Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12320
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот slowtraveler » 03 фев 2016 20:14

desSs написа: по рекламите ми изглежда яко, например минаваш през някой проход лятото, отгоре дървета, зеленина.......

Да де... Сега си спомни колко прохода си преминала с идеално измит автомобил в подходящо време (добро осветление без да ти блести в очите), и ще разбереш колко пъти съм се радвал на опцията....
Просто при мен идваше с комплектацията... Ако имах възможност за избор - бих избягнал такава опция (не съм го смятал, но предполагам, че този голям стъклен покрив влошава здравината на купето - няма ги централните напречни греди на покрива)...

Ама както се казва - лошо няма - колкото повече - толкова повече опции да има tooth.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 11:43

Що касае дизайна (колегата Сфинкс направи бележка за задните седалки), от всичко, което изчетох, дизайна на новото поколение Кашкай е изцяло бил поверен на англичаните, т.е. за пръв път те са мислили по интериорните и екстериорни решения. В действителност много хора плачат за дизайна на Екс-трейл, който всъщност е по-голям Кашкай и замества Кашкай+2 (ред допълнителни седалки).
Та за дизайна на седалките. Седалките били правени съвместно с екип от НАСА, като се твърди, че специално шофъора и пътника до него не усещали умора, дори от дълго пътуване. В интерес на истината предните седалки имат много удобна странична упора (нещо, което ми липсваше в Авенсиса). За задните не мога да кажа. Надявам се пътниците да се чувстват добре biggrin.gif (особено на пинчерчерката, която Авенсиса познаваше и обичаше да дреме при дълги пътувания. Вече сме изпрали специалното одеалце отредено за мръшляка laugh.gif )

Панорамния покрив за задните пътници ще е приятен, а и той е доста тониран (на практика бялото с черно покритие на панорамния покрив ще е много добре мисля).
За съжаления задните седалки не могат да се регулират в наклон, което отчитам като минус.
Що касае 19" джанти. За лятото мисля, че бива. А и доста отваря колата тази черна джанта cool.gif
За зимата абсурд. Там взех 17".

Екстрите като системи по управление са. Кажете си думата:

3-точкови предпазни колани за всички места
ABS (Anti lock brake system) - Антиблокираща спирачна система
„ BSW (Blind Sport Warning) - система предупреждаваща за наличие на обект
в „„сляпата точка”„ на автомобила”
EBD (Electronic Brake Force distribution) - Електронно разпределение на спирачното усилие
ESP (Electronic Stability Program) - Система за контрол на стабилността на
автомобила с бутон за деактивиране разположен на арматурното табло
FA (Fatigue alert) - система за предупреждение на водача в случай на умора
FCA (Front Collision Avoidance) - Интелигентен спирачен асистент
HBA (High Beam Assist) - система за автоматично включване и изключване на дългите светлини
HSA (Hill Start Assist) - Система за подпомагане потеглянето по наклон
IPA (Intelligent Park Assist) - интелигентен паркинг асистент
ISOFIX система за закрепване на детско столче
ISS - система за икономия на гориво, която спира и стартира автоматично двигателя при кратък престой
LDW (Line Departure Warning) - Система за предупреждение при неволно напускане на пътното платно.
MOD (Moving Object Detection) Система за предупреждение при наличие на движещ се обект зад автомобила при паркиране
NBAS (Nissan Brake Assist System) - Система за подпомагане на спирането на Nissan
Nissan шаси контрол - система обединяваща функциите: активен контрол на траекторията, активна моторна спирачка (само за CVT версии), система за контрол на окачването
TPMS (Tire pressure monitor system) - система за следене на налягането на въздуха в гумите
TSR (Traffic sign recognition) - система за разпознаване на пътните знаци
Блокировка на задните врати за детска защита
Въздушни възглавници тип ?Завеса? на предните и задните места
Възможност за деактивиране на въздушната възглавница на предния пасажер
Двустепенни фронтални въздушни възглавници за предните места
Електронен имобилайзер
„ Подглавници за всички места с защита срещу „„камшичен удар”„„
Странични въздушни възглавници за предните места

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 11:47

Интериор:

Around View Monitor: система от 4 камери, която осигурява 360 градусов обзор около автомобила и улеснява паркирането.
Bluetooth съвместимост с мобилен телефон с вграден микрофон и управление от волана за шофиране със свободни ръце
„ Nissan Connect навигационна система със 7”„ цветен иформационен дисплей с висока резолюция, чувствителен на докосване”
Автоматично затъмняване на огледалото за обратно виждане
Аудио система AM/FM радио, CD player, RDS, SSV с AUX и USB вход и 6 броя високоговорители
Безключово стартиране и спиране на двигателя с бутон start/stop на арматурното табло
„ Бордови компютър с 5”„ цветен TFT дисплей с висока резолюция”
Волан и дръжка на скоростния лост тапицирани с кожа
Два режима на въртене на волана - нормален и спортен, чувствителни на скоростта на движение
Делими и сгъваеми облегалки на задната седалка в съотношение 60/40,образуващи равен под на багажника
Електрическа ръчна спирачка с автоматично освобождаване при потегляне
Електрическо отопление на седалката на водача и предния пътник
Електрическо управление на седалката на водача
Електрическо управление на страничните стъкла с автоматична функция /отваряне/затваряне/ с едно натискане от страната на шофьора
Електронна двузонова климатична инсталация с поленов филтър
Кожена тапицерия на седалките и панелите на вратите с черен цвят
Лумбална опора на седалката на водача с регулиране
Преден подлакътник и поставки за чаши на централната конзола
Регулиране на волана по височина и дълбочина
Регулиране на седалката на водача по височина
Сгъваем подлакътник на задната седалка с вградени поставки за чаши
Специална подвижна кора за организация на багажното пространство
Специално амбиентно осветление Spicy на централната конзола

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 11:49

И екстериор (поомешан с някои функции според мен cool.gif )

19”„ полирани алуминиеви джанти с гуми с размер 225/45R19”
Bi LED - къси и дълги светлини
LED (Light Emitting Diodes) Светодиодни дневни светлини
LED (Light Emitting Diodes) Светодиодни стоп светлини
Алуминиеви надлъжни релси за багажник на покрива
Външни странични огледала и дръжки на вратите в цвета на купето
Външни странични огледала с електрическо прибиране
Външни странични огледала с електрическо управление и отопление
Заден спойлер боядисан в цвета на купето с високо разположена трета стоп светлина
Затъмнени задни стъкла с UV и топлинен филтър
Интелигентен ключ - система за автоматично отключване и заключване чрез докосване на бутон на външните дръжки на предните врати (за версии с бензинов и дизелов двигател)
Калобрани на предни и задни колела
Паркинг сензори на предна и задна броня
Предна и задна броня боядисани в цвета на купето
Предни халогенни фарове за мъгла с хромирани декоративни рингове
Резервна гума с умален размер
Сензор за дъжд - Автоматично задействане на чистачките на челното стъкло
Сензор за светлина - Автоматично включване на фаровете
Система за ограничаване скоростта на движение с управление от волана
Система за поддържане на зададена скорост ?Cruise control с управление от волана
Стъклен панорамен покрив
Тонирани стъкла
Хромирани декоративни лайстни около страничните стъкла
Централно заключване с дистанционно управление от ключа

Потребителски аватар
SFINKS
Мнения: 1340
Регистриран: 28 сеп 2007 10:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот SFINKS » 04 фев 2016 16:49

Предните ти седалки са идеални , много са удобни .
Виж задните ... дано на никого не се налага да се вози на задната седалка за повече от 5 минути... Облегалката е почти под прав ъгъл.
За 19 " джанти , красиво е , спор няма , ама доста брутално друса . Такъв размер джанта и гума е за доста по висок клас кола .
Иначе всичко останало ми хареса :thumbsup:
Де тоя късмет - отиде да изпреварва приуси летящи със 100 по магистралата.
CLK 55 AMG , CABRIO
AUDI Q7 , 3.0 DIESEL
TOYOTA COROLLA 1.4 DIESEL

Потребителски аватар
iovkito
Мнения: 1822
Регистриран: 24 авг 2008 22:05
Репутация: 69
Местоположение: Добрич

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот iovkito » 04 фев 2016 18:59

Този нисан не е ли слабичък с 1,6 литров дизелов двигател? От 2,2 на лека кола да се качиш на 1,6 в СУВ , малко ми е странно , поне да беше AWD , за да има някакво преимущество пред авенсиса. Все пак , дано си доволен от покупката .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12320
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот slowtraveler » 04 фев 2016 20:29

scorpion написа:....
Екстрите като системи по управление са. Кажете си думата:

