Страница 6 от 7

Публикувано: 31 мар 2010 22:38
от bat.zdravo
:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Здравейте на всички.
Виждам ,че сте в час с избора на АВЕНСИС и за да не пускам нова тема ще попитам тук за което ме извинете .

От известно време искам да сменям колата изчетох много и различни мнения но искам да попитам и хора каращи такива автомобили.

Предстои ми да закупя АВЕНСИС след 2000г. D4D комби с климатроник.
Та искам да ви попитам заслужавали си инвестицията и какво да гледам при покупката?
Като обслужване как са цените на части и консумативи ?
Бюджета ми е до 8000лв.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 24 юли 2014 14:27
от DJANO
Малко извън темата да се обяда. Закупуването на автомобил за лични нужди не е никаква "инвестиция" :D

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 24 юли 2014 14:44
от nowyaris
DJANO написа:Малко извън темата да се обяда. Закупуването на автомобил за лични нужди не е никаква "инвестиция" :D

За личния или семеен бюджет е.... :thumbsup: Всички счетоводни схеми и правила,които са валидни при фирмения бюджет са валидни и при семейния. Май само ДДс-то не можеш да си прихващаш .Особено ако съпругата е със "Счетоводство и Кредит" от Свищов biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Иначе Авенсиса си е супер,ако случиш на екземпляр,естествено , а и осем бона са си достатъчни за всичко .

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 24 юли 2014 18:57
от prius 3
Специалност "Счетоводство и Кредит" в СА-Свищов, никога не е имало, няма и да има. :whistle:

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 24 юли 2014 23:45
от nowyaris
prius 3 написа:Специалност "Счетоводство и Кредит" в СА-Свищов, никога не е имало, няма и да има. :whistle:

Пардон,"счетоводство и контрол".Голяма си запетайка ,само Himmelsvater е безгрешен angel.gif .

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 20 окт 2014 16:57
от docidoci
Привет на всички,

След пореден ремонт на стария ми автомобил, реших да си купя Авенсис или Корола около 2010 година бензин. Бихте ли ми препоръча ли кои двигатели са по надеждни (искам само бензин) при тези коли. Бих искал да попитам ако тези коли са по на 170 000 км това проблем ли е и какво би ме очаквало евентуално. :help:

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 20 окт 2014 17:17
от Akima
С този пробег примерно съединител.Амортисъори също,ако са били предимно тук навъртяни.

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 21 окт 2014 11:22
от docidoci
А този пробег много ли е за такива коли ,че бях чел някъде че след 200 000 двигателите им се скапвали и горяли много масло .
При королата четох че имала проблем с неконтролирано подаване на газ,някакъв фабричен дефект,ако това е така откъде мога да получа инфо дали този проблем е решен и дали ако не е трябва да е за моя сметка.

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 07 сеп 2017 15:05
от rpetkov
Здравейте,

на прага съм да закупя автомобил, като единия вариант е Авенсис Т22 с мотор 1.6 4a Fe 110 к.с. Това е автомобил от 2001г и не е с VVTI двигател, за коитопрочетох противоречиви мнения. Всякакви съвети ще ми бъдат от помощ. Като например - въпросния мотор /1.6 4a Fe 110 к.с./ слаб ли е за купето? Доколкото знам този е от старите японски мотори и има добро име. Как този двигател приема газова уредба / инжекцион, лесно съвместими ли са? И също така да ми кажете, понеже колата е старичка /2001г/ проблем ли са намирането на части ? Линк към въпросния автомобил :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6i5s


Принципно харесвам много и Нисан Примера п-11 144 /извинявам се много ако е обида за местните unsure.gif / и колебанието ми е между тези две возила, които са набори/Авенсиса в горния линк и Нисана в следващия/ :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6aue


В събота ще решавам, кое от двет еда бъде. Всяко мнение ще бъда важно за мен. Включително да изтъкнете предимства / недостатъци спрямо нисана.

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 08 сеп 2017 22:11
от Двигателист
rpetkov написа:Източник Здравейте,

на прага съм да закупя автомобил, като единия вариант е Авенсис Т22 с мотор 1.6 4a Fe 110 к.с. Това е автомобил от 2001г и не е с VVTI двигател, за коитопрочетох противоречиви мнения. Всякакви съвети ще ми бъдат от помощ. Като например - въпросния мотор /1.6 4a Fe 110 к.с./ слаб ли е за купето? Доколкото знам този е от старите японски мотори и има добро име. Как този двигател приема газова уредба / инжекцион, лесно съвместими ли са? И също така да ми кажете, понеже колата е старичка /2001г/ проблем ли са намирането на части ? Линк към въпросния автомобил :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6i5s


Принципно харесвам много и Нисан Примера п-11 144 /извинявам се много ако е обида за местните unsure.gif / и колебанието ми е между тези две возила, които са набори/Авенсиса в горния линк и Нисана в следващия/ :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6aue


В събота ще решавам, кое от двет еда бъде. Всяко мнение ще бъда важно за мен. Включително да изтъкнете предимства / недостатъци спрямо нисана.



Здравей! Карам Т22 преди фейслифта, малко над 2 години, или около 80 хил.км. Ще ти напиша основно минусите, според мен, но имай предвид, че това се базира основно на сравнение с предишният ми автомобил (Опел Омега Б). Ако някой минава от корола на такъв авенсис, може да изкаже напълно противоположно мнение на моето.
Като цяло мнението ми е положително. Двигателят ми е 3S-FE и с него колата се движи сравнително пъргаво. Просторна е, по-скоро комфортна возия, не спортна. Накланя се и се клати. Управлява се по-зле от задноприводния опел, но се свиква, а и зимата потегля по-лесно. Проходима е доста добра (голям клиренс, а отделно има и такива с пакет „лоши пътища”, които са десетина мм по високи). Събира масов и евтин размер гуми – 195/65/15, макар заводско да е на 60. Икономична по моите критерии – за 80000 км и средна скорост 49-50 км/ч разходът е 9,5/100 пропан-бутан и 0.5/100 бензин. Добър климатроник (рядко се среща). Много джобчета и кутийки в купето. Понася газ, но все пак пускай по една пластина на клапаните от време на време, превантивно.
Какво ме дразни. Колата не е добре обезшумена при висока скорост. 3S-FE си е шумен, чуват се аеродинамични шумове (не знам стъклата ли са тънки, що ли), чува се шума от колелата, камъчета и т.н. Не ми се мисли какво е в корола или ярис на магистрала. Височината на седалката не се регулира. Клапите на парното са с някакъв мизерен дунапрен, който се разпада и влита понякога в купето :D . Защо не са използвали гума, главата ми не го побира :D . Отделно, през средните духалки влиза хладен въздух, което не много приятно зимата (стари опели и мерцедеси съм виждал така). Фаровете не осветяват добре, дори и с чисти рефлектори и правилна регулировка на наклона. Спирачките са много зле :censored: . Смело мога да заявя, че това е колата с най-лоши спирачки, която съм карал изобщо (без в класацията да участват соц возила :D ). Не конкретно моята, пробвал съм и други Т22 преди фейслифта. Ако караш по-динамично може спокойно да сменяш дискове с маслото (деформират се много лесно). Всъщност спирачките са наистина минуса на тази кола. Другото, което пиша са си дреболии на този фон и субективни впечатления. Продължавам -можеше пета предавка да е леко по-дълга – при мен е 4000 оборота при 145 км/ч. Пантите на багажника на седана влизат вътре и трябва да се съобразяваш, ако пълниш догоре. Иначе самия багажник е голям и 60 литрова ф315 газова бутилка пасва много добре зад седалката. Аудиото е под всякаква критика, но това се отстранява лесно – хубав плеър, нови говорители (аз сложих DLS) и малко в виброизолация на ламарината на вратите.
Това е което се сещам набързо. Много зависи какво си карал досега, но мисля, че ако намериш запазен бензинов Т22, няма да сбъркаш. Но мисля, че 7А-FE или 3S-FE е по-добре като двигател за това купе.

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 08 сеп 2017 23:43
от slowtraveler
Двигателист написа:Източник Смело мога да заявя, че това е колата с най-лоши спирачки, която съм карал изобщо (без в класацията да участват соц возила ). Не конкретно моята, пробвал съм и други Т22 преди фейслифта.

Моят бе фейслифтов, но бях със същото впечатление... Дискове и накладки смених на над 75х.км, обаче баланса на спирачките не ми харесваше...
Т.е. спираше предимно със задни спирачки, и чак след това АБС се опитваше да оправи нещата... Това е първият автомобил, на който смених първо ЗАДНИ накладки...
Иначе за обезшумяване и т.н. - бях доволен...

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 09 сеп 2017 00:07
от Двигателист
slowtraveler написа:Източник
Двигателист написа:Източник Смело мога да заявя, че това е колата с най-лоши спирачки, която съм карал изобщо (без в класацията да участват соц возила ). Не конкретно моята, пробвал съм и други Т22 преди фейслифта.

Моят бе фейслифтов, но бях със същото впечатление... Дискове и накладки смених на над 75х.км, обаче баланса на спирачките не ми харесваше...
Т.е. спираше предимно със задни спирачки, и чак след това АБС се опитваше да оправи нещата... Това е първият автомобил, на който смених първо ЗАДНИ накладки...
Иначе за обезшумяване и т.н. - бях доволен...


Би трябвало фейслифта да е малко по-добре... Все пак е с дискове отзад, а и предните са по-големи, но... явно не. Интересно при Т25 и Т27 дали има подобрение по тази тема?

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 09 сеп 2017 00:18
от slowtraveler
Проблемът според мен бе с настройките на системата... Просто пускаше прекалено голямо налягане назад, и чак след това започваше да действа разпределението на спирачното усилие...
За съжаление същият ефект го усетих и при тест-драйв на Т27.. Разбира се - при празен автомобил... Не вярвам междинния модел да е нещо по-различно...

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 09 сеп 2017 11:33
от Iliyа Damyanov
При Т25 спирачната система е по-зле от всичко което съм карал. При предната ми кола Нисан Примиера П12 коланоте бяха задължителни по простата причина , че докато чукна спирачката и излиташ към челното стъкло. Колкото и да се опитвам да направя агресивно спиране с Т25 не мога да се доближа до нормалното спиране на Нисана. Сутрин като тръгвам задължитено преди да се включа в трафика използвам няколко пъти спирачката да позаглеят дисковете , че иначе няма спиране в първия момент. С нови накладки съм и съм пробвал меки и твърди модели и няма видима разлика. Чувствително подобрение получих след смяна на спирачната течност. В момента съм в Германия и чакам акъв закон ще изкарат за дизелите.Ако мога да я карам следващите 2 години веднага ще и сложа нарязани дискове на АТЕ или перфорирани на Цимерман и ще споделя в отделна тема има ли смисъл подобен харч при Т25. За сега дистанцията и спокойното каране са най-добрата спирачка.

Съвети при покупка на Авенсис

Публикувано: 10 сеп 2017 17:39
от batececo
Извинявам се за въпроса, обаче от чисто любопитство - спирачна течност сменяна ли е, профилактика на водачи правена ли е?

Иначе по отношение на износването и при Аурис е така: за даден период докато предните накладки са се износили с 30%, задните са сменени 2 пъти + още веднъж сменени задни дискове и накладки (3ти комплект накладки).

Четох по английските форуми и там споделят същото. Не са намерили решение, някои са искали гаранционно да се провери и пак нищо...

На предишните ми коли беше обратно - на моменти се чудех дали работят задните, защото предните ги "ядях" на 20к км, задните не мърдаха...