LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Rudy
Мнения: 1341
Регистриран: 14 юни 2009 17:35
Репутация: 4
Местоположение: София

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот Rudy » 09 дек 2014 18:43


Само потвърждаваш писаното от мен - в списъка с десетте най-... има с по-малък пробег (номера 6-9 са с еднакъв до километър... :whistle: ), а съм далеч от мисълта, че милионниците са само тези. Но 1500000 км са си сериозен пробег, а колата изглежда доста по-добре от тези на снимките в твоя линк. Ама аз все пак съм пристрастен...
Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот Japanese_fever » 10 дек 2014 02:13

Тази кола, ако е карана само във Флорида (а така пише във втория линк на Руди), значи никога не е виждала сняг, сол, пясък, химикли и т.н. Иначе, за разбирачите на масло, да забележат с какво масло се кара Лексуса! smile.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12669
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот slowtraveler » 10 дек 2014 08:28

Japanese_fever написа:....Иначе, за разбирачите на масло, да забележат с какво масло се кара Лексуса! smile.gif

Той щото е дРът и затова му требе тънко масло - иначе няма мощност да го развърти tooth.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
martod
Мнения: 1281
Регистриран: 15 ное 2008 17:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот martod » 10 дек 2014 09:16

Rudy написа:Само потвърждаваш писаното от мен - в списъка с десетте най-... има с по-малък пробег (номера 6-9 са с еднакъв до километър... :whistle: ), а съм далеч от мисълта, че милионниците са само тези. Но 1500000 км са си сериозен пробег, а колата изглежда доста по-добре от тези на снимките в твоя линк. Ама аз все пак съм пристрастен...
Никой не е казал, че пробега е несериозен . smile.gif
Ти попита "колко коли знаеш", аз отговорих, че са доста, не съм го постнал това, за да омаловажавам пробега на това към което си пристрастен .. smile.gif
И като каза "изглежда по добре", номер 1 и 2 да ги махнем от списъка, техния пробег е умопомрачителен, worthy.gif но какво ще кажеш за № 3, ама не като пристрастрен, а като реалист ..
Аз мисля, че спокойно може да се продаде в БГ като кола на 320 хиляди, "реални" и със сервизна книжка . laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот prius 3 » 11 дек 2014 13:16

slowtraveler написа:
Japanese_fever написа:....Иначе, за разбирачите на масло, да забележат с какво масло се кара Лексуса! smile.gif

Той щото е дРът и затова му требе тънко масло - иначе няма мощност да го развърти tooth.gif

А като е била по-млада е била с М10Д ... tooth.gif
Изображение

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот prius 3 » 11 дек 2014 13:22

@martod,
2 и 3 са коли и то немски, които се правеха да те надживеят едва ли не. Немците тогава правеха наистина здрави и надеждни автомобили за разлика от сега. От 20-тина години качеството им драстично падна и се движат по инерция. Японките са си били винаги качествени (сравнени с повечето) и все още държат на този елемент. Дано да не се пуснат и те по течението да правят коли еднодневки.
Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот Japanese_fever » 11 дек 2014 20:00

prius 3 написа:@martod,
2 и 3 са коли и то немски, които се правеха да те надживеят едва ли не. Немците тогава правеха наистина здрави и надеждни автомобили за разлика от сега. От 20-тина години качеството им драстично падна и се движат по инерция. Японките са си били винаги качествени (сравнени с повечето) и все още държат на този елемент. Дано да не се пуснат и те по течението да правят коли еднодневки.


Те вече са се пуснали отдвна, от преди 10-ина години. На Сивик и Корола им падна малко качеството.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
martod
Мнения: 1281
Регистриран: 15 ное 2008 17:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот martod » 12 дек 2014 10:05

Japanese_fever написа:
Те вече са се пуснали отдвна, от преди 10-ина години. На Сивик и Корола им падна малко качеството.

Пък за Мазда, Нисан и Мицубиши, дето се омешаха с Французи и Американци да не говорим . biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот Japanese_fever » 12 дек 2014 10:42

Всеки гони печалби само.
Тойота и Хонда не са пускали спортни модели от 15-20 години. Също Хонда спря S2000 в средата на 2000. Залага се основно на седани и хечбеци шир потреба - Корола, Авенсис, Кемри, Сивик, Акорд и т.н.
Сега Тойота заедно със Субару пуснаха GT86, но не следя детските болести. Последно чух, че Субарутста горят много масло и то като нови.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12669
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот slowtraveler » 12 дек 2014 10:46

Специално на маздата според мен качеството доста се повиши в последните години... Не случайно в последните години са в челото на таблицата...
Поне това което съм чел мазди са били по-зле от лошите европейски модели (ръждясване и т.н.)...
За нисана - има кусури, но не съм карал по-стари модели (Датсун)...

Но повечето 'лукс' марки като Лексъса имаха по някой неубиваем модел - ненатоварен (обикновено огромен неикономичен) двигател, който за сметка на това е с голям ресурс... Напоследък като че ли се промени качеството точно в тази сфера, защото наблягат на 'изцедени' решения, а не на 'класика'....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот prius 3 » 12 дек 2014 20:23

Japanese_fever написа:Всеки гони печалби само.
...

Без печалба никой не работи и всеки гледа да е максимизира, но въпросът е как, с какви средства и за какъв период. Стратегиите на японците, американците и немците са различни в това отношение. Японците гледат малко повече в перспектива и не ги правят нещата от днес за утре. Държат си на качеството все още.
martod написа:
Japanese_fever написа:
Те вече са се пуснали отдвна, от преди 10-ина години. На Сивик и Корола им падна малко качеството.

Пък за Мазда, Нисан и Мицубиши, дето се омешаха с Французи и Американци да не говорим . biggrin.gif

Мазда бяха с хАмериканците, но в момента са самостоятелни и резултатите са налице. Започнаха да изкарват много добри модели, хубави двигатели, красиви и т.н. Главен плюс при тях е че ги правят колите предимно в Япония и други ръце не барат там. Надеждата ми беше, че ще направят удар с Ванкела, но...
Нисан са с французите и там е мътна и кървава. Купуваш и се молиш повечето неща да са от Нисан...
Мицубиши пък яко е закъсаха последните години. С кого ли не се съюзяваха и от кого ли не вземаха, какво ли не. Качеството им драстично падна и сега са на изкуствено дишане.
slowtraveler написа:Специално на маздата според мен качеството доста се повиши в последните години...

Мазда си го имат качеството отдавна. Дори и като бяха при Форд пак бяха по-качествените. В момента за качеството им не знам. Трябва да мине малко повече време и тогава да се разбере.
Изображение

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот Japanese_fever » 12 дек 2014 22:16

Ха smile.gif, мерси за инфото! Не знаех, че Мазда вече не са част от Форд, но бърз преглед установи, че наистина Форд имат вече само 2% дял в Мазда, с/у 30% в края на 90-те.
Истината е, че Мазда през 90-те бяха доста зле, като изключим може би МХ-5. biggrin.gif Форд ги купува още през 1979 и наред със всичко точно революционните модели Мазда 3 и Мазда 6 наследници на 323 и 626 са станали точно в разгара на партньорството им с Форд, а именно от 2000-та до 2008-ма, когато заради финансовата криза в САЩ Форд решава да продаде голяма част от акциите си - 6% закушени обратно от Мазда, а друготе от Сумитомо. Форд им разработвата цялата програма за проектиране, обновяване и производство.

Та с две думи мисля, че долното е доста невярно, защото дозайна, качеството и продажбите на Мазда скочиха точно в средата на 2000, т.е. малко преди Форд да се оттегли. Ревволюционния мдел RX-8 също става реалност по времето когато партьорството им с Форд върви на пълни обороти. Мисля, че всички RX-8, обаче се правят в Япония.

prius 3 написа:Мазда си го имат качеството отдавна. Дори и като бяха при Форд пак бяха по-качествените. В момента за качеството им не знам. Трябва да мине малко повече време и тогава да се разбере.


Возил съм се и съм карал Мазда 3 и само съм се возил на RX-8, но пак бих предпочел Хонда или Тойота пред Мазда, въпреки че наистина дръпнаха последните 5-10 години.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12669
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот slowtraveler » 12 дек 2014 22:32

Japanese_fever написа:....Ревволюционния мдел RX-8 също става реалност по времето когато партьорството им с Форд върви на пълни обороти. ...

Джап, не че нещо, ама според общото мнение RX-8 е стъпка назад... А революционния е RX-7... И те се търсят повече :whistle:
Да, интересен дизайн, уникален двигател, ама вози малко като лагерна количка, а звука му е като на прахосмукачка (дори и като доближи 9000об/мин tooth.gif )... Вярно - шавлива задница, ама до там...
А за мазда3 няма смисъл въобще да я вкарваш в темата за Лексъса :) Тя си е като голфа - непретенциозен евтин автомобил....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот Japanese_fever » 12 дек 2014 22:51

Ние Лексуса отдавна го оставихме настрана. Аз не виждам кола от гамата на Мазда да му съперничи по нещо.

Въпросът е дали, ако не беше политиката на Форд спрямо развитието на Мазда, те щяха да изкарат Мазда 3, 6, RX-8?

Иначе RX-8 се появи 2003-та.

С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12669
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Мнениеот slowtraveler » 12 дек 2014 22:56

Japanese_fever написа:.....
С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif

Не че блести - качествен добър седан си е.. Аааа, блести с дизайн tooth.gif
Вярно, че е въпрос на вкус, но особено втората и третата шестица са с уникален дизайн :whistle:
И са мнооого различни от Мазда 3...
Но и таргет групата им е далеч от Лексъса.
Като ресурс на двигателя - съмнявам се, че който и да е от съвременните автомобили може да направи такива постижения за пробег без МНОГО сериозен междинен ремонт...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта