Страница 5 от 8

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 26 ное 2015 19:27
от nowyaris
max-2 написа:Бош под S5 не е стока.

Благодаря,колега,умееш да успокояваш.Както написах-надявам се "БОШа" да се скапе преди да изтече гаранцията.За сетен път се уверявам,че заводските части трябва да се сменят чак когато се скапят съвсем,а не когато някой някъде е предписал.

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 26 ное 2015 19:42
от max-2
Ами какво да ти кажа..... Основното е късмет но под 5 номер си е хазарт.

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 26 ное 2015 20:54
от Akima
Аз все още си твърдя,че са едни и същи - мен споменаваш.

Честито за новия акумулатор. :thumbsup:

Излиза S4 60Ah 560A,но май обърках кубатурата.

При мен Bosch под 5 години и Gigawatt под 3 години не е "умирал",но пък имаме недоволни съфорумници от същия магазин. unsure.gif

Вече и до късмет.Да живее Planned Obsolescence. worthy.gif tongue.gif

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 26 ное 2015 21:29
от nowyaris
Благодаря за поздравлението,Модераторе.Направо си я объркал кубатурата.Не знам при тебе как е,ама при мене толкова изкара Вартата.За Боща ще пиша като му дойде времето.Но си мисля че и той ще е до там някъде-производствените халета/гаражи/ са едни и същи и на двете в "свалящата руски самолети".И мога да се обзаложа че в Австрия и в България "Варта"са различни-тук като моя струва 135 евра с монтажа.Пиша за цената в нашето австрийско село.

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 27 ное 2015 00:14
от slowtraveler
При вас при монтажа се плаща изтрезняването на австриеца tooth.gif
Дидо, ами що не поддържаш родното - преди две години взех Монбат 62-63Ач (не помня колко бе точно, щото го взех от Монтана - там умря оригиналния на Кашкая).....
Реваха - лош бил, калпав бил.... Ами след месец ще навърти 2 години (+11 дни :) ) - ще го видим дали ще издържи....
Пък колата се кара доста повече от твоята.... Чак догодина ще навърти 8г, а вече е на около 53-54х.км (или 52 - не съм гледал точно....)... spell.gif

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 27 ное 2015 12:37
от nowyaris
Аз,Жорка,родното няма как да го поддържам,щото съм извън родината.А и да бях,монтански нямаше да сложа-може би пазарджишки.Най-вероятно щях да се свържа с Владо в Пловдив да ми изпрати някой от неговите.Но за съжаление съм далече и не мога да отреагирам,а жената без колата не може.Такава е ситуацията.
ПП.Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 27 ное 2015 13:01
от mirott
nowyaris написа:Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.

Малеее, колко хора "потъркват" ръчички и чакат да се появи за продажба...

Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000

Публикувано: 27 ное 2015 16:33
от nowyaris
mirott написа:
nowyaris написа:Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.

Малеее, колко хора "потъркват" ръчички и чакат да се появи за продажба...

То кой е този дето ще я иска тази дъртата сапунерка ? Дори и да се предлага с нов акумулатор..... biggrin.gif

Toyota Yaris D4D

Публикувано: 29 май 2016 17:09
от SuperDani
Здравейте, темата е стара, но да кажа и аз моите впечатления!
Собственик съм на Ярис (P5 мисля,че се води) от Ноември 2013г.
Колата вече е на над 2.5 години и изминати над 140 000км!
За сега колата още не се е чупила! Проблеми до сега съм имал с леко подскръцване от задната част между 30000 и 50 000км пробег, което изчезна от само себе си - така и не разбрахме какво е , мултимедиената система ми се е случвало 3 пъти сама да загасене и задръстен DPF филтър на 90 000км,(карал съм с каквато нафта намеря), който отпушиха гаранционно
Общи впечатления бих казал изключително маневрена, много удобна за паркиране!
Като консумативи и цени....
Каталожния разход на гориво е невъзможен за постигане!
Колата гори градско около 5 ( София - леко каране)
Извънградско 100-140 - 4.5-5/100
С 80-100 на 5-та скорост - 4/100
Разходи по техническо обслужване в Тойота София:
Техническо обслужване тип А ( Масло, маслен, горивен, въздушен, филтър климатик) - 498лв
Техническо обслужване тип Б ( Масло + маслен филтър) - 298лв
В Благоевград цените са -25% надолу от тези в София.
Колата вече си я обслужвам сам (гаранцията отпадна), че в сервизите дерат яко..
Накладки предни и задни смених на 134 000км... като в предните имаше хляб още а задните бяха заминали.
Като цяло съм доволен от колата, за класа си определено е просторна, ускурява прилично, при нужда поддържа 140-160 км/ч спокойно!

Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км

Публикувано: 30 юни 2016 14:47
от Оги
Р9 2008 г. на 85 х.км. Взех я на 81 с повреда в предна лява брава. Не и работеше централното на таз врата. Оправих я сам, защото алармаджиите искаха да и внедрят универсална машинка за централното, т.е. да я побългарят или покитайчат а нова машинка идваше скъпа за подобна повреда. Оказа се дреболия.
Имаше 1 скъсан външен маншон на полуоска и скапани дискове и накладки отпред. Счупен съединител на компресора на климатика. Последния го оправиха за 120 лв. електричари. 5-6 изгорели крушки, не е имало кой да ги сменя. Беше карана от жена и това и личи отвсякъде. Блъскана 3 пъти, оправена. Леки удари. Масло и филтри са сменяно редовно, още има да кара с него. Няма измама с километри.
Мотора е 87 к.с. бензин, 2SZ-FE. Разход около 5,8-5,9 средно като 1/4 от пробега е градско, останалото извън, при скорости до 90-100. По-високи скорости са бих казал изключение. Реален разход, изчислен от 10-тина поредни пълни резервоара. На бордкомпютъра не му разбирам кога какви разходи показва и как ги изчислява, но общо взето често показва толкоз.
Много маневрена. Не бях карал матчбокс с толкоз малък радиус. Жена ми я беше страх да я паркира, че много и се въртяла.
Като нова е купувана от ТМ.
Френска сглобка. На японска Корола с 2 пъти повече километри и години повреди не съм имал освен дреболии по купето.

Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км

Публикувано: 01 юли 2016 21:38
от nowyaris
Моля за извинение.Яриса Декември ще направи 9 години и месец Май сега стана на 46 000 . Аз нали съм навън,жената го кара из Русе. Толкоз го и кара де.До 01.06 - никакви нови проблеми.Смених му само зимните с летните и тва е . На ГТП ми казаха че външния ляв маншон е леко омаслен.Няма нищо друго.Помолих ги основно да я прегледат.Все още всичко си е оригинално с изключение на водната помпа и пистовия ремък. Пали си,спира си,гори си както от магазина.Не пипа масло.Съединителя не е мръднал-80% само градско от жената-втора,трета,втора,трета...... Аз на всеки три месеца го вадя извън Русе да го продухам както аз си знам-без забележки.Абе в общи линии - "вундерауто" . Тва е . По Коледа като стане на 9 ще пиша пак.

Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км

Публикувано: 09 авг 2016 03:38
от angelina
Yaris a го взехме само за градска кола. Даже идеята беше изобщо да не му купуваме винетка. Той за една година , е ходил 8 пъти вече на Бяло море, 6 пъти до Одрин. Два пъти до Черно море и нито веднъж до София. В града и по селата ни омръзна да го караме. Хвърляме си боклука с колата. През прозореца- в коша. Смених 3 пъти маслото. Два пъти масления и 1 път въздушния филтър.
Не си търка гумите тая кола. Искам да си сложа по-хубави. На старите не им намалява грайфера.
Сменил съм също , лява крушка Н4,една срязана гума в бордюр и един ми зажули шофьорската врата на паркинг ,та я оправихме два пъти ,за да се получи същия цвят.
Нарочно не съм и купил зимни гуми. Нямаше свяг в града. Ходихме на 1300м да се пързаляме с шейна с летните гуми и вериги/ от старите без да ги слагаме/ и лопата за всеки случай. Вярно, че се пързаляхме, но имах усещането от времето, когато зимни гуми нямаше. Веригите не са ми потрябвали. Сега ходихме на рикник с малкия на язовир и преспахме в "спалнята" отзад.
Въодушевих се и изпрахме седалките. Оказа се , че има болтове само за коланите и 4 болта на седалка на удобно място. Вдигнахме и мокета.
Тая кола няма и наченки на ръжда...
Защо по- рано не си купих такава? Та съм се мъчил с таралюгите от подписа?

Все рпак максимата е " Хвали старо, карай ново". Не съм чувал за такава кола.
20160806_122826.jpg
20160806_105002.jpg

Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км

Публикувано: 09 авг 2016 16:32
от mariooo1
Аз имам трети ярис 1,3 после 1,5 сега 1,8 и с трите никакви проблеми, сипвам бензин и това е.Не мога да представя да карам друга марка.Това за мен е най-качествената кола :thumbsup:

Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км

Публикувано: 09 авг 2016 22:03
от angelina
[/quote]..,ама при мене толкова изкара Вартата.За Боша ще пиша като му дойде времето. в Австрия и в България "Варта"са различни-тук като моя струва 135 евра с монтажа.[/quote]


Преди 7г ми докараха Varta Silver 62Ач от Англия. 264лв без пътя от приятел.Струваше двойно спрямо Бош от Метро. По същото време купих и Бош от Метро.150лв.65Ач Вартата ме заряза на морето точно за 2г и 1м.Затова От Метро Буургас си купих АРО 45Ач за 89лв.със закана повече пари от мен да не видят. ОЩЕ е жив и върши работа 5г вече. Със задача на 62Ач. БОша още си го ползваме 7г.

Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км

Публикувано: 11 авг 2016 11:58
от nowyaris
На 6 август вечерта си дойдох от Залцбург.На 9 преди обед отрезнях за пръв път и слязох до Яриса - 47 490 километра до сега и освен мигащата ламба за резервоара други проблеми не видях.Жената навъртяла около 500 км. за двата месеца. Преди малко видях че и малкото перо е за смяна.Тва е.Ноември живот и здраве пак ще пиша.Тази малка Тойота просто категорично отказва да се чупи.Дори и в рьцете на жена ми.
Апропо-5 лева на месец за акумулатор не е някаква трагедия...........