Страница 5 от 5

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 26 Юли 2015 11:02
от jim_beam
надали е така,приус3 има 0,25,за новия аурис не намирам инфо,но задната му част е много по-различна от оптималната в приус и съответно вдига коефициента.

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 26 Юли 2015 11:55
от BOz
Челното съпротивление не зависи само от коефициента на челно съпротивление, а и от челната площ.
Само с числото на коефициента на челно съпротивление не може да оцените една кола реално ако нямате и челната площ на превозното средство.
Като пример - Опел Инсигния е със същото челно съпротивление като Приус, но това не означава, че имат еднакво общо въздушно съпротивление, нали?
Съответно общата площ на съпротивление е по-голяма, от което следва, че ще трябва и повече енергия (гориво) за преодоляването на общото въздушно съпротивление на автомобила.
Аурис-а има коефициент на челно съпротивление от 0.28, съчетано с площ от 2,21м2, това прави общо челно съпротивление от 0,62м2
Приус-а има коефициент на челно съпротивление от 0.25, съчетано с площ от 2,32м2, това прави общо челно съпротивление от 0,58м2
Както се вижда Приуса има по-добро общо челно съпротивление.

Колкото и да не ви се вярва, 100 кг. са си 100 кг. и те са си особено важни при играта с десети от литъра изразходвано гориво. :thumbsup:

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 26 Юли 2015 12:15
от jim_beam
Така е,евентуално при високите скорости се получава предимство от cw-коефициента,но теглото си е тегло.мислех си дали тойота не са направили някакви фини подобрения в системата,но сигурно не е така.при преходите от различните генерации винаги олекотяваха hsd-системата вкл. батериите,дали тук са 1:1 с тези в приус...но все пак е само един фейслифт,може би всичко е еднакво.но възможния нисък разход си заслужава респект,както колегата реално го и постига,браво!
в някаква статия четох,че в близко бъдеще се подгатвят още няколко хибридни модели,дано да вкарат 2,5л мотора от камри в някой по-народен модел като авенсис например.

пс>cw-коефициента не беше ли въздушно съпротивление,а не само челно?мисля и задната част на колата има влияние върху него заради завихрянията,ако не се лъжа.

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 27 Юли 2015 02:31
от LEXUS
jim_beam написа:Така е,евентуално при високите скорости се получава предимство от cw-коефициента,но теглото си е тегло.мислех си дали тойота не са направили някакви фини подобрения в системата,но сигурно не е така.при преходите от различните генерации винаги олекотяваха hsd-системата вкл. батериите,дали тук са 1:1 с тези в приус...но все пак е само един фейслифт,може би всичко е еднакво.но възможния нисък разход си заслужава респект,както колегата реално го и постига,браво!
в някаква статия четох,че в близко бъдеще се подгатвят още няколко хибридни модели,дано да вкарат 2,5л мотора от камри в някой по-народен модел като авенсис например.

пс>cw-коефициента не беше ли въздушно съпротивление,а не само челно?мисля и задната част на колата има влияние върху него заради завихрянията,ако не се лъжа.
Определено Тойота правят фини подобрения в хибридната система,защото забелязвам все по-нисък официален среден разход при Аурис, той всъщност е в зависимост и от нивото на оборудване на Аурис, вероятно и голяма роля играе по-ниското тегло на последната генерация Аурис спрямо предишната. Но имайте предвид,че Приус е по-голям автомобил и е нормално да е с по-висок разход при еднаква хибридна система. Но и при самия Приус разходът е намален спрямо преди фейслифта му - в началото средният беше 4/100км., сега 3,9/100км. Може да е смешно, но е факт. 7-местният миниван Приус е с официален среден разход 4,1/100км. Много фин миниван. Изглежда просто чудесно- ниска аеродинамична стойка. Технологични бижута.

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 02 Окт 2015 09:18
от Kiki
Akima написа:
iovkito написа:Някаква информация за минималната дебелина на задните дискове на авенсис т25?
Не е за тук,но 24 мм - по спомен.
Това е за предните, защото задните за много по-тънки- не са вентилирани като предните.

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 02 Окт 2015 21:20
от TATI
Минимална дебелина Т25:
Предни - 24 мм
Задни - 9 мм

Re: [Дискусия]Нови двигатели за Auris E18 2015 - 1.2 8NR-FTS

Публикувано на: 01 Дек 2015 17:38
от BOz
BOz написа:
Akima написа:
BOz написа:Добре изглежда.
Тъй като Приуса е на обслужване за дискове и накладки при дилъра (излизат по-евтино от предлаганите на пазара), като ходя да си го взема ще гледам да обърна внимание да го видя на живо.
И аз се загледах в офертата - само,че греда - всичко е сменено при мен ... sad.gif
В този ред на мисли ако може да споделя случката (леко оплакване) с тия дискове като оф-топик, без да ме санкционираш. tooth.gif
offtopic.gif
Та разбираме се за смяната, там оферти, цени всичко както си му е реда.
Но изведнъж решавам, че искам да сменя и всички пластини, пружини и анти-скръц подложки, както си му е реда - както пише в сервизното ръководство.
Та ще дам стотици левове за тия неща, ама като им казах, че искам и тези неща да ми ги поръчат, то ми казаха, че трябва да отида и да им оставя 50 лв. капаро, защото не можели да поръчат частите.
Това ме вбеси, леко казано. Викам им - ще ви преведа цялата сума до 2 минути и ще ви изпратя платежното нареждане, за да видите, че не си говорим измислици. Те пак отново - не може да поръчаме частите без да са платени или капарирани, а вие ако преведете сумата сега, то ще трябва да чакаме нашето счетоводство да ги види, за да поръчаме частите. Не може да приемат и платежно нареждане, защото такава била политиката. no.gif
За мен това е държание на чисто смешен квартален сервиз, а не на дилър на Тойота.
Искам да дам отново дълбокото си разочарование за смяната на въпросните дискове и накладки в ТМ.
Та както съм писал лятото смених предните дискове и накладки при тях. Поръчах всичко де що може да се поръча по предните спирачки - дори и прибиращите пружини нищо, че въобще не трябваше.
Та към комплекта се дава и една медна смазка, която трябва да се нанесе на точно определени места, както е описано в сервизното ръководство.
За жалост преди 3 дни сменях летните със зимните гуми и разгледах малко нещата. Значи въпросната смазка са я нанесли навсякъде където може, но на точно определените места, на които е задължително, то няма никой. Дори са ми намазали и шпилките на главината с въпросната смазка, където е недопустимо и в сервизното ръководство си пише с големи букви като предупреждение да не се прави.
Направо не знам какво да правя. Ама и да направя нещо, то все тая. Хем им даваш двойно или тройно пари за труд, хем се пробват да те очистят, мама им м.... guns.gif

Съжалявам за офтопика, но държах да си го споделя.

Toyota auris 1.6d-4d touring sport facelift

Публикувано на: 17 Яну 2016 11:22
от asteryx
Здравейте,
имам
Auris E18 1.6 D4D Toring Sport Facelift.
Интересуваме от къде да намеря информация за двигателя че от 4 месеца си имам 2015-2016 модела на вече 10 000 километра и ми е чудно как този двигател със 112 коня са могли да направят да работи толкова разтоварено,толкова хубаво и икономично.

Просто искам да получа информация за двигателя - има ли турбо или битурбо и други такива.

Благодаря.