She se hodi li i taq godina u Indianapolis?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

She se hodi li i taq godina u Indianapolis?

Мнение от Japanese_fever » 05 Юни 2006 02:43

Az pitam samo ej taka, 6toto ve4e sum vzel bileti sigurno na okolo 10-tina 4oveka.
A puk i tazi godina ve4e izti4a dogovora m/u IMS i FIA.
Ta dogotina moje i da nqma GP na US, osobeno sled minalogodi6niq proval.
Navil sum i dvama amerikanski fenove na tupoto NASCAR, da dojdat da 4uqt 6to e V10 na 18k rpm. biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 05 Юни 2006 09:59

там ще сме естествено.
за САЩ ме съмнява да спрат F1, по скоро може да сменят мястото, никаои разправяше че строяли писта в Лас Вегас.
двигателите не са ли V8?
->

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 05 Юни 2006 15:29

a az si misleh che sa 1.5l v12 wacko.gif
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 05 Юни 2006 20:23

For 2006, engines are reduced in size from the previous 3-litre V10s to 2.4-litre V8s. The FIA may allow some teams to use 2005-spec V10s if they do not have access to competitive V8. The FIA will enforce a rev limit on any V10s to ensure performance is comparable with that of a V8.
->

Guest-a

Мнение от Guest-a » 05 Юни 2006 21:16

Наскоро прочетох,че двг. на хонда за НАСКАР
е 2.4 v8 около 780hp/13000rpm,което ми се струва доста
близко до сегашните v8 във f1 :whistle:

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Юни 2006 23:16

ALTEZZA написа:
For 2006, engines are reduced in size from the previous 3-litre V10s to 2.4-litre V8s. The FIA may allow some teams to use 2005-spec V10s if they do not have access to competitive V8. The FIA will enforce a rev limit on any V10s to ensure performance is comparable with that of a V8.
Ha ohmy.gif , interesno info! :thumbsup:
Tova ne go znaeh. Svlqt postepenno kubaturata, tova sa radikalni promeni po dvigatelq spored men?!? Predi 10-tina godini bqha V10(12) 3.5L, do minalata godina bqha V10 3.0L, a sega V8 2.4L ...?!?
Ta te malkite F3000 sa 2.0L. mellow.gif
Ot tova sledva, 4e i konete sa padnali, za6toto ne vqrvam da sa povi6ili norm. raboten rejim nad 18k rpm.

NASCAR, 4e sa V8 - V8 sa, no misl`, 4e sa dosta nad 2.4L. MOje bi okolo 5-6.0L. Ta te brum4at kato kamioni. A i redline-a im e dosta po-nisko ot na F1. + tova dvigatelite v NASCAR sa s OHV, a ne DOHC. A pri F1 klapanite ne sa s prujinka, a sa pnevmati4ni!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта