда. 20 годишната кола си има негативи. За да ги остраниш трябва да вложиш и труд и пари, поне колкото ти е надценката на един нисан с13.

3. По въпросът за БМВ, Нисан и др. подобни алтернативи: Имам познат с БМВ Е36 320. Мога да кажа, че съм впечатлен от поведението на автомобила както при дрифт, така и при грип шофиране (Забележка: колата е със 17ки и НЕ е с афтермаркет шпер). Също така съм наблюдавал БМВ 316 компакт без шпер, което прави 2 обиколки на кръгово движение в постоянен дрифт. Според мен, освен онова, което го пише на всякъде като критерии за дрифт машина, а именно "power-to-weight ratio", трябва да се гледа и за добра геометрия, стабилно окачване (не само реално техническо състояние, но и от конструктивна гледна точка), издръжлива механика (drivetrain).

4. Обобщение за предполагаеми по-достъпни бази за дрифт автомобили:
бмв Е30, Е36 318ис и нагоре
нисан с12 и нагоре
тойота ае86, мр2 ( и двете генерации)
мазда мх-3 роадстър (моделът около 1993) <-- това може да се окаже удачен вариант за теб
мазда рх7 стара (тук е малко спорна работа заради $$$ части)
...

5. Happy Shopping
smile.gif :thumbsup:
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 90 госта