Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
JulianoG
Мнения: 90
Регистриран: 04 фев 2012 04:39
Репутация: 65
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот JulianoG » 25 яну 2017 19:24

igeorgiev82 написа:ИзточникКоето при тойота е 10г.но пълни са само 5г.след това си плащаш за удължаване всяка година.
Напълно сигурен ли си? С всеки нов хибрид Тойота дават книжка с 5 талона за безплатно удължаване на хибридната гаранция за още 1 година или 15 000 км. след изтичане на заводската гаранция. И като ползвал такава гаранция смея да твърдя, че работи - смениха ми хибридната батерия на Лексуса на осмата му година при пробег 240 000км. Току-що снимах тези от новата:
IMG_2424.JPG

IMG_2425.JPG
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
Toyota AYGOИзображение
Lexus GS 450h Изображение
Toyota C-HR Cult HSD Изображение

igeorgiev82
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2016 12:18
Репутация: 0
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот igeorgiev82 » 25 яну 2017 20:08

Бях останал с впечатлението,че след 5-тата година се заплаща.Грешката е моя :thumbsup:

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Hursa » 25 яну 2017 21:07

Тази Ioniq (или както се чете) защо я нямат на сайта на хюндай бг? Дори не я споменават като новост или новина от хюндай.
Auris Е15 Hybrid

igeorgiev82
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2016 12:18
Репутация: 0
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот igeorgiev82 » 25 яну 2017 21:51

Още не са актуализирали сайта(поне така ми каза търговеца),но в шоурума я има вече и цени имат.Имат и тестова,но нямах време за това онзи денвзех само оферта.Представянето за БГ е било на 11.01.17г.Като в студа на -11 по време на теста с журналята е дал разход 4.1/100,но в статиите си,някой пишат 5.1/100 та истината може да е някъде по средата. :)

Потребителски аватар
Рошко
Мнения: 896
Регистриран: 09 ное 2008 14:41
Репутация: 58
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Рошко » 25 яну 2017 22:20

igeorgiev82 написа:Източник Което при тойота е 10г.но пълни са само 5г.след това си плащаш за удължаване всяка година.Това за Айоника.

В голяма грешка си! БЕШЕ 5+5 (аз бях от първите собственици на фейслифтовия Auris - колата е закупена юли 2015) и съм по старите гаранционни условия. От октомври 2015 вдигнаха гаранцията от 5 на 6 години и от 150 на 200К км, а гаранцията на хибридния модул стана 10 години твърдо и без доплащане.
Изображение Toyota Auris HSD 2015 Facelift Powered by 豊田 佐吉 and 豊田喜一郎
Изображение

igeorgiev82
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2016 12:18
Репутация: 0
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот igeorgiev82 » 25 яну 2017 23:04

Рошко написа:Източник В голяма грешка си!


Четеш между редовете колега.Два поста над твоя съм писал,че греша!

Потребителски аватар
Енев
Мнения: 103
Регистриран: 05 апр 2016 16:59
Репутация: 18
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Енев » 26 яну 2017 14:38

Рошко написа:гаранцията на хибридния модул стана 10 години твърдо и без доплащане.

Твърдо е, ако ходиш всяка година преглед и имаш книжка, в която да се записват прегледите(вече я показаха по-горе). Не ходиш ли/изгубиш ли си книжката - изгаряш или си плащаш за следващ преглед.

@BOz
Приусите(Prius C и Prius Eco), които са нагоре в класациите не се продават в България.
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!

Auris Hybrid Touring Sports 2016

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1621
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 166
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот BOz » 26 яну 2017 16:46

Енев написа:Източник @BOz
Приусите(Prius C и Prius Eco), които са нагоре в класациите не се продават в България.

Никой никога в тази тема не е споменавал за тези Приуси, които не се продават в България. При положение, че споменавам АДАК, то говоря само за "стандартния" Приус, а не "Еко" модификацията.
Ето и реалните тестове според АДАК, базирайки се на цифри от апаратурата измерваща вредните емисии, а не на мнението на някой си. В класацията е включен и Ионика, който го обсъждаме и тук. За това казвам в случая, че ако избереш Ионик не е да отричаш развитието, а дори обратното - алтернативна технология, която в нисшата, в която се намира, предоставя по-лоши резултати от прекия конкурент в лицето на Приус. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Hursa » 26 яну 2017 18:49

Повече ме впечатлява отношението на местните представители на марките към модели - които тепърва въвеждат на нашия пазар. И представителя на тойота съвсем не е изключение. Никаква техническа информация освен голи рекламни фрази. (То по принцип тойота не дава много техническа информация)
Но пък тия от хюндай са извън конкуренция. Съвсем нов модел от около година в серийно производство и нито ред в сайта им. Та този сайт е лицето на марката в България. От къде да знам аз от провинцията та да се поинтересувам и да посетя шоурума им. Този сайт не е ценоразпис на лавка за банички. Стартират продажби в България, печелят разни местни награди, а сайта не са го били обновили и нито ред за модела. Не трябва ли да започне представяне на модела доста преди стартиране на продажбите.
Още по лошо – как човек да се довери на такъв дилър, когато няма никаква информация за нов модел, с ново за марката задвижване (относително сложен технически - нов ДВГ с усложнено управление, роботизирана скоростна кутия с два съединителя, хибрид, с електроника управляваща тоя "микс"). Как да се довери, че ще бъде обслужван качествено този автомобил. И евентуално ремонтиран, ако се наложи. Купувача се обвързва с дилъра и сервиза на марката за 8 години, а за такъв по нестандартен модел вероятно за целия „живот” на автомобила. Как да повярва, че има подготвени и компетентни специалисти – преминали обучение за поддръжка и ремонт на този модел и че имат необходимата документация – не трябва ли с това да започне „марката” при въвеждане на нов модел на новия пазар.
Auris Е15 Hybrid

igeorgiev82
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2016 12:18
Репутация: 0
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот igeorgiev82 » 26 яну 2017 19:46

Доста сме изостанали в българските представителства ДА.И отношението към клиента е........все едно ти си им длъжен,но това е друга тема smile.gif .За компетентността на сервиза аз не бих се съмнявал.До сега не съм чул някой да се е оплакал от Инд.Комерс.Зет ми има новото Санта Фе,той също лошо не е казал вече 4 години.Не са само Хюндай.Октомври месец представиха Леон(фейслифт),понеже ми харесва и се интересувах.Ами вече е края на Януари,а в сайта им няма дори и новина,че е излязъл.

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 546
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 46
Местоположение: Стара Загора

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот WoLF » 26 яну 2017 19:47

Да речем, че си носят отговорността това да е така, но мен лично никак не ме топли този факт dry.gif
Изображение - първата
Изображение - текущата

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Hursa » 26 яну 2017 20:14

И самите компании носят вина. Трябва да имат изисквания към местните представителства, но от нашия пазар май не са заинтересовани. Когато "местните" се "дънят" компрометират компанията на този пазар. Може марката да е много надеждна, но ако не мога да разчитам на добър сервиз бих я избягвал. И предполагам, с всички е така
Niro на кия май е със същата система, като Ioniq. Всъщност колко са големи? От класа на аурис или приус са?
Auris Е15 Hybrid

igeorgiev82
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2016 12:18
Репутация: 0
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот igeorgiev82 » 26 яну 2017 20:49

Няма как Ниро и Айоник да не са със същата система,тъй като Кия е под шапката на Хюндай.От класа на Приуса са.Приуса е малко по дълъг със 7см.,но е по тесен и по висок от Айоник.Всъщност ето ТТ данните на Айоник от офертата.

Дължина мм 4470
Ширина мм 1820
Височина мм 1450
Междуосие мм 2700
Предна следа мм 1563-195/65R15; 1549-225/45R17
Задна следа мм 1577-195/65R15; 1563-225/45R17
Просвет мм 140
Обем на багажника (VDA) л 443
Обем на багажника при сгънати задни седалки (VDA) (хечбек/комби) л 1505
Обем на резервоара л 45
ДВИГАТЕЛ
Тип Четирицилиндров, редови
Впръскване Електронно контролирано впръскване, 4 клапана на цилиндър
Екологични норми Euro 6
Брой на клапаните 16
Диаметър и ход на буталото мм 72x97 mm
Работен обем куб. см. 1580
Максимална мощност при об./мин (EEC) к.с. 105/5,700
Максимална мощност при об./мин (EEC) кВт 77,2 / 5,700
Максимален въртящ момент при об./мин (EEC) Нм 147 / 4,000
Степен на компресия 13
Системна мощност к.с. 141
Системна мощност Нм 265
Гориво Безоловен 95
ЕЛЕКТРОМОТОР
Системна мощност к.с. 43.5
Системна мощност Нм 170
БАТЕРИЯ
Вид: Литиево йонна полимерна батерия
Капацитет кВч 1.56 kWh
Moщност (kW) кВ 42 kW
Волтаж 240 V
ТРАНСМИСИЯ
Тип Автоматична 6-степенна с два съединителя
Предавателни числа 1-ва 3,867
2-ра 2,217
3-та 1,371
4-та 0,930
5-та 0,956
6-та 0,767
Задна 5,351
Главно предавателно число 4,188
Съединител Двоен сух съединител
ТЕГЛА
Собствено тегло на автомобила кг 1370
Максимално допустимо тегло на автомобила кг 1870
Товароносимост кг 500
Максимално разрешено тегло на багажник на покрива кг 0
УПРАВЛЕНИЕ
Тип Рейка и пиньон с електроусилвател
Сервоусилвател Електро-сервоусилвател на волана пропорционален на скоростта
Диаметър на обратен завой м 10,6
СПИРАЧКИ
Предни Вентилирани, дискови
Задни Дискови
Ръчна спирачка Механична, на задните колела
ШАСИ И ОКАЧВАНЕ
Конструкция Самоносеща, напълно стоманена конструкция
Предно окачване Независимо, тип Mc Pherson
Задно окачване Многораменно
Амортисьори предни / задни Телескопични
Колела 6.0J x 15“/ 7.0J x 17“
Гуми 195/65 R15; 225/45 R17
ПОСТИЖЕНИЯ
15" 17"
Ускорение от 0 до 100 км/ч сек 10,8(15”) 11,1(17”)
Максимална скорост км/ч 185(15”) 185(17”)
РАЗХОД НА ГОРИВО (Директива 2004/3/EC)
Градски цикъл л/100км 3,4(15”) 3,9(17”)
Извънградски цикъл л/100км 3,6(15”) 3,9(17”)
Смесен цикъл л/100км 3,4(15”) 3,9(17”)
CO2 емисии г/км 79(15”) 92(17”)


Ето и второто ниво на оборудване какво съдържа:

Ниво на оборудване: Exclusive

АКТИВНА БЕЗОПАСНОСТ
• ABS (Anti–block System): Антиблокираща система на спирачките
• ESP (Electronic Stability System): Eлектронна система за динамичен контрол на траекторията
• BAS (Brake Assis System): Електронна асистенция на спирачното усилие при екстремно спиране)
• HAC (Hillstart Assist Control): Система за контрол при потегляне по наклон
• VSM (Vehicle Stability Management): Система за контрол на стабилността
• ESS (Emergency Stop Signal): Автоматично включване на аварийните светлини при внезапно спиране
• TPMS (Tire Pressure Monitoring System) Система за контрол на налягането в гумите
• LDWS (Lane Departure Warning System): Система за следене на пътната лента и предупреждение при
• нейното напускане
• LKAS (Lane Kepping Assist system) Система за поддържане и предупреждение при напускане на
• пътната лента
• EBD (Electronic Brake Distribution): Електронно разпределение на спирачното усилие
• AEB (Autonomous Emergency Braking): Автономна аварийна спирачка с разпознаване на пешеходци
• Smart Cruise Control (SCC): Сиситема за поддържане на зададена скорост + Speed Limiter
• Паркинг спирачка (крачен тип)
• Въздушна възглавница за водача
• Въздушна възглавнца за пътника до водача с възможност за изключване и индикатор на таблото за
• включена/изключена
• Странични въздушни възглавници за защита на тялото за предните места
• Въздушни възглавници тип “завеса” за защита на главите за предните и задните места
• Въздушна възглавница за колене (водач)
• Сензор за активиране на въздушните възглавници при преобръщане
• EDF (Emergency Fastening Device): Предни предпазни колани със система за автоматично притягане с
• два обтегача и ограничител на натоварването
• Триточкови и инерционни предни и задни предпазни колани
• Регулируеми по височина предни предпазни колани
• Звуков сигнал за непоставени колани за предните места
• Светлинен сигнал за непоставени колани за задните места
• Активна двойно действаща система за предотвратяване на травми във врата при удар в задната част
• на автомобила за предните места
• Структура на шасито от високо–якостна стомана
• Усилващи греди от високоякостна стомана във вратите за защита при страничен удар
• Скрити ключалки за деца в задните врати
• Звуков сигнал при включване на заден ход
• Система за заключване на задните стъкла с бутон от мястото на водача
• Система ISOFIX за триточково закрепване на детска седалка за страничните места на задната седалка

КЛИМАТИЗАЦИЯ

• Поленов филтър за купето
• Двузонов автоматичен климатик (климатроник) със система за рециклиране на въздуха в купето и
• йонизатор на въздуха + функция „водач“
• Въздуховоди за задните седалки
• Сензор за външна температура
• Система за автоматично предотвратяване на изпотяването на стъклата
• Тонирани стъкла на предните врати
• Тонирано челно стъкло с допълнително тониране в горната част
• Отопление на волана


СЕДАЛКИ

• Тапицерия на седалките и панелите на вратите от висококачествен текстил
• Отопление на предните седалки
• Предни седалки с подглавници, регулируеми във височина
• Джобове на гърба на предните седалки
• Електрическо регулиране на лумбалната опора на седалката за водача
• Регулиране седалката до водача по височина
• Втори ред седалки с подглавници, регулируеми във височина
• Възможност за сгъване на облегалките на втори ред в съотношение 60:40
• Централен подлакътник с поставки за чаши на втори ред седалки
• ISOFIX Система за закрепване на детско столче на двете странични седалки на втори ред



ИНТЕРИОР

• Текстилна тапицерия на пода на автомобила
• Куки в багажника за захващане на допълнителна мрежа за закрепване багаж
• Допълнителна кора в багажника
• Извод за напрежение 12V
• Запалка и преносим пепелник
• Педали с метален ефект
• Допълнителна мрежа в багажника
• Вътрешни дръжки на вратите с метален ефект

ЕКСТЕРИОР

• Допълнителна шумоизолация на двигателя под предния капак
• Допълнителна шумоизолация на подкалниците
• Хромирана радиаторна решетка
• Хромирани рамки на прозорците
• Активни въздушни клапи с радиаторна решетка
• Двуцветна предна броня
• Двуцветна задна броня
• Заден спойлер с високо монтиран трети стоп
• Външни огледала с вградени мигачи
• Електроуправляеми и отопляеми странични огледала
• Електроуправляемо прибиране на огледалата
• Странични защтни лайстни
• Външни дръжки на вратите в цвета на автомобила

ГУМИ И ДЖАНТИ

• 17“ алуминиеви джанти с гуми 225/45 R17 с ниско съпротивление
• Спестяващо място резервно колело


КОМФОРТ

• Кожен волан и кожена топка на скоростния лост
• Регулиране на волана по дължина и дълбочина
• Интегрирани джобове в предните и задните врати
• Предни и задни електроуправляеми стъкла
• Електроуправляеми стъкла с функция с едно докосване и система против прищипване на предните
• стъкла
• Осветление на бутоните за контрол на стъклата
• Централна конзола с интегрирана кутия за предмети в подалкътника
• Вътрешно огледало с автоматичен нощен режим и компас
• Сенници за водача и пника до водача с удължител и огледало с капаче
• Осветление за огледалото в сенниците на водача и пътника до водача
• Текстилна тапицерия на покрива

УПРАВЛЕНИЕ И КОНТРОЛНИ УРЕДИ

• MDPS (Motor Driven Power Steer): Електро–сервоусилвател на волана пропорционален на скоростта
• Drive Mode Select: система за промяна режима на волана и на превклюаването на скоростите
• (нормален и спортен)
• Табло Super Vision с 7“ TFT LCD дисплей (конфигурируем в зависимост от режима на скоростите)
• Дигитален часовник
• Камера за заден ход
• RPAS (Rear Parking Assist System): Асистент за паркиране назад
• Борд компютър с отчитане на среден разход, средна скорост и дистанция до следващо зареждане


ВИДИМОСТ / СВЕТЛИНИ

• Bi–Xenon предни фарове
• LED DRL (Daytime Running Light) LED Дневни светлини
• Централно разположен заден LED фар за мъгла
• Задни комбинирани LED светлини
• Осветление за предните седалки с отделение за слънчеви очила (LED)
• Осветление в купето със забавено изгасване (LED)
• Плафониери с насочено осветление за предните места (LED)
• Сензор за светлина за автомaтично включване на фаровете и осветлението на таблото
• Мигачи с функция за сигнализиране с едно докосване
• Осветление в багажника
• Сензор за дъжд и автоматично задействане на предните чистачки



ЗАЩИТА НА АВТОМОБИЛА

• Централно заключване с дистанционно управление, вградено в сгъваем контактен ключ
• Напомняне за забравен ключ на таблото
• Независимо отключване на вратата на багажника с дистанционното управление и автоматично
• заключване след затваряне
• Фабрична алармена система с функция „Ескорт“, постепенно загасване на вътрешното осветление и
• светлинен индикатор за режим на охрана
• Електронен имобилайзер, вграден в контактния ключ


КОМУНИКАЦИИ

• Infinity премиум аудиосистема с 8 говорителя, субуфер и усилвател
• Entertaiment & Navigation System с Bluetooth®, 8” LCD Touch Screen и DAB (Digital Audio Broadcasting)
• с TomTom Live Services и слот за карта с памет
• Apple CarPlay & Android Auto свързвана на мобилни телефони – n n
• TomTom Live Services – TomTom Traffic Information, Speed Camera Alerts, Weather Forecast, Tom Tom
• Places и 7 години безплатен ъпдейт на пътните карти за навигационната система
• USB & AUX, входове за външни аудио източници
• Управление на аудиосистемата от волана
• Безжично зареждане на мобилни телефони
• Shark–Fin антена на покрива на автомобила
• 6 говорителя, включително говорители за високи честоти
• Bluetooth® Cell Phone Interface: Безжична система за връзка на мобилен телефон с аудиосистемата
• на автомобила и функция за гласови команди и управление от волана



ДОПЪЛНИТЕЛНИ ОПЦИИ:

• Боя металик


ГАРАНЦИЯ
 5 години пълна гаранция на всички възли и агрегати без ограничение
 5 години безплатна пътна помощ навсякъде в Европа
 5 години безплатен преглед на техническото състояние
 12 години антикорозионна гаранция
 8 години/200 000 км пълна гаранция на хибридната батерия
Нашата гаранционна програма ви осигурява първокласно обслужване. Но с високото качество на автомобила, едва ли ще се виждаме често в сервиза.
ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ

МОДЕЛ IONIQ Hybrid 1.6L – бензинов двигател 6DCT
 Ниво на оборудване Exclusive
Единична офертна цена по ценова листа: 54 990 лева с ДДС
Цена на допълнителното оборудване: 900 лева с ДДС
Крайна офертна цена: 55 890 лева с ДДС
Отсъпка в % от офертна цена: 10.56%
Специална единична цена: 49 990 лева с ДДС

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот Hursa » 26 яну 2017 21:09

Прегледах и даденото за Ниро. Май няма нищо заради, което да се предпочетат корейските хибриди пред приус. Особено според техническите данни. Отстъпват по всичко. И са дори по скъпи, а все пак доверието в тойота, най-вече по отношение на хибридите е по-голямо.
(най-вече би ме отказало това, че хибридната им система е значително по усложнена - без положителен ефект (бих казал, направо с отрицателен ефект), с евентуално проблемни звена)
Auris Е15 Hybrid

igeorgiev82
Мнения: 11
Регистриран: 18 дек 2016 12:18
Репутация: 0
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнениеот igeorgiev82 » 26 яну 2017 21:20

Сещам се за едно,две(поне за мен) Дизайн-вътрешен и външен и качеството на материалите.Което при тойота е ужасно(да ме извиняват феновете)Но това,естествено е за всеки човек различно.Не са по скъпи.


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта