Впечатления от Avensis T27 1.8 Valvematic CVT модел 2014

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12316
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 305
Местоположение: Варна

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот slowtraveler » 04 юни 2014 00:13

zi_zi_top написа:....
100% истински случай...
worthy.gif punk.gif tooth.gif
Направо ме разби tooth.gif

Иначе за пукането във волана - да, може да се погледне, но в повечето случаи е напълно безобиден 'проблем'...
Редовна болка са шлиците на регулируемите волани - усеща се метално тракане там... Пукане пък се чува често при макферсъните при завъртане на самия макферсън (често горе лагера/тампона), или пък мърдане на пружината...
Като при нито един от описаните 'дефекти' няма и най-малък компромис с безопасността (тропането на шлиците например го оправят с напълване на малко по-плътна грес).
Да, дразнещо е на нов автомобил, но ако те успокоява - на Авенсиса му смениха съединител и отваряха скоростна кутия заради странно виене при включване на задна предавка...
Продължи да си вие докъм 30-40х.км... След това се оправи от самосебе си...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4079
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 45
Местоположение: София

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот zi_zi_top » 04 юни 2014 08:27

Когато ми смениха карето на кормилния вал на Королата, в ТМ Ауто ме успокоиха с усмивка, че след известно време и новото ще се разтропа. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1031
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот Airfan » 04 юни 2014 08:39

zi_zi_top написа:Когато ми смениха карето на кормилния вал на Королата, в ТМ Ауто ме успокоиха с усмивка, че след известно време и новото ще се разтропа. laugh.gif

Същите симптоми ли имаше?
Изображение

Потребителски аватар
flammen
Мнения: 70
Регистриран: 04 фев 2014 19:05
Репутация: 9
Местоположение: София

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот flammen » 04 юни 2014 08:51

И аз сменявах каре на кормилния вал и да, чуваше се при въртене и при преминаване на неравност едно пукане.
Corolla E15 2.0 D4D

mirott
Мнения: 1470
Регистриран: 08 юни 2010 09:33
Репутация: 19
Местоположение: Вършец

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот mirott » 04 юни 2014 09:24

Freedom написа:И какво точно ще са сети, @mirott-е? Коя марка е това, което е била?
@Airfen, всяка сбъдната мечта се умножава по 0, минали сме по този път. И Аудито да беше взел пак щеше да се разочароваш при най-малките дребни проблеми. Кефи се на колицата си и си свиркай - в гаранция е все пак. :thumbsup:

Никоя, за съжаление. Но има марки, които са запазили поне малко от "онова" качество и не дразнят след 5000 км с потропвания и поскърцвания. Тойота май не са от тях... :thumbsup:

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1031
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот Airfan » 04 юни 2014 09:46

mirott написа:
Freedom написа:И какво точно ще са сети, @mirott-е? Коя марка е това, което е била?
@Airfen, всяка сбъдната мечта се умножава по 0, минали сме по този път. И Аудито да беше взел пак щеше да се разочароваш при най-малките дребни проблеми. Кефи се на колицата си и си свиркай - в гаранция е все пак. :thumbsup:

Никоя, за съжаление. Но има марки, които са запазили поне малко от "онова" качество и не дразнят след 5000 км с потропвания и поскърцвания. Тойота май не са от тях... :thumbsup:

За мен е недопустимо да има пукане в кормилното управление за по-малко от 5000 км и не го намирам за нормално, да. Колега по-горе сподели, че са го "успокоили" в Тойота, че и новия прът щял да се разтропа... ами баси... На стария ми Фиат на 250 000 км нямаше грам луфт в кормилното управление, нито тропане на спирачните апарати.
Та така, колеги, колата ме кефи, но не е безпроблемна. Споделям ви да знаете, че надали много други хора биха ви казали ако имат подобни ядове. Много не ги забелязват, други ги е срам. Лично аз ако това не го оправят, втори път Тойота няма да си взема, а вече си представях как си взимам една ГТ86 след някоя годинка.

Още по-тъпото е, че един колега и приятел си купи Пежо 508 - ами как пък няма нито един от тия проблеми незнам, а уж Тойота се водят по-висок клас. Дразнещо е просто! :tfrag:
Изображение

Потребителски аватар
Georgepetrov137
Мнения: 195
Регистриран: 20 мар 2010 12:45
Репутация: 6
Местоположение: Бургас

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот Georgepetrov137 » 04 юни 2014 09:54

Колега, не се притеснявай за кормилния прът, и на мен ми се разтропа на 5хл км, смениха го и сега на 85хл пак тропа, вече не му обръщам внимание :)
Toyota Auris 2010 1.33 Dual VVT-i

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4079
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 45
Местоположение: София

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот zi_zi_top » 04 юни 2014 10:08

Да, а при движение по паваж се чуваше и усещаше като метално чукане във волана. Все едно някой почуква с малко чукче по кормилната колонка.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1031
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот Airfan » 04 юни 2014 10:35

Georgepetrov137 написа:Колега, не се притеснявай за кормилния прът, и на мен ми се разтропа на 5хл км, смениха го и сега на 85хл пак тропа, вече не му обръщам внимание :)

Колко време им отне да го сменят и колко време седя без кола?

zi_zi_top написа:Да, а при движение по паваж се чуваше и усещаше като метално чукане във волана. Все едно някой почуква с малко чукче по кормилната колонка.

Този ефект още го няма при мен.
Изображение

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4079
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 45
Местоположение: София

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот zi_zi_top » 04 юни 2014 10:43

Смяната с проверката и реглажа на волана отнема около 1,5 час. Ако имаш записан час и си го спазят, би могло да си изчакаш автомобила в автосалона.

П.С. Защо смяташ, че Тойота е по-престижна марка от Пежо? Цените на Пежо са по-високи, а и самите автомобили изглеждат и возят по-луксозно и елегантно. Понеже сме във форума на Тойота, ще кажа, че са "от един дол дренки" cool.gif .
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1031
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот Airfan » 04 юни 2014 10:45

zi_zi_top написа:Смяната с проверката и реглажа на волана отнема около 1,5 час. Ако имаш записан час и си го спазят, би могло да си изчакаш автомобила в автосалона.

П.С. Защо смяташ, че Тойота е по-престижна марка от Пежо? Цените на Пежо са по-високи, а и самите автомобили изглеждат и возят по-луксозно и елегантно. Понеже сме във форума на Тойота, ще кажа, че са "от един дол дренки" cool.gif .


Ами принципно такова мнение битува из обществото. На мен Пежо по-малко ми харесват, но примерно 508 е по-луксозно от Авенсис и очевидно по-безпроблемно на този етап.
Изображение

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4079
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 45
Местоположение: София

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот zi_zi_top » 04 юни 2014 10:48

Пернишкото общество, а и голяма част от Юго-Западна БГ смята Голфа за върха на автомобилостроенето. :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
IvoDobrev
Мнения: 91
Регистриран: 30 яну 2010 08:11
Репутация: 1

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот IvoDobrev » 04 юни 2014 11:34

Хм казах им аз, че при десен завой на 90 градуса и ниска скорост на кръстовище ми пука волана - те не, та не.Камъче било - на как пък на моменти все едно и също камъче уцелвам из цяла София. Ще ходя и аз явно да пукам в ТМ. Имах и едно свирукане при висока скорост отпред в дясно до въздуховода точно до вратата. Отивам към ТМ с един приятел, а той ме пита ме пита - абе какво свири тука? Оставих колегата в ТМ качвам механика да го повозя да му покажа къде свири - тишинааааааа. Умрях от срам. На следващия ден пак си се разсвири. Сега две седмици явно щурчето е умряло от глад и не го чувам. Та така...
Toyota Avensis 1.8 CVT 2013

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот scorpion » 04 юни 2014 12:03

Колега Airfen, ще бъде директен. Не леж на тая (т.е. не вярвай), че така си чукало, че и да смениш пак ще се разчука и т.н.
На 5000 км., колата трябва да бъде чук (както се изразява дъщеря ми biggrin.gif )

Накротко моя опит: на около 10К ми се появи пукане във волана при завой надясно (основно при потегляне и завой), при маневриране и пр. Закарах я в ТМ. Първа констатация всичко си е ОК. Да обаче аз бях настоятелен и ми смениха каретата на волана (апропо това си беше дефект на Авенсис Т25 още в началото на пускането им в продажба. На служебния ми Авенсис 1.8 ме повикаха по кампания ... някъде около 2006 г.)
След смяната за съжаление симптомите си останаха, че даже и пукането се усили. Отивам пак и искам отново да се прегледа. Даже на място, при загасен двигател чукането си беше осезаемо при разклащане на волана. След няколко минути гъзорчене и светене, накрая ме записха за гаранционна смяна на рейка. В допълнение ги помолих да видят защо леко ми е спаднала охл. течност. Имало леко петънце около водната помпа. Така ли ? Я и нея. Ама то било консуматив. Не ме интересува. Питаха някой си, консултираха се с някой си и склониха да сменят и нея.
Смяната стана след седмица за около един ден. Викаха някакъв специалист по рейките, който я смени... и те така. Сега няма пукане във волана, но зимата при маневриране има лек шум (виене), което със загряването изчезва. Не е фатално и не ме дразни но факта е, че си има последствия.

Накратко: моят съвет е проблема продължава и ако при загасен двигател и разклащане на волана (енергично наляво-надясно) има чукане, то задължителнов сервиза с искане да се смени всичко необходимо. Ако е, рейка, ако са карета карета и т.н.

Успех !

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1031
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Мнениеот Airfan » 04 юни 2014 13:45

scorpion написа:Колега Airfen, ще бъде директен. Не леж на тая (т.е. не вярвай), че така си чукало, че и да смениш пак ще се разчука и т.н.
На 5000 км., колата трябва да бъде чук (както се изразява дъщеря ми biggrin.gif )

Накротко моя опит: на около 10К ми се появи пукане във волана при завой надясно (основно при потегляне и завой), при маневриране и пр. Закарах я в ТМ. Първа констатация всичко си е ОК. Да обаче аз бях настоятелен и ми смениха каретата на волана (апропо това си беше дефект на Авенсис Т25 още в началото на пускането им в продажба. На служебния ми Авенсис 1.8 ме повикаха по кампания ... някъде около 2006 г.)
След смяната за съжаление симптомите си останаха, че даже и пукането се усили. Отивам пак и искам отново да се прегледа. Даже на място, при загасен двигател чукането си беше осезаемо при разклащане на волана. След няколко минути гъзорчене и светене, накрая ме записха за гаранционна смяна на рейка. В допълнение ги помолих да видят защо леко ми е спаднала охл. течност. Имало леко петънце около водната помпа. Така ли ? Я и нея. Ама то било консуматив. Не ме интересува. Питаха някой си, консултираха се с някой си и склониха да сменят и нея.
Смяната стана след седмица за около един ден. Викаха някакъв специалист по рейките, който я смени... и те така. Сега няма пукане във волана, но зимата при маневриране има лек шум (виене), което със загряването изчезва. Не е фатално и не ме дразни но факта е, че си има последствия.

Накратко: моят съвет е проблема продължава и ако при загасен двигател и разклащане на волана (енергично наляво-надясно) има чукане, то задължителнов сервиза с искане да се смени всичко необходимо. Ако е, рейка, ако са карета карета и т.н.

Успех !

И според мен трябва да е бетон колата на 5000 км, както казваме тук в пловдивско. stretcher.gif
При мен го има при излизане от паркинг с ляв или десен, както и при плавни завои, в които леко коригирам траекторията. Ввсе едно нещо се намества или обира някакъв луфт. Не се получава всеки път, но ако обиколя града със сигурност се случва 3-4 пъти.

Смятам, че няма да има проблем в сервиза, но реших да ви споделя, за да знаете всички за какво иде реч.

Едит: Колата е с електроусилвател.
Изображение


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта