Колко надеждна е една Тойота
Публикувано на: 27 Фев 2015 15:49
Един Линк, който съм сигурен че ще се зарадвате да видите (ако не сте го видели още ;-)
http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/12/1 ... renciia_v/
Германската асоциация са техническа инспекция (TÜV) разпространи поредния си доклад за най-здравите и най-проблемни употребявани автомобили. При изработването на документа са събрани данни за почти 8 млн. коли, проверени в Германия в периода юли 2012 - юни 2013 година.
Всеки от тях е преминал задължителната основна техническа проверка, за да получи сертификат, разрешаващ му да се движи по пътната мрежаq и подреждането е направено на базата на така събраните данни. Колите са класифицирани в пет категории според възрастта им (до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години).
За четвърта поредна година най-успешната марка в доклада на TÜV е "Тойота". Според последното издание на доклада 15 модела на компанията влизат в топ 10 в различните категории. Хибридът "Тойота Приус" оглавява класирането в две от тях – за автомобили между 4 и 5 години и модели между 6 и 7 години.
Втората позиция е за "Мазда" със седем автомобила, следват "Фолксваген" и "Порше" с по 6 и т.н. Според данните на TÜV най-много ядове на собствениците си създават "Рено" с 8 модела сред най-зле представилите се десет и "Фиат" (8).
При колите между 11 и 11 години 44.4% са имали проблеми
Естествено при най-новите модели са най-малко и сериозните дефекти - 9.1%, докато при тези, произведени в началото на XХI век, проблеми са намерени в 44.4 на сто от проверените автомобили.
При колите на възраст между 2 и 3 години най-стабилно се представя "Опел Мерива", като 4.2% от проверените коли са показали някакви дефекти. В същата категория "Мазда" 2 заема второ място с 4.6 на сто проблеми, докато бронзът е за "Тойота" iQ с 4.8%. Най-дъното в тази възрастова група е "Дачия Логан", при който в 19.4 на сто от прегледаните коли са открити сериозни дефекти.
"Тойота" и "Порше" доминират при възрастните
Ако си купувате кола, карана между 4 и 5 години, както вече стана дума най-добрият избор е "Тойота Приус" с 7.3% дефекти. "Форд Куга" заема второ място със 7.8 на сто дефекти. Бронзът е за "Порше Кайен" и "Фолксваген Голф Плюс" с по 8.1%. И тук най-сериозни проблеми има "Дачия Логан" с 28.9 на сто намерени тежки и средни повреди.
За четвърта година "Тойота" е без конкуренция в доклада на TÜV за най-надеждните употребявани автомобили
Ако се вярва на TUV, не зависимо от кое моделно семейтво Порше 911 си вземете, няма да съжалявате.
["Порше"]
Залагащите на кола на възраст между шест и седем години също ще имат най-малко ядове с "Тойота Приус" (9.3 на сто дефекти). По-скъпото надеждно предложение тук е "Порше 911 (11.1%), следва "Мазда" 2 (12.1 на сто). "Крайслер РТ Круизър" остава автомобилът с най-много проблеми - 37.7% от миналите технически преглед коли.
Планирате ли покупка на автомобил, каран между осем и девет години, най-добре се огледайте за "Порше" 911 с 10.2% дефекти. Среброто в категорията е за "Тойота Корола Версо" (14.5%), а бронзът е за "Тойота RAV4" (16.2%). Тук крайно непрепоръчително е да си взимате кола, навършила осем години, от модела "Мерцедес М-клас" (42.7% дефекти).
"Порше" 911 е лидер и в категорията на най-старите коли, обхващани от проучването на TÜV (между 10 и 11 години), като 12.1 на сто от миналите на технически преглед коли от модела са показали сериозни проблеми. И тук "Тойота" RAV4 се представя добре, като заема второ място (18.5%), третата позиция е за "Тойота Корола (21.5). "Крайслер РТ Круизър" е най-проблемният автомобил с 45.1% сериозни дефекти.
Доклад с над 40-годишна история
Публикувано за първи път преди 4 десетилетия, годишното издание на TÜV, водещата немска асоциация за технически прегледи, се е превърнало в безценен наръчник за купувачите, по отношение на надеждността при дълга експлоатация и общото качество на автомобилите, които се предлагат в момента на пазара. За последните 40 години докладът на TÜV е наръчник номер едно за употребявани автомобили. Първият подобен документ се появява през далечната 1971 година в Кьолн. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар, що се отнася до коли "втора ръка
http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/12/1 ... renciia_v/
Германската асоциация са техническа инспекция (TÜV) разпространи поредния си доклад за най-здравите и най-проблемни употребявани автомобили. При изработването на документа са събрани данни за почти 8 млн. коли, проверени в Германия в периода юли 2012 - юни 2013 година.
Всеки от тях е преминал задължителната основна техническа проверка, за да получи сертификат, разрешаващ му да се движи по пътната мрежаq и подреждането е направено на базата на така събраните данни. Колите са класифицирани в пет категории според възрастта им (до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години).
За четвърта поредна година най-успешната марка в доклада на TÜV е "Тойота". Според последното издание на доклада 15 модела на компанията влизат в топ 10 в различните категории. Хибридът "Тойота Приус" оглавява класирането в две от тях – за автомобили между 4 и 5 години и модели между 6 и 7 години.
Втората позиция е за "Мазда" със седем автомобила, следват "Фолксваген" и "Порше" с по 6 и т.н. Според данните на TÜV най-много ядове на собствениците си създават "Рено" с 8 модела сред най-зле представилите се десет и "Фиат" (8).
При колите между 11 и 11 години 44.4% са имали проблеми
Естествено при най-новите модели са най-малко и сериозните дефекти - 9.1%, докато при тези, произведени в началото на XХI век, проблеми са намерени в 44.4 на сто от проверените автомобили.
При колите на възраст между 2 и 3 години най-стабилно се представя "Опел Мерива", като 4.2% от проверените коли са показали някакви дефекти. В същата категория "Мазда" 2 заема второ място с 4.6 на сто проблеми, докато бронзът е за "Тойота" iQ с 4.8%. Най-дъното в тази възрастова група е "Дачия Логан", при който в 19.4 на сто от прегледаните коли са открити сериозни дефекти.
"Тойота" и "Порше" доминират при възрастните
Ако си купувате кола, карана между 4 и 5 години, както вече стана дума най-добрият избор е "Тойота Приус" с 7.3% дефекти. "Форд Куга" заема второ място със 7.8 на сто дефекти. Бронзът е за "Порше Кайен" и "Фолксваген Голф Плюс" с по 8.1%. И тук най-сериозни проблеми има "Дачия Логан" с 28.9 на сто намерени тежки и средни повреди.
За четвърта година "Тойота" е без конкуренция в доклада на TÜV за най-надеждните употребявани автомобили
Ако се вярва на TUV, не зависимо от кое моделно семейтво Порше 911 си вземете, няма да съжалявате.
["Порше"]
Залагащите на кола на възраст между шест и седем години също ще имат най-малко ядове с "Тойота Приус" (9.3 на сто дефекти). По-скъпото надеждно предложение тук е "Порше 911 (11.1%), следва "Мазда" 2 (12.1 на сто). "Крайслер РТ Круизър" остава автомобилът с най-много проблеми - 37.7% от миналите технически преглед коли.
Планирате ли покупка на автомобил, каран между осем и девет години, най-добре се огледайте за "Порше" 911 с 10.2% дефекти. Среброто в категорията е за "Тойота Корола Версо" (14.5%), а бронзът е за "Тойота RAV4" (16.2%). Тук крайно непрепоръчително е да си взимате кола, навършила осем години, от модела "Мерцедес М-клас" (42.7% дефекти).
"Порше" 911 е лидер и в категорията на най-старите коли, обхващани от проучването на TÜV (между 10 и 11 години), като 12.1 на сто от миналите на технически преглед коли от модела са показали сериозни проблеми. И тук "Тойота" RAV4 се представя добре, като заема второ място (18.5%), третата позиция е за "Тойота Корола (21.5). "Крайслер РТ Круизър" е най-проблемният автомобил с 45.1% сериозни дефекти.
Доклад с над 40-годишна история
Публикувано за първи път преди 4 десетилетия, годишното издание на TÜV, водещата немска асоциация за технически прегледи, се е превърнало в безценен наръчник за купувачите, по отношение на надеждността при дълга експлоатация и общото качество на автомобилите, които се предлагат в момента на пазара. За последните 40 години докладът на TÜV е наръчник номер едно за употребявани автомобили. Първият подобен документ се появява през далечната 1971 година в Кьолн. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар, що се отнася до коли "втора ръка