Страница 2 от 6

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 12 Юни 2012 23:50
от JapCar
Scott написа: http://www.toyota.co.uk/bv/bwaftersales ... 202004.pdf
... или си избери брошура на модел по желание:
http://www.toyota.co.uk/cgi-bin/toyota/ ... YourToyota
Олеле, много варианти...Идеално четиво, особено за мераклиите за нова...

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 14 Юни 2012 11:30
от baba_metca
TATI написа:Относно конете, дали 116, дали 126, разлика няма да усетиш според мен.
Усеща се. 10к.с. ама реално са почти 9% повече мощност. Аз карам модела преди фейслифта (116к.с.) и не се оплаквам, просто казвам, че се усеща.

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 14 Юни 2012 20:28
от JapCar
baba_metca написа: Усеща се. 10к.с. ама реално са почти 9% повече мощност. Аз карам модела преди фейслифта (116к.с.) и не се оплаквам, просто казвам, че се усеща.
както казах, мощността не ми е приоритет, по-скоро веригата...
Би ми било предпочитение 9% горивна икономия при равни други условия biggrin.gif

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 02:07
от JapCar
Май дойде време да избирам/купувам Авенсис. За сега май ще е дизел D4D 2004-2006г. (Това ще първият ми дизел, та подхождам боязливо заради по-високата му цена и по-скъпата поддръжка, не знам как е надеждността...)
Прегледах предните постове и до тук разбрах за дизелите:
- двигател 2.0 (1CD...) 116к.с. и е с ангр. ремък (до лятото на 2005, преди фейслифта)
- двигател 2.0 (1АD...) 126к.с. и е с верига (след ноември 2005, след фейслифта)
Вярно ли е горното?
Прегледах и някои обяви, видях, че има и 2.2, не знам мощността.Те с верига ли са и кога излизат?
А кои от тези двг. не са с турбо.Предпочитам да няма защото не ми трябва "бегачка",голяма мощност...по скоро по-малка мощност/разход, а турбото и да е предимство (по-малък разход/по-висока мощност) е и потенциален източник на огромен харч ако се скапе...
Повечето обяви са за коли на 80-120 х мили, което май отива към 120-180 х.км, което за дизел не е много, но май според някои мнения точно в този диапазон се скапва демпферния маховик, който също е значителен харч, та е късмет дали е бил сменен или предстои...
Е, ако има и линк към някоя сравнителна таблица за всички двг...

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 10:47
от digitalpr
JapCar написа:А кои от тези двг. не са с турбо.Предпочитам да няма защото не ми трябва "бегачка",голяма мощност...
Няма дизелов автомобил от тези години, който да не е с турбо.

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 13:25
от TATI
Всъщност има и такива модели. Като си я купиш, махаш турбото и ставаш дизел без турбо.
Изобщо какъв е проблема че е с турбо и ремък?

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 13:43
от JapCar
TATI написа:Всъщност има и такива модели. Като си я купиш, махаш турбото и ставаш дизел без турбо.
Изобщо какъв е проблема че е с турбо и ремък?
Мисля, че не става с махането на турбото, всичко е напарвено да работи с него. Защо като се повреди, колата не върви...?
Мисля, че обясних защо не искам турбо и ремък- потенциален източник на огромен харч, ако нещо стане. Карал съм кола с верига и нямам грижи при покупката да я натоварвам със смяна...

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 13:46
от TATI
Поредния мит за големите харчове.
116 к.с. мотора е с ремък, останалите са с верига, така че си търси от тях.

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 14:24
от JapCar
Аз съм в Англия, а тук труда по сервизите е безумно скъп (£50-80 на час), за това за мен е по- важно избягването на всеки ремонт отколкото някакви предимства...Не искам и да споря за поредните митове , защото смяна на турбо и ремък с принадлежностите му тук вероятно е половината ценаа на колата.Стига ми и вероятната смяна, в зависимост от късмета ми на прословутия демпферен маховик...
Та, за това питах за конкретни неща, да се ориентирам колкото може, а не да развенчавам митове и да спорим теоретично.

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 14:48
от zi_zi_top
В такъв случай се преориентирай към бензинов ДВГ. :thumbsup: Никой не може да ти даде гаранция за евентуален проблем на турбо, съединител или дюзи.
Дори в БГ, където трудът е доста евтин такива ремонти са значителен разход спрямо цената на автомобила.

Ако търсиш икономия от разходи за гориво, газификацията е добър вариант. :thumbsup:

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 17:10
от JapCar
Никога не съм карал дизел, та реших да опитам.Разбира се, че старата кола е до късмет, няма гаранция за нищо, но поне каквото зависи от мен в избора...
В БГ съм карал много на газ, но тук не е опция.Инвестицията ще се изплати след много време...

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 22:03
от digitalpr
Виж сега... дизел без турбо приеми, че няма! Разбирането ти, че турбото прави колата бегачка е тотално погрешно. Ако толкова много те притеснява дизела, защо просто не вземеш по малка кола, малолитражна и бензинова?

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 22:32
от JapCar
digitalpr написа:Виж сега... дизел без турбо приеми, че няма! Разбирането ти, че турбото прави колата бегачка е тотално погрешно. Ако толкова много те притеснява дизела, защо просто не вземеш по малка кола, малолитражна и бензинова?
Разбирането ми е , че не ми трябва мощна кола, а малка бензинова имах до сега. Сега искам да опитам дизела.
Ето, че отново коментираме странични въпроси, не зададените... wink.gif

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 22:36
от zi_zi_top
Мисля, че Scot би те посъветвал най-адекватно, защото е най-добре запознат с "хавата" в UK.

П.С. А за бензиновите малолитражки си бил на абсолютно прав път. Това е железен вариант да стигаш сигурно и евтино от точка А до точка Б.

Re: Покупка на Тойота Авенсис 2 -мнения и съвети

Публикувано на: 21 Окт 2012 22:57
от Scott
zi_zi_top написа:Мисля, че Scot би те посъветвал най-адекватно, защото е най-добре запознат с "хавата" в UK...
За съжаление начините ни na мислене са различни - аз никога не съм си избирал кола със страха че може да се счупи и ще трябва да се бръкна. Имал съм доста дизели, и без и със турбо, но никога не ми се е чупило турбо. Нито пък ми се е налагало да сменям демпферен маховик. Верно, не са били Тойоти, но то е друг въпрос...
Относно рисковете от покупката на кола на старо - като е под 2к паунда, обикновено те изкарва една година без съществени ремонти. Ако я купиш от гараж, евентуално можеш да се пазариш за гаранция, 3 - 6 м. до една година, зависи от цената... Като вземеш по-скъпа (> 8-10k), рискуваш обезценяване от порядъка на около 2к на година, което е същото да си купуваш всяка година по една от евтините tongue.gif