Страница 4 от 5

Публикувано на: 17 Мар 2011 13:19
от ivo_g
Aз пък от доста време редувам http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4408 и 'Casrtol TDA''. Усещам колата по един и същ начин, така,че оставам само на 'Castrol TDA'+двутактово масло. Mиналата година, когато Кастрола липсваше на пазара, 2-3 пъти слагах 'Хелиос' и колата ставаше по-спъната,дори в сравнение, когато зареждах с чиста нафта.

Публикувано на: 17 Мар 2011 16:05
от Bass_Man
ace написа: Мнителен ли съм много или изпускам нещо?
Сам си задаваш въпроси и сам си отговаряш .
ace написа: Нищо не разбирам от двигатели, но някак си не ми се връзват нещата.

Публикувано на: 17 Мар 2011 17:15
от ace
Bass_Man написа:Сам си задаваш въпроси и сам си отговаряш .
Да, засега съм си дал отговор. Ще продължавам да чета, научавам и разсъждавам относно добавките. Не е лесно, когато мненията, които виждам са 50/50. Който е сигурен какво прави - :thumbsup:

Публикувано на: 17 Мар 2011 23:01
от HD
miLen4o написа:А нафтата която сипваш една и съща ли е преди и след слагането на добавката.
Ползвал съм и аз такава и не усетих голяма разлика.
Да, и преди това бях заредил Дизел Про Форс от Петрол (и то от същата бензиностанция даже wink.gif ), и като сипах добавката пак оттам. Като изгоря тази нафта съответно пак ще заредя от същата, и вероятно от същата бензиностанция дори, и ще видя как е колата, и дали си внушавам, че в момента е по-спъната.

Публикувано на: 17 Мар 2011 23:07
от miLen4o
HD написа:
miLen4o написа:А нафтата която сипваш една и съща ли е преди и след слагането на добавката.
Ползвал съм и аз такава и не усетих голяма разлика.
Да, и преди това бях заредил Дизел Про Форс от Петрол (и то от същата бензиностанция даже wink.gif ), и като сипах добавката пак оттам. Като изгоря тази нафта съответно пак ще заредя от същата, и вероятно от същата бензиностанция дори, и ще видя как е колата, и дали си внушавам, че в момента е по-спъната.
Ако не държиш на дадената бензиностанция,сипи нафта на РомПетрол!
Може и да си внушавам ,ама сипя ли друга нафта освен от РомПетрол колата се спъва!

Публикувано на: 18 Мар 2011 00:19
от Bass_Man
ace написа:
Bass_Man написа:Сам си задаваш въпроси и сам си отговаряш .
Да, засега съм си дал отговор. Ще продължавам да чета, научавам и разсъждавам относно добавките. Не е лесно, когато мненията, които виждам са 50/50. Който е сигурен какво прави - :thumbsup:
Мненията не са 50/50 , а 90/10 против добавките и и пак толкова за спазването на предписанията от някакви смешни книжки ! От там нататък всяка смислена дискусия е провалена безвъзвратно .

Публикувано на: 18 Мар 2011 00:29
от Dizzle
При нормални експлоатационни условия добавките не са необходими. В България обаче са задължителни! Щото съм виждал как дизела на ОМВ започва да се желира при положителни температури и знам от доверен източник, че Лукойл произвежда "горивото" си от остатъчни продукти. Провери сам- стига си чел мнения. Веднъж, като усетиш разликата няма да ти трябва убеждаване. Против добавките обикновено са хора, които никога не са пробвали или са сложили нещо неефективно и са се отказали.

Публикувано на: 18 Мар 2011 01:14
от Bass_Man
Ама добавките за дизел са много видове , а ти в момента говориш само за анти гел !

Публикувано на: 18 Мар 2011 01:26
от Dizzle
антигел не съм слагал никога. слагам само BARDAHL, която тук я рекламират като 6 в 1 и се грижи за всичко. преди следващото обслужване ще пробвам PRO-TEC.

http://www.youtube.com/watch?v=i7OoHDii ... r_embedded

Публикувано на: 18 Мар 2011 01:29
от Bass_Man
Ами ок но горе говориш за желиране на нафтата , а не за 6 в 1 :thumbsup: . Иначе и про-тек са много добри особенно в почистващите добавки .

Публикувано на: 18 Мар 2011 01:34
от Dizzle
говорех за качеството на това, което зареждаме. въпросното желе разбрах, че е такова чак след като го сипах. след това се наложи Bardahl 6 in 1 и всичко се оправи. следващия път ще бъда по-изчерпателен tongue.gif

Публикувано на: 18 Мар 2011 11:53
от dany.killmister
Кога се слагат добавки,преди или след обслужване на автомобила?

Публикувано на: 18 Мар 2011 12:40
от Dizzle
когато искаш- слагал съм добавка и преди и след смяна на горивен филтър. това, че всички боклуци отиват в него са глупости.

Публикувано на: 18 Мар 2011 23:21
от Bass_Man
Е по-добре да си сложи за почистване на горивната с-ма преди смяна на филтъра ако не го е правил никога и колата е стара .

Публикувано на: 18 Мар 2011 23:39
от Dizzle
Bass_Man написа:Е по-добре да си сложи за почистване на горивната с-ма преди смяна на филтъра ако не го е правил никога и колата е стара .
:thumbsup: