Страница 15 от 19

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 12:13
от Kiki
При мен идват много автомобили и мога да кажа, че немските с изключение на по-скъпите модели на Ауди и БМВ са изключитилно спартанско обзаведени.
Вчера правих един Голф 6. Ми той на средната конзола има 3 копчета, едно радио и нищо друго. Аз не харесвам такива автомобили.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 13:29
от Airfan
Всичко зависи от нивото на оборудване. Примерно при Авенсис всяко ниво идва със собствен дизайн и материали в купето.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 15:24
от BOz
Airfan написа:Всичко зависи от нивото на оборудване. Примерно при Авенсис всяко ниво идва със собствен дизайн и материали в купето.
Искаш да кажеш, че примерно и черните копчета за стъклата и огледалата ще са от различна пластмаса дори?
Баси, от Ярис до ЛС600Х са с едни копчета - супер отвратителни. Как го правят това само те си знаят. Дори като ги видиш на китайските Грейт Уоли са със същите копчета. worthy.gif

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 15:31
от Akima
BOz написа:
Airfan написа:...Дори като ги видиш на китайските Грейт Уоли са със същите копчета. worthy.gif
Защото са купени от същата китайска фабрика,която ги прави за Тойота.Май ценовата им листа беше подобна на тази на водка ахелой. tongue.gif

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 15:37
от Airfan
BOz написа:
Airfan написа:Всичко зависи от нивото на оборудване. Примерно при Авенсис всяко ниво идва със собствен дизайн и материали в купето.
Искаш да кажеш, че примерно и черните копчета за стъклата и огледалата ще са от различна пластмаса дори?
Баси, от Ярис до ЛС600Х са с едни копчета - супер отвратителни. Как го правят това само те си знаят. Дори като ги видиш на китайските Грейт Уоли са със същите копчета. worthy.gif
Не, но пластмасовите капаци по таблото са различни. Виж го в конфигуратора. Моята е с имитация на някакво дърво, примерно. Предните нива са оцветени в сиво или златисто.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 15:58
от iovkito
Тук-там има нещо променено , но като цяло щом на базовия авенсис му скърцат пластмасите , на по-накичения с екстри ще е същата работа. Днес качих един в рав4-ката си , който ми каза , че е учудващо тиха в сравнение с по-стария модел , в който всичко тупкало и скърцало по неравностите. А аз си мислех , че не е възможно да има по-скърцащи колонки и пластмаси по таблото от моите. Както и да е , пестят пари от супер дразнещи неща като осветление на копчета , осветление в жабка и ненапаснати пластмаси , които могат да оправят много бързо , лесно и евтино , но сигурно цепят стотинката на две , не случайно тойота е най-скъпата автомобилна марка в света. Ако се раздаваха много ,нямаше да е така.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 20 Май 2015 16:44
от nowyaris
Всичко това е така-евтино изглеждащи и евтино направени . И въпреки това Тойота в световен и ФВ в европейски мащаб продават най-много. Що ли е така ? Например при мен Ауди не е много по-скъпо от съответния му Фолксваген , обаче хората си купуват Фолксваген , а не Ауди . Шкодата пък е по-евтина от съответния Фолксваген , ама пак си купуват Фолксваген,а не Шкода . Предполагам че и в други региони по света същото се получава и с Тойота - има по приятни и не много по-скъпи автомобили , но Тойота продава,другите зяпат biggrin.gif .

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 21 Май 2015 14:42
от BOz
nowyaris написа:Всичко това е така-евтино изглеждащи и евтино направени . И въпреки това Тойота в световен и ФВ в европейски мащаб продават най-много. Що ли е така ? Например при мен Ауди не е много по-скъпо от съответния му Фолксваген , обаче хората си купуват Фолксваген , а не Ауди . Шкодата пък е по-евтина от съответния Фолксваген , ама пак си купуват Фолксваген,а не Шкода . Предполагам че и в други региони по света същото се получава и с Тойота - има по приятни и не много по-скъпи автомобили , но Тойота продава,другите зяпат biggrin.gif .
Ауди малко или много са по-скъпи, а Шкода по-евтини. Както се казва за всеки пазар си има стока със съответното позициониране.
Тойота продава много коли заради пазарното си проникване - това е разковничето на твоя въпрос. А като на дадени пазари дълго време се е продавало едно нещо, то трудно се променят нагласата на хората. Като в България. Като кажеш немски автомобил - супер качество. Като кажеш японски - скъпи части. Като кажеш италиански - боклук. А реално нещата не изглеждат точно така. Ама убеждението на народа се сменя трудно и това е дълъг процес. Не случайно ВАГ групата в близко бъдеще ще изпревари Тойота. Просто проникват в пазари, които до сега са били с години завладени от други производители.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 21 Май 2015 18:01
от nowyaris
Това с изпреварването в близко бъдеще....... Колко близко ? За целта само желание от страна на немците няма да е достатъчно . А в момента това е единственото с което разполагат . Ще минат твърде много години , докато някой изпревари Тойота в световен мащаб :thumbsup: .

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 21 Май 2015 19:52
от memorex
Аз може и да бъркам но забелязвам една тенденция сред японците на нашия пазар да свалят мощността на двигателите за разлика от немците.Причините да досещам се но това може да изиграе съществена роля в обрата на нещата.Става дума за БГ в случая.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 21 Май 2015 21:24
от iovkito
Свалят мощността на LC150 на 170кс . Това е пълна смехория за такъв джип , но явно наистина си имат своите съображения.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 21 Май 2015 23:06
от nowyaris
iovkito написа:Свалят мощността на LC150 на 170кс . Това е пълна смехория за такъв джип , но явно наистина си имат своите съображения.
Съображенията са елементарни - по ниски данъци и такси за европейския пазар.Да си чул за ОАЕ , Кувейт или Бахрейн да предлагат подобни маломощни модификации ? И за всички останали модели от Европейската гама е същото - купуваш Тойота и после всичко ти е евтино.Купуваш Ауди и от там нататък започват разходите.На запад отдавна спряха да се замерят с пачки............
memorex написа:Аз може и да бъркам но забелязвам една тенденция сред японците на нашия пазар да свалят мощността на двигателите за разлика от немците.Причините да досещам се но това може да изиграе съществена роля в обрата на нещата.Става дума за БГ в случая.
Да,ще изиграе съществена роля,ще почнат да продават още повече :thumbsup:

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 21 Май 2015 23:25
от BOz
nowyaris написа:Това с изпреварването в близко бъдеще....... Колко близко ? За целта само желание от страна на немците няма да е достатъчно . А в момента това е единственото с което разполагат . Ще минат твърде много години , докато някой изпревари Тойота в световен мащаб :thumbsup: .
И към днешна дата ако говорим за леките автомобили, то ВАГ вече са изпреварили Тойота в световен мащаб.
Остава пазара на по-големите машини. Както се казва и пазара говори, че в следващите няколко години, предвид кривите на нарастване на единия производител и намаляване на другия производител, то се очаква ВАГ да стане Но.1 включвайки всички категории. И това благодарение главно на леките автомобили, защото Тойота реално има много силен пазар на по-големи машини в Азия и Африка и най-затънтените кътчета на земята. От там дърпа и реално в краен брой продукция е номер 1, за сега.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 22 Май 2015 06:57
от slowtraveler
Това са нормални тенденции и нормален процес...
Преди 5-6 години бяхме коментирали, че е напълно вероятно народа да се преориентира заради липса на оригинални нови модели леки автомобили (особено класа на Авенсиса - не, че новите са лоши - просто нямат нещо отличаващо ги)...
Но това също така не означава, че Тойота загива... Като им намалеят продажбите, рано или късно ще се замислят (уверен съм, че вече мислят) и ще вложат малко повече пари в развойната дейност...

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 22 Май 2015 08:41
от nowyaris
ВАГ са Фолксваген,Ауди,Сеат,Шкода,Бугати и кой знае кой още.Може за едни никакви пари да закупят още някоя западнала компания.И да си я водят към общия оборот. Коя точно от гореизброените марки сама по себе си продава повече от Тойота ? Колко Сеата се продават в Щатите ? Колко Шкоди се продават в Бразилия ? Колко Ауди се продават в Нигерия . Колко Туарега или Амрока се използват в Ислямските Емирати ? А за най-населения континент Азия изобщо не ми се смята. ВАГ ще стигнат Тойота когато ние ги стигнем Американците biggrin.gif . А щом онези с дръпнатите очички са решили да предлагат за Европейския си пазар точно тези "скопени" от всякъде модели съм твърдо убеден че имат нещо наум за бъдещето :thumbsup: