Страница 5 от 7

Публикувано: 07 фев 2010 18:12
от Kiki
Petrov_gb написа:
Kiki написа:
Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив :)

Успех

Петров, нещо си се объркал! wacko.gif



В, смисъл?

Проблемът със съединителя е на Авенсис 1, който се прави до 2002г.

Този проблем е отстранен при Авенсис 2, който се прави 2003-2008г.
Моят е на повече от 170 000км и нямам никакъв проблем.

И това не е само при мен с този двигатил и модел. :thumbsup:

Публикувано: 07 фев 2010 19:35
от Freedom
Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.

Публикувано: 07 фев 2010 21:41
от TATI
При все, че си карал дизели, би трябвало да си наясно с турбо лаг-а, който е при почти всички турбо дизели, но не атмосферни. Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората. Ако го купиш няма да сбъркаш.

Публикувано: 08 фев 2010 21:58
от installer
при този дизелов мотор на тойота да си вземеш такава бензин не мога да разбера

Публикувано: 08 фев 2010 22:00
от installer
2.2 дизел е най-добрия и икономичен двигател

Публикувано: 08 фев 2010 22:12
от Uncle Dido
TATI написа:Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората.


wacko.gif

Публикувано: 29 мар 2010 15:09
от baba_metca
Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.


Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.

Публикувано: 29 мар 2010 18:42
от Vesko
baba_metca написа:
Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.


Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.


2.2Д4Д също вървят чак след 2200-2400 оборота biggrin.gif

Публикувано: 29 мар 2010 19:10
от slowtraveler
Ами то си е съвсем нормално за турбо-мотор....
Няма турбомотор който да дърпа в ниските...
По-точно, при ниските мотора си дърпа като атмосферен, защото няма достатъчно изгорели газове, които да развъртят турбото.

Публикувано: 30 мар 2010 08:20
от Freedom
Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!

Публикувано: 30 мар 2010 21:11
от max-2
Имал-дал. Честито!

Публикувано: 30 мар 2010 21:55
от Uncle Dido
max-2 написа:Имал-дал. Честито!


+1

Публикувано: 30 мар 2010 21:58
от ivobox
честито :thumbsup:
пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10, софийско де tongue.gif .......

Публикувано: 30 мар 2010 22:02
от Kiki
ivobox написа:пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10.......

120kw автомат-10л градско, ама друг път! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано: 30 мар 2010 22:45
от zi_zi_top
Freedom написа:Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!

Не мога да разбера за какъв "турбо лаг" говорите!?! Моята Корола от 1200 оборота като я настъпя "къса" парчета асфалт (чак детето се плаши, когато и дам газ яко). НО, щом казвате сигурно има такова явление, аз поне не го усещам. От всички автомобили, които съм карал само бензиновите BMW-та са ме впечатлявали повече.
По мое мнение Тойотския дизел D4-D e №1!