Auris II Hybrid

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

glatzial
Мнения: 16
Регистриран: 04 авг 2014 15:53
Репутация: 0

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот glatzial » 17 ное 2014 18:14

Здравей колега,
мога и аз да дам малко информация и статистика.
Карам хибридчето с по-големите гуми (17ки) от точно 4 месеца.
С него навъртях малко над 6000км горе-долу в съотношение 2/1/3 градско/извънградско(първокласен път)/магистрала, почти винаги с климатик. Средния ми разход е 5.6 (по програмата на телефона, с която си записвам и трябва да е най-точна) и 5.5 по бордови компютър. В градски условия през лятото се движих около 4.5, сега е около 5. Постигал съм и разходи около 3. На първокласен път е м/у 5 и 5.5. На магистрала със 140-150 - 6-6.5
Вози малко по-твърдо от предишната ми кола Мицубиши спейс стар със 15ки, но хибрида е изключително стабилен. Няма поднасяне, презвиване или недозавиване, дори ако влезеш в завой с по-висока скорост - лепне за пътя. Спира бързо ако се наложи. Най-определно са подобрили и аеродинамиката спрямо предишната версия.
В градски условия е изключително безшумна. Като ускоряваш ряко се включва двигателя на високи обороти и се чува отчетливо, но не бих казал, че е неприятно.
Интериора ми харесва, кожа на места, готина електроника - нямам забележки.
Което най-много ми хареса е, че самата кола те подтиква да караш разумно, спокойно и икономично. Мощта я има, ако се наложи веднага може да се използва за изпреварване или избягване на неприятна ситуация, но като цяло се кара много спокойно. Просто е като електронна игра, където се съзтезаваш сам със себе си за минимален разход.
Проблеми за сега не съм имал.

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот Hursa » 17 ное 2014 18:33

Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.
Auris Е15 Hybrid

nebrejen
Мнения: 48
Регистриран: 29 окт 2014 19:59
Репутация: 1

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот nebrejen » 17 ное 2014 20:21

С каква музика ви е Ауриса? Имам предвид колоните,субуфера..Знам,че самата мултимедийна система е разработка на Харман. Нп четох в сайта на JBL ,че серийно ги има в Тойотите..Как е при вас? Аз още не мога да кажа, защото ще взема колата следващата седмица..

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5592
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 349
Местоположение: Варна

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот Akima » 17 ное 2014 22:15

Ако си я поръчал с Touch & Go Plus би трябвало да е с JBL - amp-a ще е JBL Green Edge - техни разработки.

Като цяло Toyota е предпочела да вгражда аудио системи разпознаваеми на съответния континент - в случая с партнъорство с Harman International.

Тъй като забелязвам объркване в последно време:

Harman International Brands

AKG Acoustics - microphone/headphones
AMX LLC - audio/visual control devices
Audio Access - A/V controllers
Becker - car infotainment
BSS Audio - signal processing
Crown International - pro amplifiers
dbx Professional Products - signal processors
DigiTech - guitar products
HardWire - guitar pedals
HiQnet - audio digital network, based on Ethernet
harman/kardon - home/car audio
Infinity - home/car speakers
iOnRoad - Personal driving assistance app
JBL - home/car speakers & amplifiers, professional speakers
Lexicon - digital processing
Mark Levinson Audio Systems - home/car audio
Martin Professional - stage and architectural lighting and effects fixtures
Revel - home speakers
Selenium - home, car and professional speakers, amplifiers, sound tables/mixers
Soundcraft - mixing consoles
Studer - mixing consoles


Bold-нал съм car audio производителите.

Имаш ли поръчано гласово разпознаване към навигацията?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1619
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 165
Местоположение: София

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот BOz » 18 ное 2014 10:11

Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.

Ще станат.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот dap » 18 ное 2014 16:14

Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.

BOz написа:
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.

Ще станат.


И за да бъдем по точни размера е 195/65R15 един от масовите, и за щастие гуми от премиум клас са около 115-120 лева.

Поздрави

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот dap » 18 ное 2014 16:17

glatzial написа:Здравей колега,
мога и аз да дам малко информация и статистика.
Карам хибридчето с по-големите гуми (17ки) от точно 4 месеца.
С него навъртях малко над 6000км горе-долу в съотношение 2/1/3 градско/извънградско(първокласен път)/магистрала, почти винаги с климатик. Средния ми разход е 5.6 (по програмата на телефона, с която си записвам и трябва да е най-точна) и 5.5 по бордови компютър. В градски условия през лятото се движих около 4.5, сега е около 5. Постигал съм и разходи около 3. На първокласен път е м/у 5 и 5.5. На магистрала със 140-150 - 6-6.5
Вози малко по-твърдо от предишната ми кола Мицубиши спейс стар със 15ки, но хибрида е изключително стабилен. Няма поднасяне, презвиване или недозавиване, дори ако влезеш в завой с по-висока скорост - лепне за пътя. Спира бързо ако се наложи. Най-определно са подобрили и аеродинамиката спрямо предишната версия.
В градски условия е изключително безшумна. Като ускоряваш ряко се включва двигателя на високи обороти и се чува отчетливо, но не бих казал, че е неприятно.
Интериора ми харесва, кожа на места, готина електроника - нямам забележки.
Което най-много ми хареса е, че самата кола те подтиква да караш разумно, спокойно и икономично. Мощта я има, ако се наложи веднага може да се използва за изпреварване или избягване на неприятна ситуация, но като цяло се кара много спокойно. Просто е като електронна игра, където се съзтезаваш сам със себе си за минимален разход.
Проблеми за сега не съм имал.


Благодаря, колега,
съгласен съм с написаното от теб. За два дни тест драйв имам подобни впечатления.

Поздрави

nebrejen
Мнения: 48
Регистриран: 29 окт 2014 19:59
Репутация: 1

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот nebrejen » 18 ное 2014 18:35

Akima написа:Ако си я поръчал с Touch & Go Plus би трябвало да е с JBL - amp-a ще е JBL Green Edge - техни разработки.

Като цяло Toyota е предпочела да вгражда аудио системи разпознаваеми на съответния континент - в случая с партнъорство с Harman International.

Тъй като забелязвам объркване в последно време:

Harman International Brands

AKG Acoustics - microphone/headphones
AMX LLC - audio/visual control devices
Audio Access - A/V controllers
Becker - car infotainment
BSS Audio - signal processing
Crown International - pro amplifiers
dbx Professional Products - signal processors
DigiTech - guitar products
HardWire - guitar pedals
HiQnet - audio digital network, based on Ethernet
harman/kardon - home/car audio
Infinity - home/car speakers
iOnRoad - Personal driving assistance app
JBL - home/car speakers & amplifiers, professional speakers
Lexicon - digital processing
Mark Levinson Audio Systems - home/car audio
Martin Professional - stage and architectural lighting and effects fixtures
Revel - home speakers
Selenium - home, car and professional speakers, amplifiers, sound tables/mixers
Soundcraft - mixing consoles
Studer - mixing consoles


Bold-нал съм car audio производителите.

Имаш ли поръчано гласово разпознаване към навигацията?


Akima Поръчана е с Touch and Go. Не съм сигурен за гласовите команди..Дори и да има, сигурно никога няма да използвам тази екстра:) Знам за Харман Груп...Mark Levinson примерно слагат на Лексус..Надявам се ако не е JBL, поне да е с някой друга система от Харман Груп.:)))

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот Hursa » 18 ное 2014 18:57

BOz написа:
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.

Ще станат.

Според дилъра, въпреки че по ниското ниво оборудване се предлага с 15ки, на по високото ниво оборудване не ставали. A явно glatzial е с по високото. Спирачните апарати били по големи. Аз не повярвах, но този с който говорих бе убеден и можели да ми демонстрират. Но разговора бе по телефона.
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
BOz
Мнения: 1619
Регистриран: 24 сеп 2013 18:06
Репутация: 165
Местоположение: София

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот BOz » 19 ное 2014 10:55

Hursa написа:
BOz написа:
Hursa написа:Зимните гуми на други джанти ли ще слагате? Интересува ме дали ще станат 15ки.

Ще станат.

Според дилъра, въпреки че по ниското ниво оборудване се предлага с 15ки, на по високото ниво оборудване не ставали. A явно glatzial е с по високото. Спирачните апарати били по големи. Аз не повярвах, но този с който говорих бе убеден и можели да ми демонстрират. Но разговора бе по телефона.

Ами би трябвало той най-добре да знае в този случай.
При положение, че диска е 296мм, то нищо чудно и така да е. Защото този размер е в горната граница на 15-ка джанта и всяко едно такова изменение, може и да се окаже така.

п.п. Мислих, че Ауриса е със същата спирачна система като Приуса, но сега проверих. При Приуса предните дискове са 255 мм. които дискове каквито и спирачни апарати да им сложиш все ще влезе 15-ка джанта.
Явно Ауриса си е истински автомобил и не са пЕстили от мат'рял. tooth.gif
Съжалявам ако съм те подвел. Просто се интересувам главно от Приус и за това предположих, че освен хибридната част, то и силовото предаване също е еднакво, но поразгледах и видях, че си е доста различно - по-истинско, не като на Приуса - дърво, ама целящо евтиния и здравина.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Hursa
Мнения: 814
Регистриран: 10 окт 2011 21:22
Репутация: 6
Местоположение: Козлодуй

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот Hursa » 19 ное 2014 20:54

E силно се надявах да си прав. Нядявам се glatzial да внесе яснота по въпроса от първа ръка.
Auris Е15 Hybrid

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот prius 3 » 22 ное 2014 18:42

BOz, сега разбирам защо не си можел да спираш с Приуса. Малки са ти били спирачните дискове... tooth.gif
Изображение

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот prius 3 » 22 ное 2014 18:44

Hursa, това е наистина много неудобно, което са го направили от Тойота. На един и същи модел, при различно ниво на оборудване да слагат различен размер спирачни дискове. Бих казал много тъпо! thumbdown.gif
Изображение

baba_metca
Мнения: 550
Регистриран: 28 апр 2009 07:55
Репутация: 6
Местоположение: София и Пазарджик

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот baba_metca » 22 ное 2014 20:02

Hursa написа:... Но новият аурис е чувствително по стабилен. Ъпгрейда според мен си заслужава. Особено голяма е разликата на неравности. Въпреки, че се усеща като по стабилен, вози и по добре от стария. ... Изгледът назад е също малко по удобен, макар, че това което пробвах бе комби, а аз бих предпочел хечбека.


Тук колегата е обърнал внимание на возията, като обаче не са му казали една много важна подробност. Пружините на Комбите и Хечбека са различни, от там и возията на комбито е по-мека от на хечбека. Хечбека си продължава с твърдата возия като на стария, като естественно има малко подобрение, но комби версията е чувствително по-комфортна при неравностите.

Ние също имаме от стария хечбек и не хибрид, но то няма значение. И наистина стария си вози като каруца. Всъщност не, каруца може да вози твърдо, но не се накланя по завоите, така както го прави Ауриса tooth.gif . Та така, бих препоръчал на колегите задължително да пробват и хебек и комби версията, за да усетят разликата във возията. Усеща се много отчеливо, особенно ако има маршрут с неравности, легнал полицай или нещо подобно.

Отностно джантите. На стандартния Аурис е същото, защото двигателя и оборудването са такива, че позволяват по-малки дискове. По големите двигатели и по-високото оборудване са по-тежки. Да не с много, но явно на границата, освен това имат и по-висока максимална скорост, за да се сложат по-големите дискове, а от там и джантите. Предполагам просто са възприели същото и за хибрида, независимо, че няма разлика в двигателите. Поне това е моето мнение.

nebrejen
Мнения: 48
Регистриран: 29 окт 2014 19:59
Репутация: 1

Re: Auris II Hybrid

Мнениеот nebrejen » 24 ное 2014 22:18

glatzial dap Когато изключа автомобила се появява надписа: Eco drive mode+ съответната стойност.
Каква е разликата между това измерване и Average стойността? ermm.gif


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта