Страница 39 от 46

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 12:01
от WoLF
Дано ги монтират вече качествено тези системи, че последно ги слагаха пост-фактум в дъщерни заводи и се губеше доста евентуална ефективност пред монтираните из гаражите...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 12:10
от slowtraveler
Това, което гледах си бе баш заводско изпълнение.. Дори горивомера си бе 'щатен'
20161025_131203.jpg
20161025_131203.jpg (571.38 KiB) Преглеждано 2508 пъти
А и бутилки не се виждаха - скрити са пред/зад задния мост, в закрити метални кожуси, без видимо да намаляват просвета... Багажника си е стандартен...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 13:49
от WoLF
Хаха... Какво само отношение на нивото на горивото са сложили :thumbsup:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 14:07
от biro
Добре де, от тая снимка не става ясно колко бензин има. Къде е втората стрелка за бензина?

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 14:12
от WoLF
Като минеш на безнин се мести стрелката, виждал съм го и в други изпълнения. Доста ефектно, но не знаеш колко имаш от едното, докато си на другото...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 15:15
от slowtraveler
Не съм се задълбочавал в начина на действие. Колегата спомена, че по принцип си работела само на метан, като няма възможност ръчно да я превключиш на бензин.
И единствено ако свършил метана, се прехвърля работата на двигателя на бензин, като в този момент и индикацията започва да показва бензина...
Но не съм сигурен дали например при подаване на контакт не ти дава първо показанието на бензин (аз бих го направил така)... А дали има възможност все пак с натискане на бутон да видиш колко ти е бензина докато имаш метан - не знам... Бензиновият резервоар бил 10л, което стигало за около 200км.
При всички случаи - тази машинка засега води личната ми класация за наистина икономически изгоден автомобил worthy.gif tooth.gif

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 18:38
от Hursa
Да не би да е с "газов" двигател? Оптимизиран изцяло за метан, с повишена степен на сгъстяване. Гледам, че за голф има подобен вариант, но най-ниското ниво оборудване, с ръчна скоростна кутия и ги нямат в наличност - поне човек да го види.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 19:31
от BOz
Е какво толкова го обсъждате този автомобил.
За него съм говорил преди 2 години в темата за икономичността на хибридите, пък такова учудване не беше събрано тогава. Още тогава съм споменал за разхода и че към онзи момент и до сега няма по-икономичен модел измерен в лв/км.
Въпросната кола винаги пали на бензин е преобръща на метан.
Отделно, че на теория извънградско по каталог харчи 2.5кг метан, което към днешна дата е дори под 3лв/100км. А пък ако си от Варна, то може да въртиш околията и за 2лв/100км. tooth.gif

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 28 Окт 2016 19:57
от Hursa
Вероятно тогава е наистина с "заводски поставена метанова уредба". Което не е толкова интересно, освен ниския разход на гориво - еквивалентно на около 3,5 литра бензин.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 29 Окт 2016 02:10
от slowtraveler
Hursa написа: но най-ниското ниво оборудване, с ръчна скоростна кутия и ги нямат в наличност
Модела въобще не се предлага в България... Приятеля я е купил от негов приятел от чужбина практически нова, заради лек козметичен дефект...
Относно ниско оборудване - за този тип автомобил с климатик, ел-стъкла и огледала не го смятам за ниско оборудване...
BOz, не съм забелязал темата преди това - затова и се учудвам от ниския разход :thumbsup:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 29 Окт 2016 12:04
от BOz
Реално се предлага ама под друга емблема - тази на VW.
3-те модела - Skoda Citigo, Seat Mii и VW UP е една и съща кола, но мисля, че в България са се разбрали версията с метан да се продава само под марката на VW.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 29 Окт 2016 14:31
от nowyaris
prius 3 написа: @slowtraveler,
да не си продал Жипката и да си се метнал на ФВ Ъп? Питам, защото оставам с подобно впечатление от казаното, че багажника на Сеат-чето бил учудващо голям. И кое по-точно е учудващото голямо? 251 л. багажниче да е учудващо голямо ми идва малко в повече. За 2 по-ниски класа от Приус автомобил може и да е учудващо голям, но не и за нормална кола. И как така взе да сравняваш ябълки и домати не разбрах? Няква пича въшка с Приус! То има и Приуси на метан. Разхода им е 2,5-3 кг./100. аре смятай колко пари са, че не ви знам в БГ цените на метана! Като сметнеш дай да видим 2 пъти по-големият и мощен Приус колко пари харчи на 100 км.! Наистина ще е интересно. ;)[/quote
prius 3 написа: @slowtraveler,
да не си продал Жипката и да си се метнал на ФВ Ъп? Питам, защото оставам с подобно впечатление от казаното, че багажника на Сеат-чето бил учудващо голям. И кое по-точно е учудващото голямо? 251 л. багажниче да е учудващо голямо ми идва малко в повече. За 2 по-ниски класа от Приус автомобил може и да е учудващо голям, но не и за нормална кола. И как така взе да сравняваш ябълки и домати не разбрах? Няква пича въшка с Приус! То има и Приуси на метан. Разхода им е 2,5-3 кг./100. аре смятай колко пари са, че не ви знам в БГ цените на метана! Като сметнеш дай да видим 2 пъти по-големият и мощен Приус колко пари харчи на 100 км.! Наистина ще е интересно. ;)
Това конкретно "Няква пича въшка с Приус!" не го разбрах......... no.gif Какво е "пича въшка" ? "Приус" го знам какво е .

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 29 Окт 2016 19:14
от slowtraveler
BOz написа: Реално се предлага ама под друга емблема - тази на VW.
3-те модела - Skoda Citigo, Seat Mii и VW UP е една и съща кола, но мисля, че в България са се разбрали версията с метан да се продава само под марката на VW.
Възможно е - не съм се интересувал... Колегата просто спомена, че метановият Сеат не се предлага в България, а неговият е немски...

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 29 Окт 2016 19:29
от Hursa
BOz написа: Реално се предлага ама под друга емблема - тази на VW.
3-те модела - Skoda Citigo, Seat Mii и VW UP е една и съща кола, но мисля, че в България са се разбрали версията с метан да се продава само под марката на VW.
Не само малките модели, и по големите на пропан-бутан и метан са интересни - поне за мен smile.gif. Дори бих взел такъв на метан, но само ако е с "метанов" двигател (най-вече от любопитство - "фен" съм на газта smile.gif), но най-близката метан станция ми е много далече.
(Шкода предлагат също на метан (заводски монтирана), харесва ми октавия - има я и почти най-високо ниво оборудване (някакво междинно - вижън) и то със сравнително голяма отстъпка.)
http://www.ams.bg/content/kompaniyata-t ... ksi-018355 Ако пуснат тази "катафалка" в България, бих си я взел дори, ако трябва да се "охарча" доста повече от колкото за приус.

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 30 Окт 2016 11:04
от BOz
slowtraveler написа:
BOz написа: Реално се предлага ама под друга емблема - тази на VW.
3-те модела - Skoda Citigo, Seat Mii и VW UP е една и съща кола, но мисля, че в България са се разбрали версията с метан да се продава само под марката на VW.
Възможно е - не съм се интересувал... Колегата просто спомена, че метановият Сеат не се предлага в България, а неговият е немски...
Реално това наистина е много икономична кола, но да кажем е много по-далавера да вземеш една Октавиа комби, автомат, която харчи с 0.6кг/100км повече от тази въшка. Което вместо 3.60/100, както ти е казано, то Октавиата би харчила да кажем нещо от рода на 4.5лв/100, ама като коли са несравними, съпоставено с не толкова голямо покачване на разхода за гориво.