Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12702
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 339
Местоположение: Варна

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот slowtraveler » 15 мар 2017 11:21

Офтопик
Градско с много жалене - 10л/100км...
Нормално каране (в централна част - т.е. сравнително тежък трафик) 11-12л/100км... МНОГО тежък трафик зимата с продължителен престой на място (размразяване, ровене на сняг и т.н.) - около 14л/100км...
Това - при къси разстояния - около 2км сутрин и веер, и почти незагрял автомобил...

Основната разлика в сравнение с дорестайловия модел (който харчи с над 2л/100 отгоре) е в скоростната кутия...
Всичко останало - двигател, трансмисия си е като дорестайла...

И да - с тази аеродинамика всяко повишаване на скоростта се отразява МНОГО на разхода... При скорости 180-200км/ч може да се подмине 'тежкия градски разход' :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

mirott
Мнения: 1470
Регистриран: 08 юни 2010 09:33
Репутация: 20
Местоположение: Вършец

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот mirott » 15 мар 2017 22:41

Искам да те повози една позната...
По принцип вече и много мъже не могат.
Ама това по принцип...

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот prius 3 » 16 мар 2017 14:29

Точно поради тази причина казах „по принцип“, а не всички. Естествено, че има които могат да карат, но са толкооооова малко, че чак клонят към статистическата грешка. tongue.gif
А за мъжете си прав, че вече много не могат да карат. Е как да могат, като няма кой да ги научи. Едно време имаше полигон, градско, извънградско, нощно кормуване и часовете за кормуване се спазваха и книжките се вземаха не с пари, а с умения. Така, че нещата са съвсем нормално зле, а и статистиката го доказва...
Изображение

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4095
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 48
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот zi_zi_top » 30 мар 2017 09:41

Започвам да преосмислям отношението си към хибридите. По пресни лични впечатления в Лондон има доста Тойоти. Почти през цялото време, ако се огледаш ще видиш поне една Тойота. От тях около 90% са Приуси, а другите 10% Авенсиси и хибридни Ауриси, тук там някой Ярис.
Британците не са глупави хора и като цяло си купуват добри автомобили, така че едва ли противниците на хибридите сме прави. blush.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

chukich
Мнения: 174
Регистриран: 13 юли 2010 15:57
Репутация: 9
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот chukich » 30 мар 2017 11:54

Хибрид в задръстванията на Лондон е много добре за личните финанси. Данъчните облекчения също.
Toyota Corolla 1.6, 110hp, e12
RAV4 XA40 facelift AWD CVT

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12702
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 339
Местоположение: Варна

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот slowtraveler » 30 мар 2017 12:19

Там май имаше и някакви големи преференции с таксата за достъп до централните части...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 903
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Рошко » 30 мар 2017 23:44

В Япония беше същото положението! Автопаркът им е изключително нов - рядко се вижда кола над 4-5 години (дори и те са рядкост), да не кажа голяма дума, но 80%, ако не и повече са Тойоти, а от тях 98% са хибриди...включително и "прасетата" като Alphard! Пък японците и те не са глупави хора... tooth.gif
Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

Gandalf
Мнения: 65
Регистриран: 16 юни 2006 14:17
Репутация: 3

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Gandalf » 31 мар 2017 06:57

Дано следващата Корола да има хибрид. Купето супер ми пасва, но
само дизела е икономичен.
Corolla 1,4 D-4D

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12702
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 339
Местоположение: Варна

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот slowtraveler » 31 мар 2017 08:18

Рошко написа:Източник Пък японците и те не са глупави хора...

Не трябва автоматично да се правят такива определения и на база това да се вземат собствени решения...
Навсякъде си има особености и специфики...
Ако например се вземе решение да се сложат много големи преференции за нафтата, мислиш ли, че народа няма да разкара хибридите и да се качи на дизели? Всеки си търси интереса, а конкретния интерес се създава и чрез законодателни преференции..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта