Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Публикувано на: 27 Ное 2015 17:49
Покарай го,
Заслужава си. Аз карах 2.0 двигателя според тях. Стори ми се леко муден за 148к.с., според други подобни коли със 150к.с. но пък и беше на 2500км. Примерно Форд Мондео със 150к.с. и ръчна кутия се усеща по-бърз, но в ниските обороти е чувствително по-шумен. Карах ги един след друг и по един и същи маршрут. Но форда беше на 17000+ км.
Обаче вътре е много по-добре от предишния. Модела беше с керемидения цвят и двутонната тапицерия. На мен ми хареса комбинацията. Дори е и малко по-широко на шофьорското място. Окачването според мен е също по-добро, но аз съм карал само тестово, та може да не ми вярвате за това много. До 100км/ч колата е и малко по-безшумна. Оборудването което карах бе с LED светлините. На малкото дисплейче между скоростомера и оборотомера излизат данните от системите за безопасност, като знаци, линии и системата против сблъсък, както и км/ч при пуснат темпомат. Камерата за задно виждане няма насочване, както при някои други конкуренти (VW). Не ми е ясно защо, при условие че лексус и мисля LandCruiser имат такова. Дизайна и положението на приборите и лостовете на волана е доста интуитивно, за човек който кара Toyota. Само управлението на ел, стъклата е малко неудобно. Карайте и гледайте.
Заслужава си. Аз карах 2.0 двигателя според тях. Стори ми се леко муден за 148к.с., според други подобни коли със 150к.с. но пък и беше на 2500км. Примерно Форд Мондео със 150к.с. и ръчна кутия се усеща по-бърз, но в ниските обороти е чувствително по-шумен. Карах ги един след друг и по един и същи маршрут. Но форда беше на 17000+ км.
Обаче вътре е много по-добре от предишния. Модела беше с керемидения цвят и двутонната тапицерия. На мен ми хареса комбинацията. Дори е и малко по-широко на шофьорското място. Окачването според мен е също по-добро, но аз съм карал само тестово, та може да не ми вярвате за това много. До 100км/ч колата е и малко по-безшумна. Оборудването което карах бе с LED светлините. На малкото дисплейче между скоростомера и оборотомера излизат данните от системите за безопасност, като знаци, линии и системата против сблъсък, както и км/ч при пуснат темпомат. Камерата за задно виждане няма насочване, както при някои други конкуренти (VW). Не ми е ясно защо, при условие че лексус и мисля LandCruiser имат такова. Дизайна и положението на приборите и лостовете на волана е доста интуитивно, за човек който кара Toyota. Само управлението на ел, стъклата е малко неудобно. Карайте и гледайте.