Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
- slowtraveler
- Мнения: 4924
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
BOz, споменах тази машинка като най-икономичната кола с ДВГ, която съм виждал на живо...
А относно Октавията и т.н. - там пак се връщаме към това дали даден крокодил е по-дълъг отколкото зелен
За мен по-далавера от Октавията е да си взема джип, дето харчи с ХХ лева/100км повече ...
Дали е далавера за мен - абсолютно - много съм доволен - откакто го взех, цената на модела в магазина скочи с 20-30х.лв - т.е. избил съм голяма част от разхода
А относно Октавията и т.н. - там пак се връщаме към това дали даден крокодил е по-дълъг отколкото зелен
За мен по-далавера от Октавията е да си взема джип, дето харчи с ХХ лева/100км повече ...
Дали е далавера за мен - абсолютно - много съм доволен - откакто го взех, цената на модела в магазина скочи с 20-30х.лв - т.е. избил съм голяма част от разхода
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Това за което говориш!nowyaris написа: Какво е "пича въшка" ? "Приус" го знам какво е .
Какво е?nowyaris написа:"Приус" го знам какво е .
Преди да кажеш, ако искаш отговори на поставените въпроси, които съм ти задал по-горе. ;)
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Колеги, ако махнем заяждянията, всеки си е прав в зависимост от това, което иска от автомобила си.
Имам удоволствието да карам разкошен дизел (от подписа ми). Купен нов от ТМ Ауто - предпоследният закупен на Балканите. Докараха ми го от Румъния, че в България и Гърция бяха свършили.
Почти осем годишен, на 101К км. Няколко крушки изгорели дотук, един блокаж на ключа/алармата. Оправен гаранционно.
Прилична динамика за семеен ван (ускорявал съм до 170 при изпреварване по магистрали), приятен комфорт за пътниците за този клас. Вариативност на багажното пространство до безкрай (e, почти ). Разход - 7,5 на градско, а на извънградско зависи от тежестта на дясната обувка. Но при 100-110 км/ч е около 4,8. Скоростна кутия - ръчна 6.
Имах възможността да карам Аурис Хибрид първо поколение за близо година. При сходни маршрути и натоварване 132-та коня на хибрида се държат подобно на дизела на Версото. Като общи разходи (извън горивните), разликата е незначителна. Разход на гориво: 5.5 градско лятно, 6 - градско зимно.
Комфорт - Много приличен за "Голф" клас автомобил. Багажник - . На градско кефът от автоматика е несравним. А да не говорим, че сродни по параметри бензинови автоматици гълтат по 12.
Да чакаш хлапето пред училището половин час (понеже класната нещо имала да се занимава с тях) с пуснат климатик/парно и изключен двигател - безценно
След 3-5 години ще се прощавам с Версото. Следващата ми (нова) кола ще е Аурис Хибрид. Освен ако не си навия на масрафа да си взема Лексус Хибрид.
Това са моите 2 стотинки в темата за изгодността на хибрида. Изгодността се изчислява в съпоставими параметри. Но има и нещо дето се нарича кеф. А кеф цена няма
Наздраве! И със здраве да си карате Тойотите!
Имам удоволствието да карам разкошен дизел (от подписа ми). Купен нов от ТМ Ауто - предпоследният закупен на Балканите. Докараха ми го от Румъния, че в България и Гърция бяха свършили.
Почти осем годишен, на 101К км. Няколко крушки изгорели дотук, един блокаж на ключа/алармата. Оправен гаранционно.
Прилична динамика за семеен ван (ускорявал съм до 170 при изпреварване по магистрали), приятен комфорт за пътниците за този клас. Вариативност на багажното пространство до безкрай (e, почти ). Разход - 7,5 на градско, а на извънградско зависи от тежестта на дясната обувка. Но при 100-110 км/ч е около 4,8. Скоростна кутия - ръчна 6.
Имах възможността да карам Аурис Хибрид първо поколение за близо година. При сходни маршрути и натоварване 132-та коня на хибрида се държат подобно на дизела на Версото. Като общи разходи (извън горивните), разликата е незначителна. Разход на гориво: 5.5 градско лятно, 6 - градско зимно.
Комфорт - Много приличен за "Голф" клас автомобил. Багажник - . На градско кефът от автоматика е несравним. А да не говорим, че сродни по параметри бензинови автоматици гълтат по 12.
Да чакаш хлапето пред училището половин час (понеже класната нещо имала да се занимава с тях) с пуснат климатик/парно и изключен двигател - безценно
След 3-5 години ще се прощавам с Версото. Следващата ми (нова) кола ще е Аурис Хибрид. Освен ако не си навия на масрафа да си взема Лексус Хибрид.
Това са моите 2 стотинки в темата за изгодността на хибрида. Изгодността се изчислява в съпоставими параметри. Но има и нещо дето се нарича кеф. А кеф цена няма
Наздраве! И със здраве да си карате Тойотите!
Тойота Корола Версо 2,2 D4D 2009
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Дек 2016 12:18
- Местоположение: София
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Здравейте,и аз съм се насочил към хибрид.Вчера загледах новия Хюндай Айоник.На цена е малко по скъп от Аурис(във високите нива),но е по широк като вътрешно пространство и има доста екстри още в базовия модел.Та въпроса ми е,има ли някой запознат с хибридната система на Хюндай дали е същата или подобна на Тойота?
- BOz
- Мнения: 4291
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
При положение, че едното се е доказало като добра технология в продължение на 20 години, а другото не се знае дали ще изкара и една година без проблеми, то трябва да си много голям фен на Хюндай, за да направиш тази безразсъдна стъпка.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- WoLF
- Мнения: 2640
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 256 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
За всичко си има ранни възприематели и те са безценни в развитието на технологиите
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Дек 2016 12:18
- Местоположение: София
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ми не,не съм голям фен на Хюндай.Но това,което предлагат в съотношение пространство/качество на материалите/оборудване/цена е по по от Аурис.
Сега вярно,че го сравняват с Приус,но на мен лично дизайна не ми харесва.Все си мисля,че корейците няма да се изложат,при положение,че последните години доста дръпнаха в отношение на здравина и дизайн.Пък и съм далеч от мисълта,че такъв голям бранд,се хвърля сляпо в един напълно нов сегмент(за тях).Но да,времето ще покаже
Сега вярно,че го сравняват с Приус,но на мен лично дизайна не ми харесва.Все си мисля,че корейците няма да се изложат,при положение,че последните години доста дръпнаха в отношение на здравина и дизайн.Пък и съм далеч от мисълта,че такъв голям бранд,се хвърля сляпо в един напълно нов сегмент(за тях).Но да,времето ще покаже
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
@BOz: По твоята логика защо изобщо сме слезли от каруците да се качим на автомобили? Та онази технология се е доказала в продължение на хилядолетия
А сериозно, Хюндай наливат мощно финанси в развойна дейност. Не бих ги отписал по презумпция. Нещо се оливат с ценообразуването в България обаче. Преди време търсихме корейска кола за фирмата и излезе, че I40 беше доста по-скъп от Авенсис и Пасат със сходни параметри и оборудване.
А сериозно, Хюндай наливат мощно финанси в развойна дейност. Не бих ги отписал по презумпция. Нещо се оливат с ценообразуването в България обаче. Преди време търсихме корейска кола за фирмата и излезе, че I40 беше доста по-скъп от Авенсис и Пасат със сходни параметри и оборудване.
Тойота Корола Версо 2,2 D4D 2009
- BOz
- Мнения: 4291
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Примерът ти не е много валиден, защото реално избираш между две еднакви по параметри и идея задвижвания. Едното не е нещо различно от бъдещето, а е абсолютна алтернатива. И освен проблеми да получиш, друго не те очаква. Поне да беше нещо яко. Да кажем турбо мотор, обща мощност на хибридната система да кажем нещо 200-300 коня. С разхода на Тойота, в ниски режими на експлоатация. Та предпочитам да се возя на каруцата, вместо за същото време на предвижване да се засиля по наклона свит на кълбо, с риск да получа повече наранявания. Ама каруцата да ми се тегли от един кон, който го знаеш, че е здрав, да дойде друг със същата каруца пак с един кон, който не знаеш дали ще доживее утрешния ден, хайде няма нужда от такъв вид развитие. Поне втората каруца да дойде във впряг с 2 коня, да си кажеш - а бе има 2 коня, за това развитие си заслужава да рискувам, въпреки тия неизвестни коне.Zachs написа: @BOz: По твоята логика защо изобщо сме слезли от каруците да се качим на автомобили? Та онази технология се е доказала в продължение на хилядолетия
А сериозно, Хюндай наливат мощно финанси в развойна дейност. Не бих ги отписал по презумпция. Нещо се оливат с ценообразуването в България обаче. Преди време търсихме корейска кола за фирмата и излезе, че I40 беше доста по-скъп от Авенсис и Пасат със сходни параметри и оборудване.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Хюндаят е най-екологичната кола за 2017 в България. Но четох, че базовата му цена е 50к, което е сравнимо с Приус, не с Аурис. Колата има хубави ревюта, но само от тестове на медии, съвсем нормално, като се има предвид, че няма много собственици на такива автомобили. Само не гледай колко разход са писали . Отиваш на тестдрайв и решаваш кое ти допада повече
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
- WoLF
- Мнения: 2640
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 256 пъти
- Получена благодарност: 118 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мдаа, числата са едно, но като не ти допада как те вози някак си губят стойност много бързо!
- BOz
- Мнения: 4291
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Интересно как са го решили това. При положение, че официалните данни за Приуса са 70 гр. ЦО2, а на Ионика са 79 гр., може би тези, които са карани в България, са някакви специални издания.
А това прави и едно 10% по-икономичен Приус в сравнение с Ионика. Което горе-долу е едно цяло поколение назад.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Официално разходът е 3,6 комбиниран за Приус и за Аурис, гледам, че твоят е 5.2, моят е 5.9 сега. А как са го решили, питай "Прес Авто Клуб - България".BOz написа:Интересно как са го решили това. При положение, че официалните данни за Приуса са 70 гр. ЦО2, а на Ионика са 79 гр., може би тези, които са карани в България, са някакви специални издания.
А това прави и едно 10% по-икономичен Приус в сравнение с Ионика. Което горе-долу е едно цяло поколение назад.
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
- BOz
- Мнения: 4291
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Аха. Това е друга бира. Само където от твоите думи, спрямо реалността има разлика. Защото нещата са изписани така:
Което като идея е доста по-различно от това да бъде "най-екологичната".За Еко автомобил на годината 2017 на България беше определен Hyundai Ioniq.
Общо взето Приуса е най-екологичната кола с ДВГ според реални тестове на АДАК, като пред нея са единствено електрически такива.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Дек 2016 12:18
- Местоположение: София
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Цените са 45к за първо ниво,50к за второ и 55к за трето(това са"промоционални"цени за първите клиенти).След време може би ще е и по евтин.Във второто има почти всичко, което ти е нужно(за някои хора,даже в първото ще е предостатъчно):ксенон навигация със 7г.безплатен ъпдейт подгр.на седалки,Infinity система безжично зареждане на моб.тел.В третото вече са глезотиите като Blind spot,вентилация на седалките шибидах и перфориран кожен салон и ел.седалки с памет.Системите за сигурност са са еднакви още в базовото ниво,като още там имаш адаптивен круиз контрол.Гаранцията е 5г.без ограничение.На хибридната батерия 8г.ПЪЛНА гаранция.Което при тойота е 10г.но пълни са само 5г.след това си плащаш за удължаване всяка година.Това за Айоника.
От Тойота офертата е за Аурис Шик Екстра и то хечбек за 47к.а той си е доста по тесен от Хюндая и с по малък багажник.Приуса е доста по нагоре в цените,но не съм и искал оферта,тъй като,както казах не ми харесва дизайна.
От Тойота офертата е за Аурис Шик Екстра и то хечбек за 47к.а той си е доста по тесен от Хюндая и с по малък багажник.Приуса е доста по нагоре в цените,но не съм и искал оферта,тъй като,както казах не ми харесва дизайна.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 149 госта