Истории за Land Cruiser - идеи за реклама /само с лиценз/

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12312
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 305
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот slowtraveler » 29 яну 2015 08:13

Akima написа:...
Wrangler Rubicon няма ли такави опции?
А и Pajero имаше вариант Super Select преди време.

И G-класата има... Да, донякъде Вранглера става за полето (ако не се смята цената му де)...
Но идеята ми бе, че за полето трябва автомобил с малко 'излишни' пластмасови части... Докато и LC, и Джипа са си пластмасови, въпреки, че ако няма опасност да 'демонтираш' някоя пластмаса, имат доста добро поведение и извън асфалта...
От друга страна 'полските' джипки не са удобни за асфалт. А колко народ би си купил джип, който само да го ровиш в калта (изключвам маниаците и служебно задължените)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Me4oKyX » 30 яну 2015 09:37

Land Cruiser 2005 120 3.0 D4D автоматик, се качих преди години на един връх, близо до Смолян - пътя е черен, имаше поне 50см сняг. Беше със зимни гуми, 5 човека вътре. Горе на билото имаше само Круйзер 70 и Лада Нива. АТВ-тата не ги броя. Имаше един единствен завой, на който Круйзера заора, ни след като пуснах бавни и блокажи и вдигнах безмисленото въздушно, след 20 секунди излезе от пряспата и продължихме нагоре. Искаше двама да го бутнат три пъти настрани, защото падна в коловозите на нивата, но на пресния неотъпкан сняг си излетя нагоре.... И реално беше моя грешката, че исках да мина точно по пътя на нивата laugh.gif Точно за Круйзера не ми е ясно какво паркетно виждате, при положение, че има блокировки, реални бавни, а регулацията на просвет помага. За паркетник да говорим разбирам, като Х5, ML, XC70/90, MX7, Рав4 ... Круйзера е просто най-доброто от двата бряга - не е най-добрия офроудър, но за забавление си е прекрасен. Ти ако ще се завираш по калища до ушите, нищо заводско няма ти помогне, освен ТАТА ....

П.П. За да не сме голословни ето малко снимки от друга разходка зимна - Нова година на Циговчарк 2011г. https://www.dropbox.com/sh/zabo2ab0k5t8 ... 5-g9a?dl=0
Едните са от по средата на ски пистата - там Х5-цата остана долу до чайната. На следващия ден са снимките на бабунката - там Х5-цата се ядоса и реши да ми покаже какво може БМВ .... и още при качването си разглоби предната броня..... След това нямаше и повече опити да вървим заедно извън пътя tooth.gif Ето разликата от паркетник, до сериозни джипки. Рейндж Ровъра също може много приятни неща извън пътя. С него снимки нямам само че happy.gif

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12312
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 305
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот slowtraveler » 30 яну 2015 11:44

Me4oKyX написа:....Точно за Круйзера не ми е ясно какво паркетно виждате, при положение, че има блокировки, реални бавни, а регулацията на просвет помага. ...

Мечо, и джипа има същите тези бъзикни...Че и специални отделни режими според повърхността - сняг, пясък, кал, камъни....
Но това не значи, че не е паркетник - прекалено много пластмаси има... Условията, на които си го ползвал са точно като за паркетник - търси се сцепление, търси се и просвет, но няма нищо, което да го одере, закачи и т.н. Защото ако има - боли tooth.gif
Затова и по-горе писах какво имам предвид - долното се отнася за всичките паркетници...
Което обаче не означава, че колата не е удобна за нашите пътища - напротив...
Този тип автомобили ме устрои идеално - искаш да минеш по черен път - супер... Минаваш без да се притесняваш. И върви уверено през 'трудни' места като 'за непрофесионалист'. Искаш да се движиш по асфалта - ами като кораб е...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Me4oKyX » 30 яну 2015 17:49

Паркетника и от тук не може да мине, там е разликата...
Вие говорите са ПРО изпълнения, които никой НЕ ентусиаст не търси. Но паркетник да кажеш на Круйзер и Рейнджа.... А който има такъв джип надали особено се вълнува от пребоядисване на един детайл. А и не търси ЕКСТРЕМНОТО.... Много ти е общо понятието според мен.

А темата е за впечатления, не кой е по-по-най.... пак отиде в трета глуха....

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Japanese_fever » 30 яну 2015 18:57

Instruktor59@yahoo.com написа:... от 300 мм пътен просвет на LC от '91-93г, сега са останали мизерни 220 +_...
Същото ми се струва се отнася за колите на всички фирми, а дори и за Хайлукс...
Средният купувач на такива коли рядко има ресурси, схващания и достъп до качествен изпълнител - да си доправя окачването...


Намалили просвета, защото сигурно само 5-10% от собствениците излизат на офф-роуд с Ланд Крюзер и то, ако е нов. LC е скъпо возило и за съжаление в днешно време е повече въпрос на сттус да го имаш, отколкото да го караш на лов или за риба. Може би най-много се продават в тук и основно майки карат с него децата си на училище и ходят да пазаруват с него. Та мисля, че офф-роуда отдавна вече не е приориртет на Ланд Крюзера и хората, които се занимават с неговата реклама.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Japanese_fever » 30 яну 2015 19:02

Stefani написа:Момчета, благодаря ви много за коментарите. Но няма ли все пак и някоя хубава история или случка свързана с колата? Ще съм ви много благодарна, ако успеете да споделите и нещо хубаво biggrin.gif


Хората горе - Instructor и Мечо–Кух - ти дадоха вече автентични истории, макар и кратки. Какво очакваш за автомобил, който не е много популярен в БГ? Отделно какво предлагате в замяна на историята, някакви парични награди имате ли или просто сте свиканли някой да ви върши работата на готово, както винаги? Отделно тези истории може да са със запазени права на собствениците им и да не искат да се пишат в реклама или показват по телевизията. Аман от хора, които искат да направят нещо, но със чужд труд!
Последна промяна от Japanese_fever на 30 яну 2015 19:31, променено общо 1 път.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Japanese_fever » 30 яну 2015 19:03

Както бях казал в една друга тема - да се сравнява LC с Cherokee, aко не е грозно, то е адски смехотоворно...
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

nowyaris
Мнения: 4043
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 46
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот nowyaris » 30 яну 2015 19:31

Japanese_fever написа:
Stefani написа:Момчета, благодаря ви много за коментарите. Но няма ли все пак и някоя хубава история или случка свързана с колата? Ще съм ви много благодарна, ако успеете да споделите и нещо хубаво biggrin.gif


Хората горе - Instructor и Меюо–Кух ти дадоха вече автентични истории, макар и кратки. Какво очакваш за автомобил, който не е много популярен в БГ? Отделно какво предлагате в замяна на историята, някакви париюни накради имате ли или просто сте свиканли някой да ви върши работата на готово, както винаги? Отделно тези истории може да са със запазени права на собствениците им и да не искат да се пишат в реклама или показват по телевизията. Аман от хора, които искат да направят нещо, но със чужд труд!

Що се караш на девойката ? Толкова е любезна ? Каза , че може да бъде много благодарна дори spell.gif . И какво е "Аман" ?
Всичко,което сме направили през живота си в определен момент се връща,за да ни захапе.И доброто.И лошото.
A най-важна била тревата - или си над нея,или под нея.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Japanese_fever » 30 яну 2015 19:44

nowyaris написа: И какво е "Аман" ?


http://talkoven.onlinerechnik.com/duma/%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BD
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Instruktor59@yahoo.com
Мнения: 214
Регистриран: 18 юли 2011 00:10
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Instruktor59@yahoo.com » 04 фев 2015 15:02

