600+ bhp Supra ,vyv Burgas

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Авг 2005 22:49

Не знам съвсем точно какво са направили ,но това за което се гоеореше е ,че са ползвали DEFAULT MAPS на АЕМ централата - после вероятно без да гледат каква им е сместа и аванса са решили ,че е време да увеличат надува и тряяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяс.
Изображение

Гост

Мнение от Гост » 19 Авг 2005 23:15

Ebasi izlagaciata.... iazuk za mashinata!!!! sad.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 19 Авг 2005 23:16

Ebasi izlagaciata.... iazuk za mashinata!!!! sad.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 20 Авг 2005 00:07

Някой да ме поправи или обясни
Когато е бедна сместа, системата се отдалечава от стокиометричните и навлиза в експлозивните лимити на бензина...и затова ли гърми?
Аз обаче си мислех че конструкторите на колата биха направили така че най слабата точка на един цилиндър да не е буталото а някой клапан...нещо което би се сменило по лесно и няма да преебе целия двигател...тъй ли не са се сетили да добавят някакъв клапан на главата който да изпуска свръхналягането преди да спука или изхвърчи бутало...и да се сменя често
Звучи логично от инжинерна гледна точка

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 20 Авг 2005 01:13

PAKETA_1 написа:Някой да ме поправи или обясни
Когато е бедна сместа, системата се отдалечава от стокиометричните и навлиза в експлозивните лимити на бензина...и затова ли гърми?
Аз обаче си мислех че конструкторите на колата биха направили така че най слабата точка на един цилиндър да не е буталото а някой клапан...нещо което би се сменило по лесно и няма да преебе целия двигател...тъй ли не са се сетили да добавят някакъв клапан на главата който да изпуска свръхналягането преди да спука или изхвърчи бутало...и да се сменя често
Звучи логично от инжинерна гледна точка
Идеята е проста.

Нещо както моита кола вдига много температурата на изгорелите газове ,така и при тях. Даже не им трябва да е po-bedno ot стокиометричните ,просто е достатъчно да мине над 12.5:1 примерно 14:1 или нещо такова. Във този случаи се получава СВРЪХ ТЕМПЕРАТУРА във цилиндара ,която е предпоставка за детонация. Дори и да няма детонация ,свръх температура достатъчно дълго време може да разтопи буталата (главата се пази от антифриза които тече във нея ,блока от маслото ,буталото - горкото то).
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Авг 2005 15:52

be shtom 4age-to ima oil squirters na butalata za ohlajdane, nachi i suprite triabva da imat. ama vse pak ne sa nerazrushimi ... kato se vidia veche :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 172 госта