Помощ при избор на Rav4 II (2000- 2006)
Помощ при избор на Rav4 II (2000- 2006)
Здравейте, спрял съм се на Рав-чето, но нямам много информация за него и исках малко да го проуча преди да се хвана на хорото. Интересува ме 5-вратото, задължително с бензинов мотор и това, което най-вече ме интересува е консумацията на гориво (като 100% ще има газ). Та се колебая между 1.8 и 2.0 като по каталог ги дават с 2 литра разлика в полза на 1.8, но вие ще кажете в действителност как седят нещата? Всякаква информация би ми била много полезна: Кекави ли са много? Поврежда ли газта мотора (както се говори за колите на дръпнатите)? Какво да гледам при покупка? Кои са най-скъпите ремонти по колата? С постоянно 4х4 ли е?
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на Rav4 II (2000- 2006)
Здравей, колега!
По отношение на въпросите ти, мога да ти кажа само, че до колкото знам от бензиновите агрегати може да се газифицира само моторът 1.8-litre VVT-i 1ZZ-FE (125 hp). По-големият двигател (2.0-litre VVT-i 1AZ-FSE 108 kW) е с друг вид впръскване, което е много голямо затруднение и повечето газаджии не се захващат да го правят. Т.е. ако искаш газ, ти трябва 1ZZ мотора. Не знам, обаче, дали тои се слага в Равката, за това колегите ще кажат.
Съветвам те и добре да се поразровиш из форума, ще намериш много полезна информация за предимствата и болежките на двигателите, за да знаеш на кой кон да скочиш. Имаше и цяла тема за газовите инсталации за авенсис (за Рав би следвало моторите да са същите), която е много полезна. Ще видиш и много противоречиви мнения за това дали газовата "скапва" двигателя. Едно е сигурно обаче - много е важно да е монтирана качествено, и да е по ОБД.
Аз лично се бях запътил към въпросния 1,8 л. мотор с идеята за газифициране. След доста четене, обаче, се спрях на 2.0-litre D-4D 1CD-FTV 85 kW (116 hp) дизелов агрегат. Според мен това е най-добрият избор за двигател на тойота за целия период 2000 - 2006.
Дано съм помогнал, успех!
По отношение на въпросите ти, мога да ти кажа само, че до колкото знам от бензиновите агрегати може да се газифицира само моторът 1.8-litre VVT-i 1ZZ-FE (125 hp). По-големият двигател (2.0-litre VVT-i 1AZ-FSE 108 kW) е с друг вид впръскване, което е много голямо затруднение и повечето газаджии не се захващат да го правят. Т.е. ако искаш газ, ти трябва 1ZZ мотора. Не знам, обаче, дали тои се слага в Равката, за това колегите ще кажат.
Съветвам те и добре да се поразровиш из форума, ще намериш много полезна информация за предимствата и болежките на двигателите, за да знаеш на кой кон да скочиш. Имаше и цяла тема за газовите инсталации за авенсис (за Рав би следвало моторите да са същите), която е много полезна. Ще видиш и много противоречиви мнения за това дали газовата "скапва" двигателя. Едно е сигурно обаче - много е важно да е монтирана качествено, и да е по ОБД.
Аз лично се бях запътил към въпросния 1,8 л. мотор с идеята за газифициране. След доста четене, обаче, се спрях на 2.0-litre D-4D 1CD-FTV 85 kW (116 hp) дизелов агрегат. Според мен това е най-добрият избор за двигател на тойота за целия период 2000 - 2006.
Дано съм помогнал, успех!
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 70 госта