Сегааа, ония Крузери, от началото на 90-те години, и приготвени по изисквания на ООН специално за топлите страни, освен огромния по сегашни мерки просвет, бяха и малко по-широки... На втория ред седалки имаше колани за трима възрастни. А до шофьора имаше колани за двама ...по-тънки от възрастен български мъж. Та по-големият просвет не заплашваше страничната устойчивост. Правих си опити: сам в колата, на равна суха земя (грунт), със скорости до 45-50 км/ч завъртах кормилото с почти всичка сила - и в двете посоки. Не успях да го надигна на 2 колела...
Други много важни особености бяха изкуствената кожа на седалките - по-добра от естествена относно изпотяване, разтягане от горещина и миене. Миеше се по "палубен метод" - с маркуч и вода под налягане (!!); и никаква вода не оставаше в колата(!!). Имаше много мощен охладител, който ползвахме само на първа степен. Двата резервоара за нафта позволяваха 1000 (хиляда) км пробег; лебедка с механично задвижване и дуракоустойчива защита.... всичките 2,5 тона задвижвани от 4,2 л атмосферен двигател, 5 предавки напред.... нито един от четирите, които карах, не се чупеше... извинявайте, пак се размечтах sad.gif

Дори наличието само на един акумулатор не е пречка за нашите условия - отзад имаше място.
Сагя май само в Австралия има от това най-здраво тяло...
Каквото сам си направя, никой не може...

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот Japanese_fever » 04 фев 2015 17:37

Не бееееее..., те искат със стари истории за LC да правят нова реклама на днешния паркетен модел. smile.gif

Ами като сте го направили за soccer moms и за ходене на пазар, какви истории искате за днешния LC?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
mr_big
Мнения: 26
Регистриран: 19 юни 2013 14:01
Репутация: 0

Re: Въпрос за Land CruiseR

Мнениеот mr_big » 06 фев 2015 15:01

120ката хич не е лош лс. как го нападнахте - паркетник бил, все едно за нищо не става. а машианта е много добра и оправдава целта си.

а меката на в8-ците е дубай. на сафари там можеш да видиш стотици в8-ци една до друга да кръстосват пясъчните дюни. и едва забележимите един два хамъра или някое объркало се чероки.

Изображение

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5592
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 349
Местоположение: Варна

Re: Истории за Land Cruiser - идеи за реклама /само с лиценз

Мнениеот Akima » 06 фев 2015 17:33

Моля авторката на темата да има предвид,че историите,споделени дотук от колегите са тяхна собственост и не могат да бъдат възпроизвеждани/изменяни/цитирани без тяхното изрично разрешение и след уреждането на всички авторски и сродни права.


След горното уточнение темата остава като поле за дискусия на по-новите LC и пригодността им за различните терени.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Instruktor59@yahoo.com
Мнения: 214
Регистриран: 18 юли 2011 00:10
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Истории за Land Cruiser - идеи за реклама /само с лиценз

Мнениеот Instruktor59@yahoo.com » 07 фев 2015 11:14

Ха-ха-ха-ха, дааа...
Искам да споделя един факт, който само тази просветена аудитория може да оцени.
Още първите дни на ползване на ЛК в Камбоджа, забелязах от вътре на дясната предна врата залепена картинка и текст. Картинката беше контур на големия горивен филтър, а текстът гласеше приблизително: "Ако не можете да пуснете двигателя или той угасне, развийте капачката отдолу, изчакайте течността да изтече, завийте капачката и палете..."
Тук ме впечатлиха 2 неща:
1. Защо това указание е сложено точно там? Защото обикновено шофиращият, като не може да запали, най-вероятно ще се обърне надясно - към спътник, началник и пр. И, ако не е много развълнуван, може и да забележи лепенката на вратата.
2. Пълната увереност на производителя, че ако двигателят не пали, то няма друга причина освен вода в горивото...

Никога не ми се е случвало двигател на Тойота (нормално поддържан!) да не запали от първи път - вече над 23 години, но тази лепенка-указание съм виждал само на Ландкрузър подготвен за ООН - 93та година в Камбоджа.
Каквото сам си направя, никой не може...


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта