Страница 2 от 8

Публикувано на: 22 Яну 2010 17:15
от ivobox
дали не отказахме човека от авенсиса biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 22 Яну 2010 17:20
от reedy
Ако щеш вярвай ама точно това си мислех и аз.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 22 Яну 2010 18:17
от Freedom
Цената наистина е висока, но пък колата е на 52000 километра. За 9000 евро мисля, че ще я взема, но вие започвате да ме разколебавате. Ако не е ремонтиран двигателя за какъв разход на масло говорим, зависи ли от начина на каране? Има ли лампа за нивото и вискозитета на маслото, както е при Мерцедес? Щом @ivobox е стегнал мотора - явно няма. Проблемът с лампата за катализатора веднага ли след 100К се проявява или зависи от горивото? Да търся ли дизел?

Публикувано на: 23 Яну 2010 11:39
от reedy
Няма лампа-по принцип може да познаеш дали е правен ремонт по големия талон-ако е правен (както трябва )няма номер на мотора-сменя се блока+ сегменти +бутала-ако са го правили по тънкия начин са сменили само сегменти-трябва да питаш евентуално в дилъратвото в Бургас...Проблема с катализатора се появява най-често именно при тези на които не е правен ремонт-изгорялото масло го задръства...

Публикувано на: 23 Яну 2010 15:10
от Freedom
Днес минах през представителството на Тойота, но се оказа, че сервизът не работи в събота. Говорих с един от търговците и той ми обясни, че проблемът с разхода на маслото се проявявал обикновено при по-спортно каране през първите няколко хиляди пробег и наистина са направили доста ремонти на двигатели, но само на тези, които са имали оплаквания. За въпросния Авенсис каза, че познава колата и че не й е правен ремонт, и едва ли не гарантира, че няма да имам проблеми ако я взема. Относно катализатора каза, че наистина се проявявал след около 100К пробег, но се сменял само катализатора за около 1500 лева и не се налагало подмяна на компютъра. Алтернативен вариант било просто да се махне катализатора и да се кара така с наличната грешка.
Да рискувам ли с тази или да търся дизел? Искам автомат, а те много рядко излизат на обяви, а и трябва да не е някоя мърлява и пропита с цигарен дим. Направо не знам какво да правя!

Публикувано на: 23 Яну 2010 15:30
от reedy
Дизел автоматик-такова животно нема smile.gif ,не говоря за последния модел.Проблема с катализатора го има основно ако го има проблема с маслото,ако колата е такава каквато ти пуснах в първият пост -гаранция се сменяват и двете -ако искаш обади се в софийският сервиз и ги питай-най много да ти поискат шасито-ти го имаш...колкото до колата наистина се намират сравнително трудно но пък от друга страна 9000 Е са си 9000Е....

Публикувано на: 23 Яну 2010 16:09
от Uncle Dido
Freedom написа:но се сменял само катализатора за около 1500 лева...
wacko.gif
Freedom написа:вариант било просто да се махне катализатора и да се кара така с наличната грешка.
wacko.gif

Търговец, казваш....

Публикувано на: 23 Яну 2010 16:24
от ivobox
Freedom написа: Щом @ivobox е стегнал мотора - явно няма.
ivobox има чисто нов двигател, не съм стягал нищо, целия двигател е сменян biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 23 Яну 2010 16:36
от reedy
На ivobox така са му казали smile.gif smile.gif иначе по горе написах какво се прави в такива случаи от официалните вносители...

Публикувано на: 23 Яну 2010 16:57
от tihomirn
FREEDOM не вземай автоматик виж другата тема във форума "НЕПРИЯТНО"

Публикувано на: 23 Яну 2010 18:24
от ivobox
reedy написа:На ivobox така са му казали smile.gif smile.gif иначе по горе написах какво се прави в такива случаи от официалните вносители...
ще го приема като шегичка

Публикувано на: 23 Яну 2010 19:03
от slowtraveler
ivobox написа:
Freedom написа: Щом @ivobox е стегнал мотора - явно няма.
ivobox има чисто нов двигател, не съм стягал нищо, целия двигател е сменян biggrin.gif biggrin.gif
Май нещо не можете да се разберете...
Freedom под 'стягане' явно има предвид 'затягане' на двигателя....
А пък reedy явно има някаква секретна технология за гаранционен ремонт(не става въпрос за побългаряване с подръчни средства) на работил без масло и блокирал двигател, който не е на цилиндрови втулки... :whistle:

Публикувано на: 23 Яну 2010 19:10
от ivobox
slowtraveler написа:
ivobox написа:
Freedom написа: Щом @ivobox е стегнал мотора - явно няма.
ivobox има чисто нов двигател, не съм стягал нищо, целия двигател е сменян biggrin.gif biggrin.gif
Май нещо не можете да се разберете...
Freedom под 'стягане' явно има предвид 'затягане' на двигателя....
А пък reedy явно има някаква секретна технология за гаранционен ремонт(не става въпрос за побългаряване с подръчни средства) на работил без масло и блокирал двигател, който не е на цилиндрови втулки... :whistle:
:thumbsup:

Публикувано на: 23 Яну 2010 19:18
от ivobox
принципно тези неща лесно се проверяват в ТМ ауто, кой какво е сменял. не смятам да споря с никой, който иска проверява и се убеждава.
неприятното е, че се исказват категорични мнения от позиции, без детайлно запознаване с казуса. reedy, нека запазиме добрия тон и да помогнеме на колегата който с каквото може, вместо да спориме за неща, които могат да се проверят. :thumbsup:

Публикувано на: 23 Яну 2010 20:21
от Freedom
Колеги, я погледнете и дайте мнение за тази - цък обява.
@ivobox, благодаря за предложението! Ще помисля по въпроса, но май ще минавам на варианта ръчка - дизел.