Страница 25 от 31

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 00:13
от slowtraveler
zi_zi_top написа:....
100% истински случай...
worthy.gif punk.gif tooth.gif
Направо ме разби tooth.gif

Иначе за пукането във волана - да, може да се погледне, но в повечето случаи е напълно безобиден 'проблем'...
Редовна болка са шлиците на регулируемите волани - усеща се метално тракане там... Пукане пък се чува често при макферсъните при завъртане на самия макферсън (често горе лагера/тампона), или пък мърдане на пружината...
Като при нито един от описаните 'дефекти' няма и най-малък компромис с безопасността (тропането на шлиците например го оправят с напълване на малко по-плътна грес).
Да, дразнещо е на нов автомобил, но ако те успокоява - на Авенсиса му смениха съединител и отваряха скоростна кутия заради странно виене при включване на задна предавка...
Продължи да си вие докъм 30-40х.км... След това се оправи от самосебе си...

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 08:27
от zi_zi_top
Когато ми смениха карето на кормилния вал на Королата, в ТМ Ауто ме успокоиха с усмивка, че след известно време и новото ще се разтропа. laugh.gif

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 08:39
от Airfan
zi_zi_top написа:Когато ми смениха карето на кормилния вал на Королата, в ТМ Ауто ме успокоиха с усмивка, че след известно време и новото ще се разтропа. laugh.gif
Същите симптоми ли имаше?

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 08:51
от flammen
И аз сменявах каре на кормилния вал и да, чуваше се при въртене и при преминаване на неравност едно пукане.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 09:24
от mirott
Freedom написа:И какво точно ще са сети, @mirott-е? Коя марка е това, което е била?
@Airfen, всяка сбъдната мечта се умножава по 0, минали сме по този път. И Аудито да беше взел пак щеше да се разочароваш при най-малките дребни проблеми. Кефи се на колицата си и си свиркай - в гаранция е все пак. :thumbsup:
Никоя, за съжаление. Но има марки, които са запазили поне малко от "онова" качество и не дразнят след 5000 км с потропвания и поскърцвания. Тойота май не са от тях... :thumbsup:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 09:46
от Airfan
mirott написа:
Freedom написа:И какво точно ще са сети, @mirott-е? Коя марка е това, което е била?
@Airfen, всяка сбъдната мечта се умножава по 0, минали сме по този път. И Аудито да беше взел пак щеше да се разочароваш при най-малките дребни проблеми. Кефи се на колицата си и си свиркай - в гаранция е все пак. :thumbsup:
Никоя, за съжаление. Но има марки, които са запазили поне малко от "онова" качество и не дразнят след 5000 км с потропвания и поскърцвания. Тойота май не са от тях... :thumbsup:
За мен е недопустимо да има пукане в кормилното управление за по-малко от 5000 км и не го намирам за нормално, да. Колега по-горе сподели, че са го "успокоили" в Тойота, че и новия прът щял да се разтропа... ами баси... На стария ми Фиат на 250 000 км нямаше грам луфт в кормилното управление, нито тропане на спирачните апарати.
Та така, колеги, колата ме кефи, но не е безпроблемна. Споделям ви да знаете, че надали много други хора биха ви казали ако имат подобни ядове. Много не ги забелязват, други ги е срам. Лично аз ако това не го оправят, втори път Тойота няма да си взема, а вече си представях как си взимам една ГТ86 след някоя годинка.

Още по-тъпото е, че един колега и приятел си купи Пежо 508 - ами как пък няма нито един от тия проблеми незнам, а уж Тойота се водят по-висок клас. Дразнещо е просто! :tfrag:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 09:54
от Georgepetrov137
Колега, не се притеснявай за кормилния прът, и на мен ми се разтропа на 5хл км, смениха го и сега на 85хл пак тропа, вече не му обръщам внимание :)

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 10:08
от zi_zi_top
Да, а при движение по паваж се чуваше и усещаше като метално чукане във волана. Все едно някой почуква с малко чукче по кормилната колонка.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 10:35
от Airfan
Georgepetrov137 написа:Колега, не се притеснявай за кормилния прът, и на мен ми се разтропа на 5хл км, смениха го и сега на 85хл пак тропа, вече не му обръщам внимание :)
Колко време им отне да го сменят и колко време седя без кола?
zi_zi_top написа:Да, а при движение по паваж се чуваше и усещаше като метално чукане във волана. Все едно някой почуква с малко чукче по кормилната колонка.
Този ефект още го няма при мен.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 10:43
от zi_zi_top
Смяната с проверката и реглажа на волана отнема около 1,5 час. Ако имаш записан час и си го спазят, би могло да си изчакаш автомобила в автосалона.

П.С. Защо смяташ, че Тойота е по-престижна марка от Пежо? Цените на Пежо са по-високи, а и самите автомобили изглеждат и возят по-луксозно и елегантно. Понеже сме във форума на Тойота, ще кажа, че са "от един дол дренки" cool.gif .

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 10:45
от Airfan
zi_zi_top написа:Смяната с проверката и реглажа на волана отнема около 1,5 час. Ако имаш записан час и си го спазят, би могло да си изчакаш автомобила в автосалона.

П.С. Защо смяташ, че Тойота е по-престижна марка от Пежо? Цените на Пежо са по-високи, а и самите автомобили изглеждат и возят по-луксозно и елегантно. Понеже сме във форума на Тойота, ще кажа, че са "от един дол дренки" cool.gif .
Ами принципно такова мнение битува из обществото. На мен Пежо по-малко ми харесват, но примерно 508 е по-луксозно от Авенсис и очевидно по-безпроблемно на този етап.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 10:48
от zi_zi_top
Пернишкото общество, а и голяма част от Юго-Западна БГ смята Голфа за върха на автомобилостроенето. :whistle:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 11:34
от IvoDobrev
Хм казах им аз, че при десен завой на 90 градуса и ниска скорост на кръстовище ми пука волана - те не, та не.Камъче било - на как пък на моменти все едно и също камъче уцелвам из цяла София. Ще ходя и аз явно да пукам в ТМ. Имах и едно свирукане при висока скорост отпред в дясно до въздуховода точно до вратата. Отивам към ТМ с един приятел, а той ме пита ме пита - абе какво свири тука? Оставих колегата в ТМ качвам механика да го повозя да му покажа къде свири - тишинааааааа. Умрях от срам. На следващия ден пак си се разсвири. Сега две седмици явно щурчето е умряло от глад и не го чувам. Та така...

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 12:03
от scorpion
Колега Airfen, ще бъде директен. Не леж на тая (т.е. не вярвай), че така си чукало, че и да смениш пак ще се разчука и т.н.
На 5000 км., колата трябва да бъде чук (както се изразява дъщеря ми biggrin.gif )

Накротко моя опит: на около 10К ми се появи пукане във волана при завой надясно (основно при потегляне и завой), при маневриране и пр. Закарах я в ТМ. Първа констатация всичко си е ОК. Да обаче аз бях настоятелен и ми смениха каретата на волана (апропо това си беше дефект на Авенсис Т25 още в началото на пускането им в продажба. На служебния ми Авенсис 1.8 ме повикаха по кампания ... някъде около 2006 г.)
След смяната за съжаление симптомите си останаха, че даже и пукането се усили. Отивам пак и искам отново да се прегледа. Даже на място, при загасен двигател чукането си беше осезаемо при разклащане на волана. След няколко минути гъзорчене и светене, накрая ме записха за гаранционна смяна на рейка. В допълнение ги помолих да видят защо леко ми е спаднала охл. течност. Имало леко петънце около водната помпа. Така ли ? Я и нея. Ама то било консуматив. Не ме интересува. Питаха някой си, консултираха се с някой си и склониха да сменят и нея.
Смяната стана след седмица за около един ден. Викаха някакъв специалист по рейките, който я смени... и те така. Сега няма пукане във волана, но зимата при маневриране има лек шум (виене), което със загряването изчезва. Не е фатално и не ме дразни но факта е, че си има последствия.

Накратко: моят съвет е проблема продължава и ако при загасен двигател и разклащане на волана (енергично наляво-надясно) има чукане, то задължителнов сервиза с искане да се смени всичко необходимо. Ако е, рейка, ако са карета карета и т.н.

Успех !

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 04 Юни 2014 13:45
от Airfan
scorpion написа:Колега Airfen, ще бъде директен. Не леж на тая (т.е. не вярвай), че така си чукало, че и да смениш пак ще се разчука и т.н.
На 5000 км., колата трябва да бъде чук (както се изразява дъщеря ми biggrin.gif )

Накротко моя опит: на около 10К ми се появи пукане във волана при завой надясно (основно при потегляне и завой), при маневриране и пр. Закарах я в ТМ. Първа констатация всичко си е ОК. Да обаче аз бях настоятелен и ми смениха каретата на волана (апропо това си беше дефект на Авенсис Т25 още в началото на пускането им в продажба. На служебния ми Авенсис 1.8 ме повикаха по кампания ... някъде около 2006 г.)
След смяната за съжаление симптомите си останаха, че даже и пукането се усили. Отивам пак и искам отново да се прегледа. Даже на място, при загасен двигател чукането си беше осезаемо при разклащане на волана. След няколко минути гъзорчене и светене, накрая ме записха за гаранционна смяна на рейка. В допълнение ги помолих да видят защо леко ми е спаднала охл. течност. Имало леко петънце около водната помпа. Така ли ? Я и нея. Ама то било консуматив. Не ме интересува. Питаха някой си, консултираха се с някой си и склониха да сменят и нея.
Смяната стана след седмица за около един ден. Викаха някакъв специалист по рейките, който я смени... и те така. Сега няма пукане във волана, но зимата при маневриране има лек шум (виене), което със загряването изчезва. Не е фатално и не ме дразни но факта е, че си има последствия.

Накратко: моят съвет е проблема продължава и ако при загасен двигател и разклащане на волана (енергично наляво-надясно) има чукане, то задължителнов сервиза с искане да се смени всичко необходимо. Ако е, рейка, ако са карета карета и т.н.

Успех !
И според мен трябва да е бетон колата на 5000 км, както казваме тук в пловдивско. stretcher.gif
При мен го има при излизане от паркинг с ляв или десен, както и при плавни завои, в които леко коригирам траекторията. Ввсе едно нещо се намества или обира някакъв луфт. Не се получава всеки път, но ако обиколя града със сигурност се случва 3-4 пъти.

Смятам, че няма да има проблем в сервиза, но реших да ви споделя, за да знаете всички за какво иде реч.

Едит: Колата е с електроусилвател.