Страница 3 от 5

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 15 Дек 2014 21:07
от glatzial
Здравейте. Съжалявам за забавянето, но рядко влизам тук. Предполагам, че вече не е миродавно, но все пак.
Аз по принцип исках по-високото ниво, но да ми сложат 15ки. Казаха, че няма как да стане именно заради по-големите дискове. Не им повярвах, но като се поразтърсих малко се оказа, че е така.
За съжаление не помня къде бяха спецификациите, които намерих. С нежелание си сложих 17ки зимни на същите джанти.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 15 Дек 2014 22:33
от Hursa
Т. е. дисковете са различни за високото и за по ниското ниво оборудване? Странно решение на тойота.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 07:58
от slowtraveler
glatzial написа:...С нежелание си сложих 17ки зимни на същите джанти.
Защо не 'слезе' на 16-ки? Би трябвало да станат.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 11:54
от baba_metca
Hursa написа:Т. е. дисковете са различни за високото и за по ниското ниво оборудване? Странно решение на тойота.
Виското оборудване означава две неща.
Първо - по-висока платежоспособност, което от своя страна води и до слагане на по-скъпи джанти и гуми. В последствие също по-скъпи гуми и джанти. То не, че няма как, но обикновенно и нормално звучи ако ти сложат 15-ки, на место 17-ки да си искаш някаква отстъпка, било то в пари или нещо друго. Обратното също важи - ниското оборудване, малко пари, по-евтини части. Да с малко, но явно достатъчно.
Второ - по-високото оборудване предполага повече неща в автомобила, а от там и автоматично повишение на теглото. Също така обикновенно по-големите двигатели се предлагат само с по-високо оборудване, а от там и теглото със сигурност се повишава. Да за хибрида това не е така, защото задвижващите елементи са еднакви, но авно те си възприемат тактиката от "нормалния" модел и за хибрида. Така, че и от гледна точка на сигурност по-големите дискове, по широките гуми, по-голяма средностатистическа стабилност и в движение и при спиране.

!6-ките са един компромисен вариант, който може да се окаже достатъчно добър, хем по-икономично, хем и по-комфортно. Все пак да си купиш Тойота хибрид и да се правиш на състезател с него е доста странно. За мен това е странното. Да доста хора 17-ките ги кефят. Според мен най-добрият вариянт е да предлагат и двата варианта.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 14:22
от glatzial
Извинявам се - писах късно и бях малко заспал :D Спирачният механизъм е по-голям и той пречи на по-малки джанти. За дисковете не съм сигурен.
Иначе хибридите се предлагат с 16ки, но с/у доплащане. И честно казано не ми се доплащаше.
Нови зимни 17ки на Бриджстоун (каквито си взех) са 1000лв.
16ки с джанти са повече.
След 6000 км. вече не съжалявам, че съм на 17ки - колата е несрванимо по-стабилна на дълъг път от 15ките (на старата ми кола) и спира по-бързо. Е в града вози по-твърдо... Но няма как.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 14:28
от glatzial
nebrejen написа:glatzial dap Когато изключа автомобила се появява надписа: Eco drive mode+ съответната стойност.
Каква е разликата между това измерване и Average стойността? ermm.gif
Eco drive mode ти връща средна стойност на текущото пътуване - м/у две натискания на старт бутона.
Average ти е обща средна стойност от последното нулиране.
С Disp бутона можеш да превключваш между тях.

Тук е едно от нещата на таблото, което според мен не са съвсем домислили от Тойота. Моментния разход ти се показва на Average екрана като скала от 0 до 15 под общия среден разход. А щеше да е много по-логично да се показва на текущото пътуване и така всеки път да си следиш врзъката м/у текущ среден разход и моментен разход. Но да кажем, че не е голяма драма.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 14:50
от glatzial
И с риск да си навлека гнева на модераторите от 3 поредни съобщения blushing.gif ще изкажа малко мнение за екстрите на хибрдиния Аурис от по-високото ниво и как работят (които може би съвпадат и с тези на нормалния модел):
1. Автоматични чистачки - като цяло работят. Но има моменти, когато малко ме дразнят, защото не са адекватни - в общи линии ако само леко препръсква не се справят добре.
2. Автоматични фарове - те работят безупречно - включват се винаги, когато трябва
3. Затъмняващо се огледало за обратно виждане - доста полезно. Като минус отчитам, че страничните огледала не се затъмняват, което малко намалява ефекта.
4. Подгряващи седалки - супер добра екстра, която за сега ми пести бензин при студено време - духалката я пускам само да ми изчисти предното стъкло и се топля през седалката. Нямах такива на старата кола и си е голям кеф. Принципно на хибрид искате парното да работи минимално, защото държи включен бензиновия двигател. Подгряването за сметка ан това става през батерията.
5. Безконтактно отключване - първоначално го смятах за безмислена екстра. Много бързо свикнах с нея. Особено ако носиш торби или нещо обемно и не можеш да си бръкнеш в джоба е доста полезна. Има и минус - колата не се самозаключва сама след определен период от време и ми се е случвало на два пъти да нощува незаключена blushing.gif
6. Темпомат - за магистрали е удобно и работи добре.
7. Камера за задно паркиране - родих се с нея. Изисква леко свикване, но е изключително полезна. Все пак не вижда винаги всичко - преди време успях да се наденя на един нисък камък, който не го видях.
8. Парктроник - сложили са го само заради системата за самопаркиране. Но работи независико от нея. Полезна екстра е. Особено за предния десен калник, който все не мога да го усетя съвсем къде се намира. Лови на доста малко отстояние - тоест е прецизна - позволява ми да паркирам на 10см. от друга кола
9. Система за самопаркиране - може би най-спорната екстра. Не я ползвам често, но за мое учудване работи доста добре. Вкарвала ме е на място, на което сам щеше да ме мързи да влеза (а е възможно и да не можех), защото тярбваха 20 маневри. Не я ползвам, защото самия заход за паркиране е по-бавен - трябва да почти да подмина колата пред празното място, за да го засече и ако има кола зад мен все се притеснявам да не го изнервя. Ако няма други коли си я ползвам и събирма погледите на минувачите happy.gif
10. Навигационна система - нямам идея - 2000-2500лв. за GPS никога не бих дал :whistle:

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 15:38
от BOz
Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 16:48
от Airfan
BOz написа:Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
Би трябвало да свири. При мен свири различно, независимо от камерата.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 17:10
от glatzial
BOz написа:Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
Като дадеш задна се пуска едно досадно писукане, което не е от парктроника, а е просто за задна. После като доближиш другата кола и парктроника почва да писука, независимо от първото писукане и камерата. Така че - да работи независимо от камерата. Малко става какафония, но се свиква, кое да слушаш и кое не.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 19:22
от Rudy
glatzial написа: 1. Автоматични чистачки - като цяло работят. Но има моменти, когато малко ме дразнят, защото не са адекватни - в общи линии ако само леко препръсква не се справят добре.

3. Затъмняващо се огледало за обратно виждане - доста полезно. Като минус отчитам, че страничните огледала не се затъмняват, което малко намалява ефекта.

4. Подгряващи седалки - супер добра екстра, която за сега ми пести бензин при студено време - духалката я пускам само да ми изчисти предното стъкло и се топля през седалката.
10. Навигационна система - нямам идея - 2000-2500лв. за GPS никога не бих дал :whistle:
1 - честотата може да се регулира, но когато няма достатъчно влага на стъклото и се включат става мазало - тогава трябва сам да си усилиш "дъжда"
3 - при мен се затъмняват и страничните, обаче така разбираш колко нерегулирани са фаровете на много от останалите коли зад теб - често се налага да го изкючвам привечер.
4 - определено е полезна екстра, но внимавай за хемороиди... tooth.gif
10 - И аз не бих дал 2000 лв. допълнително, но е най-добрия GPS, който съм ползвал - няма голяма част от екстрите на Igo, Sygic, Navigon, TomTom и Garmin, няма "безплатно" обновяване и куп други благини, но като хардуер за навигация - безценно. ПОИ-та та излизат с телефони, адекватни категории и с точност до 1м, търси се лесно, дори когато не е кирилизирана. Маршрутите са безупречни, дори за места, които съм минавал стотици пъти, ми се е случвало да предложи по-добър маршрут.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 16 Дек 2014 19:30
от BOz
glatzial написа:
BOz написа:Един въпрос за "парктроника". Същия работи ли като парктроник, когато имаш камера? Демек свири ли различно спрямо приближаването на обекта или разчиташ само на камерата?
Като дадеш задна се пуска едно досадно писукане, което не е от парктроника, а е просто за задна. После като доближиш другата кола и парктроника почва да писука, независимо от първото писукане и камерата. Така че - да работи независимо от камерата. Малко става какафония, но се свиква, кое да слушаш и кое не.
Това звучи добре, защото в моя Приус задните сензори (парктроника) не работи под формата на парктроник и не бибитка така, както на мен ми се иска.

Ако искаш тази какафония може да я изключиш. Закачаш колата на диагностика и да промениш това, когато дадеш на задна да изписуква само еднократно, а не както сега да става хаус, както е по подразбиране. :thumbsup:

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 17 Дек 2014 00:55
от glatzial
BOz написа: Това звучи добре, защото в моя Приус задните сензори (парктроника) не работи под формата на парктроник и не бибитка така, както на мен ми се иска.

Ако искаш тази какафония може да я изключиш. Закачаш колата на диагностика и да промениш това, когато дадеш на задна да изписуква само еднократно, а не както сега да става хаус, както е по подразбиране. :thumbsup:
Това звучи полезно. Как точно става? Мога ли да ги помоля в сервиза да го направят, или мога и сам?

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 17 Дек 2014 14:49
от BOz
glatzial написа:
BOz написа: Това звучи добре, защото в моя Приус задните сензори (парктроника) не работи под формата на парктроник и не бибитка така, както на мен ми се иска.

Ако искаш тази какафония може да я изключиш. Закачаш колата на диагностика и да промениш това, когато дадеш на задна да изписуква само еднократно, а не както сега да става хаус, както е по подразбиране. :thumbsup:
Това звучи полезно. Как точно става? Мога ли да ги помоля в сервиза да го направят, или мога и сам?
Може да ги помолиш в сервиза, а ако имаш и познания, и диагностичния софтуер, то може и сам да си го направиш.

Re: Auris II Hybrid

Публикувано на: 17 Дек 2014 17:24
от Akima
http://www.caristaapp.com/2014/04/14/ho ... erse-beep/ -з а Приус 2 и 3

Приложението май беше българско - може да попиташ автора дали поддържа и Аурис Хибрид. :thumbsup: