Страница 1 от 1

Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 21 Яну 2015 18:39
от m_ad
Здравейте колеги! От понеделник съм горд собственик на колата от заглавието. До сега само се бях возил, а сега с удоволствие шофирам такъв автомобил. Искам да благодаря задочно на всички, които са споделяли, защото с Ваша помощ имах възможност да обърна внимание на неща, за които не бих се сетил.
Подробности ще споделя по-късно, но за сега- само дребни забележки, които в никакъв случай не могат да развалят добрите ми първоначални впечатления.

Re: Нов колега във форума - Тойота Авенсис D4-D 116к.с 08.20

Публикувано на: 21 Яну 2015 19:04
от TATI
Честито и много безаварийни!
Чакаме снимки и първи впечатления!

Re: Нов колега във форума - Тойота Авенсис D4-D 116к.с 08.20

Публикувано на: 21 Яну 2015 19:44
от m_ad
Както вече писах, до сега само ме бяха возили в тези коли. Става дума за служебните в Министерството на отбраната. Впечатленията ми и тогава и сега са едни и същи-прекрасен автомобил. При пробите с ускоряване, над 2000об/мин. те лепи за облегалката. Версията е мисля с пълния комплект екстри, без шибедаха.
Ето малко подробности:
- сив металик; седан; системи АБС и за преразпределение на теглителната сила; печка за ускорен подгрев на купето при много студено време; автоматични чистачки, двузонов климатроник, който мисля работи и в реверсивен режим; пълен ел. пакет на огледала и прозорци; аларма с имобилайзер.
Разполагам с документацията още от закупуването на автомобила от единствения му собственик от DI Auto-Италия. Фактури за техническото обслужване до есента на 2014 година. Утре ще им изпратя мейл за потвърждение на тези документи, защото ако всичко е вярно то значи, че може и да съм уцелил десятката. По километраж е на малко над 158к и това съвпада с документите за сервизирането.
Онова, което трябва да се случва от момента на запалването до влизането в нормален експлоатационен режим, наистина се случва. Въпреки сравнително топлото за сега време, тази сутрин в автоматичен режим на отопление на купето, без включен допълнителен отоплител, за 4-5 минути започна да духа топло.
Ами това е за сега. След проверката ще Ви пиша още.
Между другото, благодарение на ръководствата, постнати във форума worthy.gif за сега успях да се оправя с настройките на таблото.
По борд ми дава 7,4-8,3 разход. Но уточнявам, че става дума само за Софийско градско, в натоварен ежедневен трафик по маршрути, на които много рядко можеш да си позволиш скорост 70км/ч и включване на нормална 5-та предавка.

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 22 Яну 2015 08:05
от slowtraveler
Честито и добре дошъл колега.... :thumbsup:
(Климатика не работи в реверсивен режим )

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 22 Яну 2015 10:22
от m_ad
За климатроника, може и да не работи в реверсивен режим, но си задавам въпроса, защо като задам температура HI се чува включването на компресора и започва да работи перката, която е от страната на пасажера. При работа в режим на охлаждане започват да работят и двете перки.
Между другото забравих да спомена още нещо, което специално за мен е изключително полезно, а именно автоматичното потъмняване на огледалото за обратно виждане, когато се стъмни и някой те приближава и осветява по-силно.

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 22 Яну 2015 12:17
от slowtraveler
m_ad написа:За климатроника, може и да не работи в реверсивен режим, но си задавам въпроса, защо като задам температура HI се чува включването на компресора и започва да работи перката, която е от страната на пасажера. При работа в режим на охлаждане започват да работят и двете перки...
Дори при топло климатроника превърта компресора за да изсуши въздуха (чрез охлаждане, и последващо загряване през парното). Същия ефект ще получиш ако включиш обдухване на предното стъкло - отново включва компресора...

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 22 Яну 2015 20:54
от Ивалин
slowtraveler написа:
m_ad написа:За климатроника, може и да не работи в реверсивен режим, но си задавам въпроса, защо като задам температура HI се чува включването на компресора и започва да работи перката, която е от страната на пасажера. При работа в режим на охлаждане започват да работят и двете перки...
Дори при топло климатроника превърта компресора за да изсуши въздуха (чрез охлаждане, и последващо загряване през парното). Същия ефект ще получиш ако включиш обдухване на предното стъкло - отново включва компресора...
....и има опция да изключиш този ефект ако те дразни при някой колега от форума с кабел и Techstream.

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 22 Яну 2015 20:56
от TATI
При него този ефект го няма, защото дизелите не пускат компресора автоматично, когато пуснеш обдухване на предно стъкло.

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 23 Яну 2015 09:33
от biro
TATI написа:При него този ефект го няма, защото дизелите не пускат компресора автоматично, когато пуснеш обдухване на предно стъкло.
Това не е вярно при фейслифта. С натискане на обдухване на предното стъкло светва A/C - D4D от 2008г.

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 23 Яну 2015 10:22
от TATI
Само че аз говорех конкретно за неговата, която не е фейслифтова. :thumbsup:

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 24 Яну 2015 11:46
от mitko007
Честито колега! wink.gif

Re: Нов колега във форума - Avensis D4D 116HP 08.2003

Публикувано на: 27 Яну 2015 17:55
от m_ad
Здравейте колеги. Както бях обещал, след извършената проверка сядам да споделя допълнителната информация. В първия си пост съм допуснал грешка в името на сервиза. Не е DI, a e BI AUTO, тяхното ТМ Ауто в Тоскана, Фиорентино. Колата действително е закупена и обслужвана от тях. Потвърдено и сверено по номерата на фактурите, годините и километрите. Т.е пробегът, който Ви писах в първия си пост е реален. Това доста ме зарадва. През 2013г на 145к е извършване ремонт на съединителя, а преди близо две години е сменен акумулатора. Днес видях, че е със стикера на Тойота. Реално се оказа, че нищо по ремъчно-ангренажната група не е сменяно. Потвърдиха го. Затова днес колата излезе от бокса с пълно обслужване-ремъци, ролки, обтегач и водна помпа. В интерес на истината ангренажният ремък не изглеждаше в окаяно състояние за тези километри. Без майтап, той бе в най-добра кондиция. Бе почнал да сълзи антифриз от водната помпа, ролките шумяха леко и пистовите ремъци бяха изгубили еластичността си.
3 от свещите си бяха прочели некролозите. Та айде 4 нови.
Сега при работа на двг се чува само приятното буботене, без паразитни шумове.
Ами това е за сега. Качествено гориво и внимателно шофиране.
П.С И до сега си карам Пежото - 306 ХДИ. Без да правя реклама, когато го закупих му налях една опаковка добавка Бардал за прочистване на дюзи Комън Рейл на пълен резервоар. На опаковката пише, това да се прави по възможност преди дълго шофиране. Изгорих горивото до морето и обратно. След това започнах да добавям пак от тяхната добавка, но вече за редовна употреба, средно по 1гр/1л нафта. Опаковката е от 1л, т.е за 1000 литра нафта. Впечатленията ми са, че действа в положителна посока.
Правя уговорката, че не съм дилър, трол и т.н., затова и не споменавам, от къде ги закупих. Фирмен магазин за авточасти е, но мисля, че добавките могат да се намерят и на доста други места. Просто там ги открих случайно, след прочит на темите за добавките във форума на Пежо.