Страница 17 от 19

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 25 Май 2015 11:03
от Airfan
nowyaris написа:
Airfan написа:За мен е голям негатив липсата на мощен мотор на Авенсис. Кара ми се сериозен турбо-бензин, но такъв при Авенсис няма, та ще видим...
На мен пък ми се плаща 14 лева годишен данък.Няма какво да гледам biggrin.gif . Тойота в Европа са се ориентирали към пенсионери като мен . За младежи-състезатели си има Лексъс и Субаро .
Изпускат си голям сегмент от пазара с липсата на поне един по-сериозен бензинов агрегат. Напрактика се предлага 1.6 и два варианта на 1.8, защото разликата между него и 2.0 е няколко коня, което е безсмислено просто.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 25 Май 2015 16:24
от BOz
Airfan написа:
nowyaris написа:
Airfan написа:За мен е голям негатив липсата на мощен мотор на Авенсис. Кара ми се сериозен турбо-бензин, но такъв при Авенсис няма, та ще видим...
На мен пък ми се плаща 14 лева годишен данък.Няма какво да гледам biggrin.gif . Тойота в Европа са се ориентирали към пенсионери като мен . За младежи-състезатели си има Лексъс и Субаро .
Изпускат си голям сегмент от пазара с липсата на поне един по-сериозен бензинов агрегат. Напрактика се предлага 1.6 и два варианта на 1.8, защото разликата между него и 2.0 е няколко коня, което е безсмислено просто.
Също така и едно елементарно 4х4 да бяха предложили като екстра.
Ммм как си представям един Авенсис с някакъв 3 литров дизелов двигател около 250 коня, предлагащ задвижване на 4-те колела. angel.gif

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 25 Май 2015 23:37
от mitko007
Това което на мен ми липсва при тойота са ограничените модификации например при Авенсиса. Ако вземем за пример Инсинята на колегата, при Опел имат 4х4, OPC, един вариант като Аll Road на Ауди (с голям клийрънс и разни плстмасови престилки). Абе изобщо 50 вида инсинии. Същото е при пасатите. При Авенсиса греда...нема нищо. Колкото до интерьора - карал съм ги всичките от този клас - като почнеш от Волвото, минеш през Опела, Мондео, ПАсат, Акорд и т.н. С изключение донякъде на волвото, всичките други са на едно ниво. Пластмасите няма как да са като на Maseratti отвътре biggrin.gif . То,ва да тръгнеш да ми хвалиш копчетата на опела или на пежо 508 blush.gif . Хубави са колите и качеството им е адекватно на нивото на цените в днешни дни.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 26 Май 2015 11:11
от SFINKS
Както много пъти е казвано, за тези които искат хубава Тойота си има Лексус :thumbsup:

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 26 Май 2015 11:53
от Airfan
SFINKS написа:Както много пъти е казвано, за тези които искат хубава Тойота си има Лексус :thumbsup:
Не е така, тъй като цените им започват много над тези на Авенсис. И тук говорим за един по-мощен двигател само.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 26 Май 2015 16:06
от BOz
SFINKS написа:Както много пъти е казвано, за тези които искат хубава Тойота си има Лексус :thumbsup:
И кой Лексъс да си взема, който е с дизелов двигател, предлагащ задвижване на 4-те колела, в класа около Авенсиса?

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 26 Май 2015 17:41
от mitko007
BOz написа:И кой Лексъс да си взема, който е с дизелов двигател, предлагащ задвижване на 4-те колела, в класа около Авенсиса?
Абе ако ми беше по джоба щях много лесно да си го избера, макар и не 4х4 и дизел biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 26 Май 2015 21:04
от Scott
BOz написа:...кой Лексъс да си взема, който е с дизелов двигател, предлагащ задвижване на 4-те колела, в класа около Авенсиса?
Е не е Лексъс и дизел, ама е точно по темата и вкуса ти. Че и на BMW GT прилича tongue.gif
http://www.autoexpress.co.uk/toyota/pri ... ius-shapes

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 27 Май 2015 08:59
от BOz
Да бе, минало е покрай ГТ. biggrin.gif
И според последните пиратски снимки, въобще няма да прилича на това купе. Виж как на тази илюстрация предния прозорец не се слива с предния капак, а на пиратските снимки из нета определено си личи, че се запазва линията на капак-прозорец в една равнина.
Отделно, че се споменава намаляване на разхода с 10%, а не с тия невероятни проценти, които са цитирани в статията.
Иначе да, с удоволствие бих карал един Приус, който може да бута и задните колела. Това определено ми липсва.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 28 Май 2015 15:46
от Владислав
За да бъде Toyota най-скъпият автомобилен бранд, най-продаваната марка, и да създава продукт с високо качество, се налагат известни ограничения.
Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис.Ако има Avensis 220 к.с. съм убеден, че като обща бройка в продажбите на модела тази модификация ще е под 3%.Което обезсмисля започването на проект дори.Или че заради 25 000 продадени 4х4 модификации, не си струва да се разработва нова система на задвижване, защото няма да си избие парите.
А целта е да се печели.Че даже TMС се справя и доста добре в печеленето...
LC 150 ще е с по-малък мотор, за да покрие Евро 6 сертификат.Има различни мнения дали ще е 2.7 или 2.8, или дали мотора дали ще е на Тойота, или (по-вероятно) на BMW.Спецификации на бъдещият агрегат на са ми известни, но АКО е на баварците, нищо чудно да е около 240-250 к.с.
За LC 200 се чуват подобни неща.
За мен драма няма.Например настоящият модел LC 200 е с малко по-маломощен мотор от LC 200 от преди фейслифта през 2012.Но според много хора ускорява и се държи по-добре, заради софтуерни настройки на двигател и скоростна кутия.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 28 Май 2015 18:25
от memorex
Владислав написа:За да бъде Toyota най-скъпият автомобилен бранд, най-продаваната марка, и да създава продукт с високо качество, се налагат известни ограничения.
Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис.Ако има Avensis 220 к.с. съм убеден, че като обща бройка в продажбите на модела тази модификация ще е под 3%.Което обезсмисля започването на проект дори.Или че заради 25 000 продадени 4х4 модификации, не си струва да се разработва нова система на задвижване, защото няма да си избие парите.
А целта е да се печели.Че даже TMС се справя и доста добре в печеленето...
LC 150 ще е с по-малък мотор, за да покрие Евро 6 сертификат.Има различни мнения дали ще е 2.7 или 2.8, или дали мотора дали ще е на Тойота, или (по-вероятно) на BMW.Спецификации на бъдещият агрегат на са ми известни, но АКО е на баварците, нищо чудно да е около 240-250 к.с.
За LC 200 се чуват подобни неща.
За мен драма няма.Например настоящият модел LC 200 е с малко по-маломощен мотор от LC 200 от преди фейслифта през 2012.Но според много хора ускорява и се държи по-добре, заради софтуерни настройки на двигател и скоростна кутия.
Вярно е това което казваш но,има и нещо друго,нито нов мотор/сполучлив/ нито пък 4х4 система също сполучлива се конструират и въвеждат в производство така лесно и бързо.А конкуренцията не изчаква.Между другото и Опела или GMC също имат проблем със моторите според мен .Има си начини да се покрие евро 6 ама и пипи трябва.Вече е доста рисковано да се крадат технологии ,само на китайците не им пука

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 28 Май 2015 22:22
от Akima
Те и ВАГ групата бичеха Помпа-Дюза/UI/ само и само да не плащат за CR,ама нещата се промениха...

Намаляването на мощността според мен е заради налозите/данъците на ЕС,както са задължени да влагат процент европейски части във вносните коли.

Схемата е отдавна е ясна:
  • Toyota - за прилична,надеждна и достъпна кола.
  • Subaru - за SAWD системите им.
  • Lexus - за лукс и комфорт + големи бензинови агрегати.
  • Daihatsu - за разнос на банички/вестници и бягане от Годзила в малките улички на Токио.
И това е само TMC - не забравяйте,че има Nissan/Infiniti и Honda/Acura.
Кое не ви харесва?

По повод на пълноприводното задвижване проверете чия собственост са Haldex Traction AB и Torsen Traction LTD...

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 28 Май 2015 23:38
от mitko007
Владислав написа: Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис.Ако има Avensis 220 к.с. съм убеден, че като обща бройка в продажбите на модела тази модификация ще е под 3%.Което обезсмисля започването на проект дори.Или че заради 25 000 продадени 4х4 модификации, не си струва да се разработва нова система на задвижване, защото няма да си избие парите.
Ами те понеже от другите компании не разчитат на специалисти и го карат на случайности. И за тях важи казантото но все пак имат такива модефикации при определени модели. Лично за мен това е недостатък и си мисля че при по-голямо разнообразие биха имали дори и по-добри продажби.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 29 Май 2015 00:32
от Scott
Владислав написа:За да бъде Toyota най-скъпият автомобилен бранд, най-продаваната марка, и да създава продукт с високо качество, се налагат известни ограничения.
Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис...
Честно казано не разбирам защо аз трябва да приемам някакво компромисно решение, за да могат акционерите на Тойота да получат по-висока печалба. През оная работа ми е дали колата, която карам е направена от най-скъпия или най-евтиния автомобилен бранд, стига да е по вкуса ми. И определено Тойота са ме загубили като клиент точно поради тази причина.

Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск

Публикувано на: 29 Май 2015 08:33
от baba_metca
Липса на 4x4 = равен под от зад при краката на пасажерите, което е голямо удобство за средния пътник.
Наличие на 4x4 = голяма гърбица, която стои при не 4x4 моделите. И става така че заради някакъв наистина малък % покупки на 4x4 всички останали страдат.
Мощни двигатели няма. Не знам защо. Те поделението за тунинг какво го направиха? Може би имиджа на моделите Аурис и Авенсис не предполагат тунинг Или просто не им се занимава.