3-точкови предпазни колани за всички места - супер - стандарт вече на всички автомобили..
ABS (Anti lock brake system) - Антиблокираща спирачна система- същото
„ BSW (Blind Sport Warning) - система предупреждаваща за наличие на обект в „„сляпата точка”„ на автомобила”- пищи ми редовно в натоварен градски трафик. Май започвам да не му обръщам внимание...
EBD (Electronic Brake Force distribution) - Електронно разпределение на спирачното усилие- стандарт за всички по-нови автомобили (практически функция на АБС
ESP (Electronic Stability Program) - Система за контрол на стабилността на автомобила с бутон за деактивиране разположен на арматурното табло - едва ли някога ще го деактивираш...
FA (Fatigue alert) - система за предупреждение на водача в случай на умора- хубава екстра, но зависи как работи... Имам такова на камерата и започна да ме дразни - настроих го да пищи след 5 часа
FCA (Front Collision Avoidance) - Интелигентен спирачен асистент - оттренирай няколко пъти - доста стряскащо е действието му - изведнъж усещаш удар от спирачките и писъци, надписи - абе голяма паника
HBA (High Beam Assist) - система за автоматично включване и изключване на дългите светлини - при нашите пътища често заслепявам камиони - ако камиона е зад хълм, кабината му вече е над хоризонта, а камерата на моя автомобил все още не вижда фаровете му за да превключи на къси... Затова често се налага да превключвам и ръчно (ако го оставя - превключва, ама след като вече са ми пробляснали...
HSA (Hill Start Assist) - Система за подпомагане потеглянето по наклон - много удобна екстра
IPA (Intelligent Park Assist) - интелигентен паркинг асистент- добре си е
ISOFIX система за закрепване на детско столче- стандарт
ISS - система за икономия на гориво, която спира и стартира автоматично двигателя при кратък престой- народа има известни претенции към тази система
LDW (Line Departure Warning) - Система за предупреждение при неволно напускане на пътното платно. - предполагам на Инфинитито е същата система - добре работи дори и при нашите бледи маркировки
MOD (Moving Object Detection) Система за предупреждение при наличие на движещ се обект зад автомобила при паркиране- да, добра екстра е, но и често се престарава (хваща движещ се обект през 2-3 ленти), което води и до известно неглижиране на сигнала му
NBAS (Nissan Brake Assist System) - Система за подпомагане на спирането на Nissan- стандарт на повечето съвременни автомобили - хубава екстра е
Nissan шаси контрол - система обединяваща функциите: активен контрол на траекторията, активна моторна спирачка (само за CVT версии), система за контрол на окачването- търговски трик :)
TPMS (Tire pressure monitor system) - система за следене на налягането на въздуха в гумите- стандарт - полезна екстра
TSR (Traffic sign recognition) - система за разпознаване на пътните знаци- сигурно е супер екстра - дано чете нашите претрупани знаци... Не съм карал автомобил с такава
Останалото - стандартни опции
Блокировка на задните врати за детска защита
Въздушни възглавници тип ?Завеса? на предните и задните места
Възможност за деактивиране на въздушната възглавница на предния пасажер
Двустепенни фронтални въздушни възглавници за предните места
Електронен имобилайзер
„ Подглавници за всички места с защита срещу „„камшичен удар”„„
Странични въздушни възглавници за предните места
....
Around View Monitor: система от 4 камери, която осигурява 360 градусов обзор около автомобила и улеснява паркирането. - хубава екстра е - изисква малко свикване, но пък е приятно
Bluetooth съвместимост с мобилен телефон с вграден микрофон и управление от волана за шофиране със свободни ръце- стандарт на повечето съвременни автомобили - хубава екстра е
„ Nissan Connect навигационна система със 7”„ цветен иформационен дисплей с висока резолюция, чувствителен на докосване”- Е, можело е и да е по-голям :)
Автоматично затъмняване на огледалото за обратно виждане- удобна екстра е. Дано и страничните да се затъмняват (другото си е стандартна екстра и за нисък клас автомобили)
Аудио система AM/FM радио, CD player, RDS, SSV с AUX и USB вход и 6 броя високоговорители
Безключово стартиране и спиране на двигателя с бутон start/stop на арматурното табло- удобна екстра е. Тръгването става за секунди - докато слагам колана автомобила вече стартира.
„ Бордови компютър с 5”„ цветен TFT дисплей с висока резолюция”- удобна екстра е
Волан и дръжка на скоростния лост тапицирани с кожа- удобна екстра е
Два режима на въртене на волана - нормален и спортен, чувствителни на скоростта на движение- нямам спомен как бе на Инфинити-то, но мисля прехода между режимите е завоалиран - практически не усещаш как е - то винаги волана си е лек...
Делими и сгъваеми облегалки на задната седалка в съотношение 60/40,образуващи равен под на багажника
Електрическа ръчна спирачка с автоматично освобождаване при потегляне - за мен е притеснително - вероятността за гаф в такъв тип система е доста по-голям...
Електрическо отопление на седалката на водача и предния пътник- удобна екстра е
Електрическо управление на седалката на водача- удобна екстра е, особено ако е с памет
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
desSs
Мнения: 3291
Регистриран: 02 окт 2007 23:11
Репутация: 1
Местоположение: Варна

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот desSs » 04 фев 2016 21:35

slowtraveler написа:FA (Fatigue alert) - система за предупреждение на водача в случай на умора- хубава екстра, но зависи как работи... Имам такова на камерата и започна да ме дразни - настроих го да пищи след 5 часа
unsure.gif Как разбира, че водача е уморен? boxed.gif

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 21:40

Slow, мерси за мнението. Общо взето се припокрива с моите виждания за екстрите по колата. Вероятно някои ще са полезни, други досадни.
Що касае мощноста и кубатурата на двг. Аз също си мислех, че от 150 к.с и 2.2 двг да се слезе на 130 к.с и 1.6 ще бъде крачка назад. Обаче виждам, че и двата двигателя развиват около 320 Nm, което при еднакви почти килограми говори добри думи за двигателя на Рено-Нисан (който е с верига, което е добре).

Притеснително е мнението за задните седалки но се надявам, че усещането е субективно. Ако трябва да съм честен не ми хареса малкия просвет на задната врата но при Мазда 5 например, когато се качих отзад, установих, че колената ми опират в шоф.седалка, което при Кашкая не е така. Даже доста просторно ми се стори. Ще видя.

Апропо CVT (наречена звучно xtronic) дали има нещо общо с тази на Тойота rolleyes.gif . Симулацията на предавки (в ръчен режим) не успях да тествам в трафика в София. Дано не създава проблеми.

Потребителски аватар
didak
Мнения: 1211
Регистриран: 04 юни 2007 09:49
Репутация: 3
Местоположение: Варна

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот didak » 04 фев 2016 21:42

desSs написа:
slowtraveler написа:FA (Fatigue alert) - система за предупреждение на водача в случай на умора- хубава екстра, но зависи как работи... Имам такова на камерата и започна да ме дразни - настроих го да пищи след 5 часа
unsure.gif Как разбира, че водача е уморен? boxed.gif


В БГ по речника който използва, може би laugh.gif
иначе като спрат да му/и шават очите

LDW (Line Departure Warning) - Система за предупреждение при неволно напускане на пътното платно - това не съм сигурен, че разбирам ползата му. Нерядко се напуска платното и да ми досажда всеки път..., а ако е неволно - и да ми каже, на къде да завия, наляво ли, надясно ли?
Последна промяна от didak на 04 фев 2016 21:57, променено общо 2 пъти.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12320
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот slowtraveler » 04 фев 2016 21:45

Десс, моето хваща непрекъснато движение.... Спреш ли за повече от около 10 минути - нулира брояча... (хваща го през GPS)....
Практически смята колко време си се движил непрекъснато (малки спирания не ги смята - трябва да е поне няколко минутно спиране)...
А как е при Нисана - не знам...
П.С. Дидак, ненормативната лексика започва като 'девойката' от камерата започне да ми обяснява как трябва да спра и да си почина, показвайки на дисплея пушещо кафе....
И почва да ти го набива през няколко минути. Варианта е или да спреш и изчакаш, или да изключиш камерата (тогава забравя колко време си шофирал tooth.gif )


scorpion, ако въртящия момент е еднакъв а мощността различна, то има уловка... По-слабият двигател или има по-ниски максимални обороти, или пика на въртящия момент е някъде в по-ниските обороти, а нагоре 'умира' - въртящият му момент спада под този, на по-силния....
Просто няма друг начин - това е математика...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 21:46

desSs написа:
slowtraveler написа:FA (Fatigue alert) - система за предупреждение на водача в случай на умора- хубава екстра, но зависи как работи... Имам такова на камерата и започна да ме дразни - настроих го да пищи след 5 часа
unsure.gif Как разбира, че водача е уморен? boxed.gif


И аз това се питам rolleyes.gif вероятно някакакъв алгоритъм с ползване на изминато разстояние, време, скорост и ...знам ли. Звучи ми малко търговсми трик. При тестването на Каджар, при изгасване на двигатреля компютъра дава показания за шофирането, че даже и съвети .... Колко ефективно съм спирал, ускорявал, поддържвл скорост и т.н. ..глезотийки. В Нисан няма такъв тип умник biggrin.gif

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 21:49

Слоу ще погледна пак. Мисля, че макс. Въртящ момент се постигаше при по-ниски обороти...но то вече няма значение де. Да съм ги мислил тези неща biggrin.gif

scorpion
Мнения: 1136
Регистриран: 03 юни 2009 15:02
Репутация: 1
Местоположение: София

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот scorpion » 04 фев 2016 22:04

Ето какво намерих за fatigue alert при Нисан
Nissan marketing material says: "No risk of nodding off or losing focus: the system judges your concentration levels and fatigue state according to your driving input and warns you if you need a break with an audible and visible signal." My real life experience is that the only thing it does is displaying a cup of coffee with a message instructing driver to take a brake after preset timer elapse. What a nice marketing lie again! I almost fell a sleep behind the steering wheel on highway during driving from an airport after long haul flight from Japan. Thumbs Down And how it really works? I will be most likely resting in peace if the car starts drifting at 130km/h.

FUNCTION DESCRIPTION:
Operates when the vehicle speed is 60 km/h (37 MPH) or higher.
Detects the steering status and judges the attentiveness of the driver. The driver's attentiveness is shown on the vehicle information display in eight stages (level indicator).
When it is judged from the degree of minor swerving in the steering operation that the vehicle is drifting, the driver is prompted to exert caution by the drift warning, which displays on the combination meter, and by a buzzer sound.
When the engine is stopped, the system is reset.
When the level indicator on the drift warning display becomes 1, the system warns the driver with a buzzer sound.
OPERATION DESCRIPTION:
The DAA (Driver Attention Alert) is controlled by the Around View Monitor control unit.
ON/OFF of the Driver Attention Alert is performed by using the combination meter.
The steering angle sensor detects the degree of swerving in the steering operation.
When the Around View Monitor control unit judges that the steering operation is drifting (when the level indicator in the drift warning display becomes 1), the following control is performed and the driver is warned.
Transmits the buzzer output signal to the combination meter and sounds the buzzer.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12320
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 306
Местоположение: Варна

Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?

Мнениеот slowtraveler » 04 фев 2016 22:16

scorpion написа:Слоу ще погледна пак. Мисля, че макс. Въртящ момент се постигаше при по-ниски обороти...но то вече няма значение де. Да съм ги мислил тези неща biggrin.gif

Съвсем не искам да те настройвам срещу автомобила...
Просто на доста народ не му е ясна връзката между въртящ момент и мощност...
А формулата е много проста - P(мощност в kW)=Mв(въртящ момент в Nm) * n(обороти/мин)/10000
Което означава, че ако имаш дадена максимална мощност на автомобила, можеш да пресметнеш над какви обороти вече не разполагаш с максималния въртящ момент (колата плавно започва да губи тяга)....

T.e. ако максималната мощност ти е 100кВт, то няма как въртящия момент да ти е 320Нм при над 3100об/мин....
Въртящият момент може да е тази стойност само под тези обороти... Което е добре, защото ще имаш мощност в ниските... Но при високите обороти ще имаш недостиг на мощност (постепенно ще губи ентусиазъм :thumbsup: )


П.С. интересно решение за системата за умора - харесва ми.... Ще очаквам информация от първо лице как се справя :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта