Асистент за спускане по наклон
Публикувано на: 25 Дек 2014 14:04
При мен виждам много голям плюс в такива много хлъзгави ситуации като активирам асистента за спускане по наклон.
Не знам какво точно прави, но на спирачка не може да слезеш толкова плавно, като същевременно да имаш и някакъв относителен контрол на траекторията, в която искаш да се движиш.
На спирачка само АБС-а трака като ненормален и колата започва да се засилва, а този контрол успява да я задържа повече. Физически би трябвало да е еднакво задържането, ама реалността е малко по-различна. Просто си го обяснявам, че системата задържа двете колелета отпред винаги в различен момент и винаги имаш едно от двете колела да се върти, за да може да завиваш в някаква посока. А явно АБС-а като задържа колелата, то го прави и в един и същ момент на двете колела, и съответно не може да завиваш така, както ако си активирал асистента за спускане. Това за мен е единственото логично обяснение на нещата.
Не знам какво точно прави, но на спирачка не може да слезеш толкова плавно, като същевременно да имаш и някакъв относителен контрол на траекторията, в която искаш да се движиш.
На спирачка само АБС-а трака като ненормален и колата започва да се засилва, а този контрол успява да я задържа повече. Физически би трябвало да е еднакво задържането, ама реалността е малко по-различна. Просто си го обяснявам, че системата задържа двете колелета отпред винаги в различен момент и винаги имаш едно от двете колела да се върти, за да може да завиваш в някаква посока. А явно АБС-а като задържа колелата, то го прави и в един и същ момент на двете колела, и съответно не може да завиваш така, както ако си активирал асистента за спускане. Това за мен е единственото логично обяснение на нещата.