Страница 4 от 4

Re: НАФТА

Публикувано на: 19 Дек 2014 23:00
от Scott
nowyaris написа:Самият факт че БМВ-то дето сега ми го оставиха е на почти 600 хиляди и никога не му е пипан двигателя , отделно дето още е като самолет , а в БГ-то говорите за смяна на дюзи след 150-200 хиляди говори доста красноречиво за разликата между австрийска и българска "нафта".
Аз пък помислих, че говори за разлика между БМВ и Тойота tongue.gif

Re: НАФТА

Публикувано на: 20 Дек 2014 00:34
от slowtraveler
Scott написа:
nowyaris написа:... БМВ-то дето сега ми го оставиха е на почти 600 хиляди и никога не му е пипан двигателя , отделно дето още е като самолет , а в БГ-то говорите за смяна на дюзи след 150-200 хиляди говори доста красноречиво за разликата между австрийска и българска "нафта".
Аз пък помислих, че говори за разлика между БМВ и Тойота tongue.gif
tooth.gif Дидо явно лъже, защото и на децата е ясно, че БМВ никога не биха достигнали такива километри - там зоната е запазена за друга марка tooth.gif

А по темата - според мен извода е ясен...
Основната част не са имали проблеми с нафтата.
Но достатъчно голям процент е попадал на някакво подобие на нафта (явно не е било автомобилна нафта, а най-вероятно смес с промишлен газьол или някаква друга течност, щом са имали проблеми на по-топло от -15С... Или са имали проблеми я със свещи, я с нещо друго по дизела - за съжаление дизелака е по-капризен не само към гориво, но и към общо състояние/пълна изправност на ДВГ :whistle:

За уточняване 'причинителя' моля 'пострадалите' да попълнят следващата анкета: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=28430

Re: НАФТА

Публикувано на: 20 Дек 2014 08:42
от martod
nowyaris написа:Самият факт че БМВ-то дето сега ми го оставиха е на почти 600 хиляди и никога не му е пипан двигателя , отделно дето още е като самолет , а в БГ-то говорите за смяна на дюзи след 150-200 хиляди говори доста красноречиво за разликата между австрийска и българска "нафта".
Разлика в нафтата няма, biggrin.gif говоренето за дюзи идва от там, че същото това БМВ сега ако го вземе някой автотъргаш от теб, ще го продаде в БГ на 130 хиляди "реални", wink.gif със сервизна книжка tooth.gif и като наближи 200 (т.е. 700) хиляди, щеш не щеш вече ще сменяш дюзи, те не са вечни . smile.gif

Re: НАФТА

Публикувано на: 20 Дек 2014 18:28
от Not_active_user_1
БМВ и 700 000 км.!!! Стига бе! Сигурно е и ТДС... biggrin.gif

Re: НАФТА

Публикувано на: 20 Дек 2014 19:00
от slowtraveler
prius 3 написа:БМВ и 700 000 км.!!! Стига бе! Сигурно е и ТДС... biggrin.gif
Не знам за ТДС, ама 325тд, което бях взел преди 4-5г бе ЖЕЛЯЗНО...
Бе в ъгъла на автокъщата, затрупано от други автомобили. Не бе палено доста време. Домъкнаха му акумулатор и при 0С докато види ключа запали... Шестака мъркаше...
Вътре бе скръб - закъсани седалки... Абе - на незнайно колко километра... На километраж бе май някъде около 270 х.км (не съм сигурен - трябва да изровя една позамазана снимка на скоростомера - как се движи с около 200км/ч)...Познай на колко е било преди да достигне до БГ (май бе австрийско и бе на около 17 години)
Та това БМВ се караше като служебно от който му падне с нафта, която не бе от бензиностанция - не бе и автомобилна (май веднъж бяха заредили и на бензиностанция като ходиха от Варна по Боровец и Пампорово - двете тридесетлитрови допълнителни туби им бяха свършили)... И за година яка експлоатация единствения дефект който даде бе скъсана демпферна шайба на ремъка... Зимата дори из зимните курорти палеше безотказно със старичък акумулатор....
Това рязко повдигна мнението ми за БМВ от тези години...

Re: НАФТА

Публикувано на: 21 Дек 2014 09:53
от martod
prius 3 написа:БМВ и 700 000 км.!!! Стига бе! Сигурно е и ТДС... biggrin.gif
Ти нещо завиждаш ли, laugh.gif какво му пречи, щом в момента е на 600 000 и още не е отварян мотора ? . wink.gif
Стига да не е N47 мотора, където баварците са решили да се правят на японци, biggrin.gif тогава и аз няма да му вярвам .

Re: НАФТА

Публикувано на: 21 Дек 2014 11:07
от doktor_paunov
Аз нямам проблем с нафтата... освен че през повечето време от 1г. насам разхода ми е завишен с 10-15 % (5.2-4,5 л. на празна корола до 100км./час извънградско) ,освен някои зареждания на Петрол и Лукойл които ми даваха нормален разход-4-3-4.5 л.

Re: НАФТА

Публикувано на: 23 Дек 2014 13:54
от baba_metca
Баща ми има мерцедес G classe от 89г, мисля, че е 2,5л 80-90к.с. Без турбо. Зарежда къде падне, защото ходи с него на лов и особенно зимата бързо свършва горивото. Та таз кола има 6 цифри на километража, като първите 5 са километрите, 6-тата е стотици метри. Което ще рече, че като направи 99 999,9км и хаиде наново и никой не знае на колко км е. Е как един път не му направи проблем нафтата, значи проблема е в технологиите, не в дизела punk.gif .

Иначе там където живея има 4 OMV бензиностанции на максимум 3км. Ей всичките са пълни и често се случва да чакаш да заредиш. Как го постигат не знам, дали са на един и същи човек не знам, ама все са пълни. Това споредм значи, че има твърде много доволни клиенти и ако веднъж сгафят, ще има твърде много недоволни. София - Ст. Град, Младост 1 + Мусагеница, Цариградско при пресечката за Окръжна болница. Който не вярва може спокойно да иде и да види.

Нашите две коли ги зареждаме основно от Еко на кръговото на 4-ти км и в Пазарджик. Когато се случи да заредя другаде зареждам от скъпия дизел, основно OMV. И да ви кажа разлика не усещам. Все ми се струва, че след толкова много каране на Еко дизел, ако сложа друг трябва да усетя някаква разлика, ама уви не. Имал съм проблеми преди 4 години зимата от Шел Младост и преди това лятото в Шел Пазарджик. Факт, е заредих нормален дизел, но щом моята жена ми вика таз кола защо трака така, значи не си го измислям. Да факт еднократно беше, но се случи, Може би и защото вече не зареждам обикновен дизел на Шел, само V-Power. С него до сега не съм имал проблеми.

Re: НАФТА

Публикувано на: 23 Дек 2014 17:39
от kaloian311
Не знам от коя от всичките бензиностанции е или е от италианеца преди мен ма хвърлих еди резервоар с това,края на лятото.Не знам от къде е понеже го изкарахме от на съпругата ми колата която беше нов внос и бяхме изгорили само два резервоара докато колата спря изведнъж.За сведение това бялото е гъсто като майонеза, не гори и беше минало през цедката,филтъра,помпата,рейката та до дюзите.

Re: НАФТА

Публикувано на: 23 Дек 2014 20:26
от dechobg
kaloian311 написа:Не знам от коя от всичките бензиностанции е или е от италианеца преди мен ма хвърлих еди резервоар с това,края на лятото.Не знам от къде е понеже го изкарахме от на съпругата ми колата която беше нов внос и бяхме изгорили само два резервоара докато колата спря изведнъж.За сведение това бялото е гъсто като майонеза, не гори и беше минало през цедката,филтъра,помпата,рейката та до дюзите.
Това изглежда на вода.