Страница 4 от 7

Публикувано: 24 яну 2010 16:23
от tihomirn
Приклюихме темата с пазара но някои diveri продължават
1.за изкупуването на тм ауто и спекта ауто и на баба е ясно колко е обективно
2.разликата между сол и екзекутив през 2006 год беше около 14500 лева като нови ако не я знаеш тази разлика в цена и оборудване запознай се
3.колата която си показал е на над 200 000 км казах 75-80 000
4.просто е напиши авенсис дизел 2006 80 000 км 10 000евро толкова ли е трудно
5.превъртането на километрите го остави на някои виж личните обяви казах за да си намериш кола там трябва и немски да се говори с местните
6. уффф стига толкоз спирам с търговията :thumbsup: wink.gif biggrin.gif
biggrin.gif

Публикувано: 24 яну 2010 18:29
от muf
Истината е че за 1 година колите паднаха много
И новите и старите са с по 30% надолу отпреди година.
Финалната разпродажба на Авенсис 2.2 беше на 32 000 лева ЧИСТО НОВ
Така че който купува трябва само да избере най-запазената, най-добре разбира се от първи собственик
Моя съвет е да се огледат колите от лизинговите компании - там няма превъртени километражи
А цените са добри

Публикувано: 25 яну 2010 09:52
от reedy
ivobox,не че ми пука ама пак ти казвам прочети какво съм написъл по гора-колкото до"секретната технология" ВСИЧКИ на които това им се е случило знаят ,че двигател е агрегат който включва и други неща-а при този ремонт се сменяват САМО БЛОК ,БУТАЛА И СЕГМЕНТИ........ :thumbsup: :thumbsup: опитах се да помогна на колегата Freedom вие го обърнахте на говорилня....то затова в България не се прави секс на обществени места-всички ще дават акъл и в крайна сметка няма да го вдигнеш... laugh.gif laugh.gif

Публикувано: 25 яну 2010 11:04
от slowtraveler
При сериозното прегряване, което се получава при липса на мазане, обикновено заминава и главата...
Т.е. - не можеш да минеш само със смяна на short block (на проблемните двигатели това се правеше гаранционно в UK, но ако само е установен повишен разход на масло, без да е затегнал двигател), а сменяш и глава...
Пък и въпроса е малко хлъзгав - като смениш блока, нали сменяш номера на двигател (в документите на автомобила ще трябва да отразиш смяна на двигател)... :thumbsup:

Публикувано: 25 яну 2010 11:11
от reedy
Вие не четете ли бе хора-написах ви ,че такива двигатели НЯМАТ номер на мотора ,колкото до главата-по принцип съм съгласен но са сравнително рядко..... smile.gif

Публикувано: 25 яну 2010 11:19
от slowtraveler
reedy написа:Вие не четете ли бе хора-написах ви ,че такива двигатели НЯМАТ номер на мотора ,колкото до главата-по принцип съм съгласен но са сравнително рядко..... smile.gif

Абе четем оттук оттам, ама стария двигател нали има номер. Така-че пак трябва да минеш през процедурата 'смяна на двигател' :thumbsup:

Публикувано: 25 яну 2010 11:24
от reedy
ОК наричайте го както искате или както ви харесва... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано: 31 яну 2010 12:10
от Freedom
Търсенето продължава. Тази от последната обява беше абсолютна кочина - просто невероятно е как човек може така да съсипе кола за 5 години и 100К! Ред е на силистренската, но не знам дали ще имам път натам скоро.

Публикувано: 31 яну 2010 13:44
от PESHO OT MARS
Като голям фен на автоматиците не можах да разбера защо се отказа от автоматик, така или иначе търсиш кола за приятно придвижване от точка А до точка Б без амбиции за някакво спортно присъствие автоматика е далеч по-приятен от каквато и да е ръчна кутия.
А отделно от това хептен не мога да да разбера какво се вгледа в дизел при условие че ще правиш едни 10-15к на година, по-скъпата първоначална инвестиция както и поддръжката (излизаща солена заради калпави горива и т.н.) и тотално неразбираемо. В дизел се оглеждай ако ще правиш по 25-30к+ тогава има смисъл.
Просто бензинката е една идея по-прост и сигурен автомобил за такива предвижвания.

Публикувано: 01 фев 2010 18:18
от Petrov_gb
Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив :)

Успех

Публикувано: 01 фев 2010 20:03
от Kiki
Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив :)

Успех

Петров, нещо си се объркал! wacko.gif

Публикувано: 01 фев 2010 22:06
от diver
PESHO OT MARS написа:Като голям фен на автоматиците не можах да разбера защо се отказа от автоматик, така или иначе търсиш кола за приятно придвижване от точка А до точка Б без амбиции за някакво спортно присъствие автоматика е далеч по-приятен от каквато и да е ръчна кутия.
А отделно от това хептен не мога да да разбера какво се вгледа в дизел при условие че ще правиш едни 10-15к на година, по-скъпата първоначална инвестиция както и поддръжката (излизаща солена заради калпави горива и т.н.) и тотално неразбираемо. В дизел се оглеждай ако ще правиш по 25-30к+ тогава има смисъл.
Просто бензинката е една идея по-прост и сигурен автомобил за такива предвижвания.


Над 30к пък бодваш газчица и си още по....

Публикувано: 02 фев 2010 18:03
от Petrov_gb
Kiki написа:
Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив :)

Успех

Петров, нещо си се объркал! wacko.gif



В, смисъл?

Публикувано: 07 фев 2010 12:05
от Freedom
Правя даже по-малко - 5-7 хиляди на годиа, но дизелът по-ми допада като поведение, на бензиновите им липсва въртящия момент на ниски обороти.

Публикувано: 07 фев 2010 12:36
от zi_zi_top
Freedom написа:---Вече тотално се обърках. Ще се връщам пак на Мерцедес май, въпреки безкрайните проблеми с електрониката им.

Е, ти поне си реши проблемите с Авенсиса biggrin.gif !