Въпроси за Карина Е?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
sawa
Мнения: 10
Регистриран на: 19 Мар 2006 00:21

Въпроси за Карина Е?

Мнение от sawa » 30 Апр 2006 20:18

Здравейте колеги!
Днес си намерих Карина Е 1,6 99 к.с. седан, 1995г. и е супер запазена. Утре вечер ще я пробвам и ще направя последен оглед преди да я взема. Та мисълта ми е какво да гледам по специфично по колата? Оглеждах я, палих двигателя и всичко останало, но никакви забележки нямам. Все пак това евентуално ще ми е първата Тойота и съм малко невеж. Единственото което по-силно впечатление ми неправи е това, че много духа от капачката за наливане на маслото на главата на двигателя. Кажете това нормално ли е. До сега на никой автомобил който съм гледал не е духало толкова силно. Това ми е единственото притеснение и ако се сещате нещо друго по автомобила моля ви кажете! Също така ми се иска да разбера какъв разход да очаквам градско/извънградско и дали се газифицира лесно.
Благодаря на всички които решите да помогнете с малко информация!
smile.gif
Надявам се утре да стана един от вас! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

sawa
Мнения: 10
Регистриран на: 19 Мар 2006 00:21

Мнение от sawa » 30 Апр 2006 22:36

Също така забравих да попитам, дали всички Карини се произвеждат в Англия и как да позная това. Мисля, че някъде бях срещнол, че ако номера на рамата започва с J значи е правена в Япония. Така ли е наистина или се лъжа?

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 30 Апр 2006 22:43

J - Япония
S - Англия
N - Турция (за Корола)

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Re: Въпроси за Карина Е?

Мнение от ToyotaFan » 02 Май 2006 08:24

sawa написа:Здравейте колеги!
Днес си намерих Карина Е 1,6 99 к.с. седан, 1995г. и е супер запазена. Надявам се утре да стана един от вас! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Ако не е тайна, би ли споделил каква е цената?
И аз имам Карина и в главата ми се върти идея за ъпгрейд... заглеждам се по Авенсис... :whistle:

sawa
Мнения: 10
Регистриран на: 19 Мар 2006 00:21

Мнение от sawa » 02 Май 2006 09:14

Аз съм в Германия и цената е тукашна. Колата беше обявена за 2700 Е и ми се видя ниска при условие, че под 3000 Е свястна Карина трудно може да се открие. Направих пробно каране и всичко беше ок, но се усещаха някакви вибраций във волана. Казах му го на собственика и той отначалото се направи на разсеян, че няма такова нещо, но после се съгласи. Все пак му предложих по-ниска цена за 2500Е да я взема, но той не беше съгласен. Пазарихме се, но човека не отстъпваше нито Евро от цената и не я взех. Може пък да е за добро и нататък да намеря по-добра wink.gif . Също така ми направи впечатление, че този мотор е малко слабичък за това купе. За града е ок, но като стъпих на аутобана от 120 до 180 км/ч направо си е цяла мъка да ги набереш. Слаба еластичност според мен, а и с това моторче няма как да е иначе, а ако возиш повечко багаж и хора за повече от 140км/ч човек просто може да забрави sad.gif .
Мисля, че 2.0 мотора най-добре ще пастне на това купе :thumbsup: и явно на там ще се насоча, но за съжаление са доста редки екземпляри и много трудно се намират sad.gif . Явно собствениците не искат да се разделят с тях и ги разбирам напълно защо, защото това е един прекрасен модел на Тойота :thumbsup: .
П.П. Имам само един въпрос: Мотора 2.0 на тези Карини инжекцион ли е или карбуратор?
Благодаря!
Лека и безаварийна на всички! :thumbsup:

El Camino

Мнение от El Camino » 02 Май 2006 09:43

Привет колега!
Извинявай, че не съм отговорил на личните ти, уикенда не си бях в къщи.
Къде си в Германия?

Трябва да кажеш каква е Карината, за да ти кажем болежките. А иначе казано - ако е английска е очаквано да има проблеми със сервото на волана, най - вероятно и нещо такова си усетил. Причината е разисквана много в този форум, ако искаш можеш да намериш продробно описание, на кратко обаче - производител е ЦФ фридрихсхафен, дойчланд.

Хубава Каринка трудно се намира, абсолютно съм съгласен с теб, а в някой части на Германия това е абсолютно невъзможно (Бден Вюртемберг). Най - са разпространени около Кьолн, или поне в тази посока.

2.0 е оптималния вариант за Германия, заради магистралите. На мен до БГ и обратно със 4 души в колата и багаж дори в краката им ми горя 6,7 на 100. Няма друга такава:). Градското ще ти е болежка, ама има алтернатива - ГАЗ. Всички в немския форум са със газ - 2000, 3000 евро и проблема се решава - зареждаш на половин цена.
От 1.6 двигателя се надявам да се откажеш и на никаква цена да не посягаш към него. 2ката не стига за ускорения по магистралите, 1.6 си е опасен за живота, да не говорим за много по високия разход.

Други проблеми Карината няма типични. Виж окачването да не тропа нещо, маншоните... иначе наистина няма какво да и се строши. Правилно си я избрал иначе. От към застраховка е една от най - изгодните - typenklasse 17 ми е от тая година, което прави към 650 евро на година при 100%. Данъка е висок, щото е Евро 2, т.е. 300 евро на година, ама пък спеставяш от липсата на ремонти. Все пак е водач в листата на ТЮФ, а следващия я мерцедес е с два пъти повече повреди :thumbsup:

sawa
Мнения: 10
Регистриран на: 19 Мар 2006 00:21

Мнение от sawa » 02 Май 2006 15:50

Аз съм в Мюнхен колега.
Карината за която говоря е английска сглобка. Причината поради която се бях насочил към дефорсираната версия от 99 коня беше тази, че щях да я регистрирам на инвалид, а за нещо по-мощно най-вероятно ще мисля след 01.07г. ако ни приемат в ЕС. Честно казано не ми се дават грешни пари на вятъра, а за 7-8 месеца ще устискам и с нещо по-маломощно. На тези аутобани е направо грехота да караш слаб автомобил и то при условие, че нямаш ограничение на максималната скорост. Не съм някакъв състезател или любител на големите скорости, но тук както знаеш е напълно нормално, да не кажа задължително да караш с 180-200 км/ч. :thumbsup:
2ката не стига за ускорения по магистралите, 1.6 си е опасен за живота, да не говорим за много по високия разход.
Това изречение нещо не ми стана ясно и ако можеш да обясниш за какво става на въпрос и какво си имал предвид!Как така 2-ката не стига за ускорение по магистралите, в какъв смисъл 1,6 е опасен за живота и защо да му е много по висок разхода? До колкото четох при този двигател 1,6 99к.с. разхода е най-нисък понеже работи с обеднена смес или нещо се лъжа?

El Camino

Мнение от El Camino » 02 Май 2006 16:30

sawa написа:Аз съм в Мюнхен колега.
Карината за която говоря е английска сглобка. Причината поради която се бях насочил към дефорсираната версия от 99 коня беше тази, че щях да я регистрирам на инвалид, а за нещо по-мощно най-вероятно ще мисля след 01.07г. ако ни приемат в ЕС. Честно казано не ми се дават грешни пари на вятъра, а за 7-8 месеца ще устискам и с нещо по-маломощно. На тези аутобани е направо грехота да караш слаб автомобил и то при условие, че нямаш ограничение на максималната скорост. Не съм някакъв състезател или любител на големите скорости, но тук както знаеш е напълно нормално, да не кажа задължително да караш с 180-200 км/ч. :thumbsup:
2ката не стига за ускорения по магистралите, 1.6 си е опасен за живота, да не говорим за много по високия разход.
Това изречение нещо не ми стана ясно и ако можеш да обясниш за какво става на въпрос и какво си имал предвид!Как така 2-ката не стига за ускорение по магистралите, в какъв смисъл 1,6 е опасен за живота и защо да му е много по висок разхода? До колкото четох при този двигател 1,6 99к.с. разхода е най-нисък понеже работи с обеднена смес или нещо се лъжа?
Aми нямах в предвид, че 180-200 е задължение по магистралите в Германия. Невъзможно е да се поддържат по дълго от няколко км, заради трафик, заради умора или заради липса на бензиностанции. Все пак под 250км се минават с резервоар при стремеж за максимална скорост с двулитровата... на 1000км това прави при днешната цена от 136 на бензина над 300 евро wacko.gif

Опасно е в смисъл, че големия двигател те извежда от ситуация - дали ще е престрояване, дали ще е ускорение или нещо друго. С малкия двигател си жертва, следствие, нервите ти са постоянно на макс, планираш укоренията километри преди това или гледаш да не заседнеш до некой със 180 (кат не можеш да вдигаш повече) и да задръстиш отзад, че и да ти се наложи да се върнеш в дясното платно.
В града смята важат същите правила.

Разход и износване са другата гледна точка. Един голям двигател при 170км/час работи на 70% от капацитета си. Износването и разхода са много по ниски от един двигател 1,6, които бръмчи на 95%, пръска на макс гориво, загрява и се износва повече. От опит говорим.

sawa
Мнения: 10
Регистриран на: 19 Мар 2006 00:21

Мнение от sawa » 02 Май 2006 16:52

Аха, сега разбрах какво си имал предвид. Извинявай, ама явно съм български реотан и бавно загрявам tongue.gif
Това което си написал е абсолютно вярно и на 100% те подкрепям. :thumbsup:

Carina E
Мнения: 24
Регистриран на: 15 Юни 2006 21:20

Мнение от Carina E » 22 Юни 2006 18:01

sawa написа:Аха, сега разбрах какво си имал предвид. Извинявай, ама явно съм български реотан и бавно загрявам tongue.gif
Това което си написал е абсолютно вярно и на 100% те подкрепям. :thumbsup:
Abe az sam s 1.6 dvigatel i da znae6 niama ni6totakova
viarno4e 115 konia e moita ama razhoda e idealen i nabira zdravo

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 190 госта