Страница 1 от 2

Истории за Land Cruiser - идеи за реклама /само с лиценз/

Публикувано на: 19 Яну 2015 12:25
от Stefani
Здравейте!

Дали има някой оттук, който може да ми бъде полезен с информация за Toyota Land Cruiser или по-точно с истории и факти, свързани с тази кола.

Като например колко е способна, издръжлива и подобни.

Може да ми препратите снимки, клипчета или каквото се сетите.

Всякакви истории биха ми били полезни, така че ще съм благодарна на всеки включил се.



Благдоаря ви предварително за отзивчивостта!

MODEDIT TATI + Akima

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 19 Яну 2015 13:06
от TATI
Сядаш, натискаш тук и четеш!

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 19 Яну 2015 13:32
от slowtraveler
Фактите са - старите са груби, здрави и непретенциозни.
Новите - 'пластмасови' паркетници.
Крадат се явно лесно и често (и явно има търсене за такива в определени държави)...

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 19 Яну 2015 14:43
от jim_beam
slowtraveler написа:...
Новите - 'пластмасови' паркетници.
...

такива не съм виждал още. biggrin.gif

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 19 Яну 2015 15:44
от slowtraveler
jim_beam написа:
slowtraveler написа:...
Новите - 'пластмасови' паркетници.
...

такива не съм виждал още. biggrin.gif
Че те всички нови са такива :)
От J70 насам са все пластмасови паркетници no.gif

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 19 Яну 2015 23:36
от Instruktor59@yahoo.com
slowtraveler написа:
jim_beam написа:
slowtraveler написа:...
От J70 насам са все пластмасови паркетници no.gif
Дааа, за съжаление.. Особено ме разочарова намаляването на пътния просвет. А бедните служители се хвалят ли хвалят, че колата се повдигала отвсякъде. Наложи се да водя един от тях отзад и да го помоля да се наведе, да погледне задния мост и да ми обясни кое точно му се повдига.

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 20 Яну 2015 07:58
от slowtraveler
Е, отзад си е на цял мост.
Т.е. повдигането става по-трудно, но затова по-успешно и може да се повдигне повече... При независимото окачване както е при мен повдигането става в рамките на въздушните възглавници. Не можеш да подлагаш разни 'изобретения' защото би трябвало да пипаш полуоски, карета и т.н. на всяко колело поотделно.
Да, можеш да сложиш един размер по-големи гуми и до там. С възглавниците я вдигаш до около 30см просвет... И пак до там - нагоре и да искаш, вече имаш други ограничения - може да излезе полуоска, каретата вече започват да работят на неразчетен ъгъл и т.н....
Докато при LC и автомобилите с цели мостове подхода е друг - там слагаш едни пружини и дълги амортисьори, а механично проблема е само в хода и ъгъла на кардана, който се решава доста лесно и успешно (в сравнение с пипането на полуоските), защото ъглите са други. А можеш ли да вдигнеш много купето над моста, вече можеш да сложиш гуми и от трактор, с което да повдигнеш и целия мост, а не само купето над него biggrin.gif
Та от там идват приказките.
Но честно казано тъй-като механиката на съвременните сувове вече е по-мека, едва ли може да се говори за сериозни офроуд възможности.

Което обаче не означава, че колата не е удобна за нашите пътища - напротив...
Този тип автомобили ме устрои идеално - искаш да минеш по черен път - супер... Минаваш без да се притесняваш. И върви уверено през 'трудни' места като 'за непрофесионалист'. Искаш да се движиш по асфалта - ами като кораб е... Трябва само да се съобразяваш с типичната странична неустойчивост.
Ако смяташ, че с този автомобил (съвременните имам предвид) можеш да правиш това, което правят 'големите батковци' с едни дърти автомобили, които приличат като излезли от скапа - ами няма да стане tooth.gif

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 20 Яну 2015 10:21
от Stefani
Момчета, много ви благодаря за дадената информация, но може би аз не бях напълно точна в обяснението на своята молба. На мен са ми нужни ваши истории, свързани с тази кола дали на off road или някъде другаде. Пример за история е как тази кола ви е "спасила" в дадена ситуация и е станала ваш незаменим приятел. Със сигурност като любители на тази марка и кола сте чули в някой разговор с ваши приятели за случки с тази кола.
Тази информация ми трябва за реклама на Toyota Land Cruiser именно затова всяка помощ ще е от значение за направата й. Още веднъж ви благодаря много за отзивчивостта! :)

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 20 Яну 2015 11:03
от slowtraveler
Щом е за реклама, явно става въпрос за новите...
За съжаление 'историята' е как мой близък се отказа изцяло от марката след поредния откраднат LC и се принуди да купи същия тип автомобил, но от друга марка......
Не е много за реклама, ама е факт...

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 24 Яну 2015 20:44
от Instruktor59@yahoo.com
Би било добре и рекламата, че и други информации за LC да внушават, че не е логично, нито здравословно, с кола, която преминава през големи препятствия - вода, сняг, кал, коловози... да се опитва стил на каране като на мощен седан със 130-150 мм пътен просвет.
Предполагам само заради тази "настройка" на съвременните клиенти, от 300 мм пътен просвет на LC от '91-93г, сега са останали мизерни 220 +_...
Същото ми се струва се отнася за колите на всички фирми, а дори и за Хайлукс...
Средният купувач на такива коли рядко има ресурси, схващания и достъп до качествен изпълнител - да си доправя окачването...

Така в Камбоджа през 1993 се движех главно по диги - там са пътищата... Голо поле, няма дървета или нещо, за което да закача лебедката... В дъждовния сезон ми се е налагало да слизам от дигата в полето. Там е около 50-80 см мътна вода (!) + 10-20 - кал. С 4 човека на борда съм влизал в такава вода няколко пъти и бааавно, славно, на обичайна втора предавка, със задвижени двата моста,без никакво закъсване отново съм се качвал на дигата - след 30-40м. Височината на водата отвън доста доближаваше долната рамка на прозорците и всеки път бяхме готови да слизаме в калта с неизвестните и трудно лечими амеби, ако се наложи да теглим въжето на лебедката далеч напред, да забиваме "жегла" w00t.gif и т.н. Никога не се наложи. Тогава се влюбих в LC.

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 25 Яну 2015 01:17
от slowtraveler
Инструкторе, със сегашните можеш да правиш това, което можеш да правиш с мощен седан... Ама не можеш да слезеш от дигата tooth.gif
LC си е име... Но напоследък доста се изравниха с останалите конкуренти - станаха 'пластмасови'...
Карайки вече 1 година такъв тип автомобил съм много доволен - за моите условия ме устройва идеално. Просвета ми при нужда е почти 30см (около 28см)... До сега не ми се е налагало да го използвам...
Блокажи и т.н. - вършат работа, но при ежедневно шофиране електрониката понякога пречи.... Например при хлъзгав път обратния завой често поднася изненади - електрониката може да реши, че се пързаляш и да заключи диференциалите... И забиваш нос в таблото...
Това е недостатъка на 'пластмасите'...
И затова ако искам нещо за работа по полето/лош път, бих избрал нещо с централен диференциал и твърди блокажи на трите диференциала... Което май вече не се предлага от никой..

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 26 Яну 2015 09:38
от Stefani
Момчета, благодаря ви много за коментарите. Но няма ли все пак и някоя хубава история или случка свързана с колата? Ще съм ви много благодарна, ако успеете да споделите и нещо хубаво biggrin.gif

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 26 Яну 2015 14:38
от Akima
slowtraveler написа:Инструкторе, със сегашните можеш да правиш това, което можеш да правиш с мощен седан... Ама не можеш да слезеш от дигата tooth.gif
LC си е име... Но напоследък доста се изравниха с останалите конкуренти - станаха 'пластмасови'...
Карайки вече 1 година такъв тип автомобил съм много доволен - за моите условия ме устройва идеално. Просвета ми при нужда е почти 30см (около 28см)... До сега не ми се е налагало да го използвам...
Блокажи и т.н. - вършат работа, но при ежедневно шофиране електрониката понякога пречи.... Например при хлъзгав път обратния завой често поднася изненади - електрониката може да реши, че се пързаляш и да заключи диференциалите... И забиваш нос в таблото...
Това е недостатъка на 'пластмасите'...
И затова ако искам нещо за работа по полето/лош път, бих избрал нещо с централен диференциал и твърди блокажи на трите диференциала... Което май вече не се предлага от никой..
Wrangler Rubicon няма ли такави опции?

А и Pajero имаше вариант Super Select преди време.

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 28 Яну 2015 23:56
от Vokil
Хех черното и бялото са цветове които само политиците и рекламистите "бъркат" (съзнателно) !

Re: Въпрос за Land CruiseR

Публикувано на: 29 Яну 2015 00:18
от Akima
Vokil написа:Хех черното и бялото са цветове които само политиците и рекламистите "бъркат" (съзнателно) !
Извинявай,но не схванах това изказване към мен ли е насочено/моя пост беше последен/ или е като цяло насочено към идеята за реклама по истински случай?