Страница 3 от 3

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Публикувано на: 12 Дек 2014 23:18
от Akima
Planned obsolescence е термина,който търсите в тази тема. :thumbsup:

Отдавна май няма "вечняци" сред която и да е автомобилна марка.

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Публикувано на: 12 Дек 2014 23:50
от Japanese_fever
Eто още малко рекордьорчета smile.gif
http://www.toyoland.com/club/

И да не забравяме, че преди се караше с оловне бензин, в маслото имаше цинкова добавка, която сега е елиминирана и някои други неща, които удължават живота на двигателя, но не са екологични.

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Публикувано на: 13 Дек 2014 10:15
от martod
Japanese_fever написа: Форд им разработвата цялата програма за проектиране, обновяване и производство.
Къде ги четеш тези неща ? ..Това ако го напишеш в техния форум и ще те изядат с парцалите, ще ти докарат от 10 кладенци вода и ще ти обяснят, как всичко е на обратно .. biggrin.gif
Ти не знаеш явно, че Мазда е "разработила" Дуратека и Косуърд леенето laugh.gif обаче 2 години преди да пуснат шестицата, ги е дала на Форд, да ги разработват .. tooth.gif
След една такава тема, цяла година чакат вече от умрял писмо, smile.gif т.е от представителството на Мазда Япония, да им потвърди тяхната теза, ама бутилката с писмото така и не пристига .
Japanese_fever написа:
Въпросът е дали, ако не беше политиката на Форд спрямо развитието на Мазда, те щяха да изкарат Мазда 3, 6,

С какво пък блести Мазда 6? biggrin.gif
По хубаво хич да не бяха ги изкарвали, разочарованието от тях тепърва предстои ..
Все повече народ в БГ залита по такива коли и след някоя година трагедията ще е пълна, а такива здрави 323 и 626 правеха, трябваше да си доразвият тях .. sad.gif
Иначе как може да питаш, с какво блести Мазда 6 .
Блести с много красив външен вид, другото и голямо предимство е, че е много красива и най важното и предимство е голямата външна красота . laugh.gif
Ако се втурнеш по сайтовете за продажби в чужбина и БГ да търсиш такава кола, ще се изненадаш колко малко такива има за продан като цяло и колко много на части, или може и на цяло, ама има един дефект, biggrin.gif а дефекта все един и същ, "мотора е малко за смяна" ... tooth.gif

Сега Слоу ще се втурне да обяснява, че не е така и как неговата била много здрава, ама не забравяй, че той неговата я взема нова и я покара едва стотина хиляди и се отърва, иначе неизбежно щеше да усети ефекта от Косуърд леенето ..

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Публикувано на: 13 Дек 2014 11:53
от Japanese_fever
Колега, мерси за смеха! laugh.gif :thumbsup:
В интерес на истината Мазда доста дръпнаха последните 10 години, как ще се развият по-нататък - поживьом, увидим (руския ми е зле, както и колите им). smile.gif

Re: LS400 или как се правят едни бързи 900000 мили.

Публикувано на: 13 Дек 2014 12:08
от Japanese_fever
slowtraveler написа: Джап, не че нещо, ама според общото мнение RX-8 е стъпка назад... А революционния е RX-7... И те се търсят повече :whistle:
Да, интересен дизайн, уникален двигател, ама вози малко като лагерна количка, а звука му е като на прахосмукачка (дори и като доближи 9000об/мин tooth.gif )... Вярно - шавлива задница, ама до там...
Ето ги и отговорите на твоя въпрос:
Издава по-дразнещ звук, защото не е турбо, а RX-7 (FD) беше турбо и то би-турбо.
Ванкеловия под 5000 оборота не го търси, обаче послееее... biggrin.gif
Айде, ако не е революционен, тогава е еволюционен.

Хората са го написали в уикипедия:
The Renesis engine – also 13B-MSP (Multi-Side Port) – which first appeared in production in the 2003 Mazda RX-8, is an evolution of the previous 13B. It was designed to reduce exhaust emission and improve fuel economy, which were two of the most recurrent drawbacks of rotary engines. It is naturally aspirated, unlike its predecessors from the 13B range, and therefore less powerful than Mazda RX-7's twin-turbocharged 13B-REW (255-280 hp).

The Renesis design features two major changes from its predecessors. First, the exhaust ports are not peripheral but are located on the side of the housing, which eliminates overlap and allows redesign of the intake port area. This produced noticeably more power thanks to an increased effective compression ratio; however, Mazda engineers discovered that when changing the exhaust port to the side housing, a buildup of carbon in the exhaust port would stop the engine from running. To remedy this, Mazda engineers added a water jacket passage into the side housing. Secondly, the rotors are sealed differently through the use of redesigned side seals, low-height apex seals and the addition of a second cut-off ring. Mazda engineers had originally used apex seals identical to the older design of seal. Ford executives decided that the new RX-series vehicles would be a four door design, leading Mazda to worry about the weight penalty from the extra doors and a longer body. Mazda changed the apex seal design to reduce friction and push the new engine closer to its limits.
Разбира се хората от Форд са си свършили работата, за да оклепят малко колат. :whistle: