Страница 2 от 3

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 25 Сеп 2014 20:23
от Japanese_fever
Може би, защото ЕУ изисквания за емисиите са най-строги.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 07:47
от slowtraveler
BOz написа:...Никой няма да не продава на даден пазар, ако може и има сметка от това.....
По-долното дето си го писал е по-вярно - че всяка фирма си има стратегия...
Например Шевролет се изтегля от България (че и Европа) въпреки интереса към моделите им...
Явно за да не си пречат и конкурират с другата марка на GM - Опел...

А относно автомобилите около Индийския океан - там където съм бил Тойота наистина са представени добре, заедно с Хонда (мазда също се срещаше)...
Много добре бяха представени Шевролет (доста Круза видях). От 'европейците' - БМВ. Явно тях ги караха по-заможните, защото бяха модели, открояващи се от масата и доста непрактични за условията по островите - какво да ги правиш - мутрите са си мутри независимо на кой континент - акъл в тях не търси tooth.gif (сега като се замисля - тези коли може да са на руснаци)

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 09:31
от Rudy
slowtraveler написа:Например Шевролет се изтегля от България (че и Европа) въпреки интереса към моделите им...
Явно за да не си пречат и конкурират с другата марка на GM - Опел...
Да... затова изсипват купища пари за реклама в Европа (напр. Манчестър Ю).

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 09:43
от slowtraveler
Rudy написа:
slowtraveler написа:Например Шевролет се изтегля от България (че и Европа) въпреки интереса към моделите им...
Явно за да не си пречат и конкурират с другата марка на GM - Опел...
Да... затова изсипват купища пари за реклама в Европа (напр. Манчестър Ю).
Едното не изключва другото... Пишат - лоши финансови резултати ...
Не ми се спори за явни неща:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... ot-evropa/
http://www.chevrolet.bg/zona-na-sobstve ... elite.html

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 11:24
от BOz
Както казах никой няма да спре продажбите някъде или да не се пробва да продава нещо някъде, ако има сметка от това нещо.
Имал съм удоволствието да работя в една от най-големите маркетингови компании в света и общо взето те клатят бизнеса на фирмите.
Ако някой каже - отиваме там, защото ще изкараме 0.1% печалба, то веднага ще се направи. Или обратното - ако изследванията и прогнозите показват спад на нещо, то се гледа как най-бързо и безболезнено да промениш нещата. Я чрез промяна на продукта, я чрез изтеглянето му от даден пазар, я чрез още 10к решения.
Но...
...Финансите клатят света. Това е в края на краищата. Всяко едно решение е движено от финансови интереси. Много малко решения се взимат въпреки финансовите неизгоди, но такива решения в крайна сметка пак се правят с маркетингова цел.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 12:09
от Rudy
slowtraveler написа:
Rudy написа:
slowtraveler написа:Например Шевролет се изтегля от България (че и Европа) въпреки интереса към моделите им...
Явно за да не си пречат и конкурират с другата марка на GM - Опел...
Да... затова изсипват купища пари за реклама в Европа (напр. Манчестър Ю).
Едното не изключва другото... Пишат - лоши финансови резултати ...
Не ми се спори за явни неща:
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... ot-evropa/
http://www.chevrolet.bg/zona-na-sobstve ... elite.html
Аз не оспорвам, че се изтеглят, а първопричината - официалната може да е тази, но реалната е, че продажбите им са ниски в Европа и не е рентабилно...

ПП. Не бях прочел линковете, но те само потвърждават написаното.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 13:13
от slowtraveler
Не знам за Европа, но в България регистрираните в момента шевролети 0-5г (т.е. новите, и то при условие, че вече почти 1г не се продават) са доста напред в класацията - имат повече новорегистрирани автомобили от например ХЮНДАЙ, КИА, АУДИ, КИА, ГРЕЙТ УОЛ, НИСАН, МАЗДА, ФИАТ, ВОЛВО, ХОНДА, МИЦУБИШИ, СЕАТ...
Т.е. - има доста голямо търсене..
6-10г също са доста напред (практически тогава започнаха да навлизат)...
Европа като гледам - GM през 2012г е бил доста по-добре отколкото например Тойота... А Шевролет е бил що-годе стабилен, но с нисък дял (под 2%)...
Изображение

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 13:58
от Airfan
В Пловдив 90% от такситата са различна форма на Шевролет и със сигурност слаби продажби не са причина.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 26 Сеп 2014 15:29
от Rudy
slowtraveler написа:Не знам за Европа, но в България регистрираните...
Пазара в БГ никога не е бил определящ... Истината е, че хората са наясно че Шевролет отдавна не е Шеви, а ДЕУ - в същия сегмент както и Опел.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 27 Сеп 2014 09:23
от scorpion
Споделих коя е най-масовата марка автомобил НО сега ще.споделя нещо, което неочаквано видях и се втрещих онази вечер....докато кротко си хапвахме на нещо като площадче с кръгово в курорта Санур, дойдоха двама полицаи и спряха движението...след около минути се чуха мощни ревове на двигатели и започнаха да преминават едно след друго около 50 Ламборгинита...останах втрещен. Имаха рекламни стикери Ламборгини клуб Индонезия. После ми обясниха, че богаташчетата от този клуб правели обиколка из Индонезия... Не знам как от таблета да кача снимки. Впечатляващо шоу...
Контраста на бедност и лукс тук е втрещяващ но върви ръка за ръка.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 27 Сеп 2014 10:55
от jim_beam
пази се от човекоядци и се прибирай жив и здрав колега! tooth.gif

майтап,иначе един приятел обиколи там региона и мнението му е,че ние тук сме аборигените,а не както ги мислим азиатците.особено впечатление му направили пътищата във виетнам,каза че нашите в австрия са лунен пейзаж в сравнение,а сега де. ohmy.gif
та затова е хубаво да се види... cool.gif
весело изкарване! :thumbsup:

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 27 Сеп 2014 20:00
от Japanese_fever
Ето какво казват в статистика за Европа, не за БГ - ГМ една от последните пет:
http://autobei.com/blog/european-car-ma ... year-2013/

Slow, GM не означава само Шевролет, значи също: GMC, Cadillac, Buick, Pontiac, Opel, Vauxhall, Holden, Deawoo, SAAB. А за китайския пазар си имат марки, които дори не сме ги чували, сега говорим за европейския пазар ден, въпреки че Vauxhall и Holden не съм сигурен дали се продават в ЕС.

Изображение

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 27 Сеп 2014 20:17
от slowtraveler
Jap, тези неща си ги знам - имал съм и Опел и Шевролет (абе точно Деу с емблемата Шевролет) biggrin.gif
Деу не знам да се произвежда вече - все пак Шевролет ги купиха и подмениха имената на моделите веднага...
Воксхол как няма да се продава в ЕС, при условие, че е произведена в ЕС за ЕС?! tooth.gif
Кралицата все още е в ЕС ppp.gif
А въпроса бе, че GM прекратява продажбите на Шевролет, а не се изтегля от пазара като цяло(то няма и как да стане - кака Меркел ще направи национализация ако решат да направят такава глупост tooth.gif guns.gif )

А за южните направления - сега не е ли неподходящ сезон за Индонезия (мокро)?

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 27 Сеп 2014 22:48
от Airfan
Поради особености и национални черти, само ние тук казваме на Шевролета - Деу.

Re: Бали, Индонезия - тук Тойота е номер 1

Публикувано на: 27 Сеп 2014 23:28
от slowtraveler
Airfan написа:Поради особености и национални черти, само ние тук казваме на Шевролета - Деу.
Ами в някои случаи Шевролета просто смени емблемата на Деуто...
Например модела Калос:
Изображение
и
Изображение