Страница 2 от 2

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 30 Мар 2016 11:08
от mirott
Ама това за хибрид ли?! Тойота?! Невъзможно... tooth.gif
Гаранционните ремонти обикновенно са до 30 дни след "оставяне" на стоката в сервиз. След това ако имаш отново претенции, може да ти я подменят с нова или върнат парите.
И не виждам в случая защо дрънкате мехаННика, той какво общо има със сервизната кампания и политиката на ТМ?! Тези хора ремонтират автомобили...и повечето от тях са добри механици, много даже. Това, че политиката на фирмата не им позволява да бъдат такива каквито на вас, клиентите ви се иска е друго...!За торбата с парите...имал-дал! Преценил си, че е "икономически изгодно"...сега мехаННика е виновен, че са ти продали курник...
Действай си по каналния ред и си търси правата ако са ти накърнени/нарушени по някакъв начин!

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 30 Мар 2016 12:13
от BOz
Hursa написа: След като не им "дреме" да редактират писмата си, да няма фрази съдържащи " в удобно за Вас време".
Все пак отпуск за разкарване по сервизи не планирам.
А и примерът ви, днес се обаждате за да си запазите час за днес? И понеже ще си платите все пак са ви намерили време. Аз се обаждам в два сервиза доста по големи от този в Добрич, за час поне 4 дена напред.
За смяна на "маслото" и аз съм нямал проблем, дори в събота са ме приемали, но обслужването, както казах е платено.
Всеки уважаващ себе си сервиз/бизнес има план/график. Ако графика е зает с дни напред, то какво очакваш в този случай? Не мога да те разбера.
А и съм сигурен, че няма общо с това дали нещото е безплатно или платено. За теб е безплатно, ама те си взимат парите. Не ги мисли. Има график, който се прави за дни напред. И ако сервиза е добър, целия им график ще бъде зает. В този случай се разбираш кога трябва нещо да правиш, избираш дата напред и тогава си запазваш час.
Примерно за последното ми обслужване в ТМ си запазих час от месец и половина преди това, буквално. Защото знам кога идва смяната на маслото, та можех и аз да си планирам моето време в точен и удобен за мен час. Един ден по-рано се сетих, че минават и 2 години от смяната на спирачната течност. Та им звъня да им кажа, че искам и спирачната течност да бъде сменена. Естествено да не си мислиш, че е безплатна? Казаха, че ще пробват да ми я сменят, ама графика им бил разпределен вече. Ами не успяха да ми сменят спирачната течност с един ден предизвестие, при положение, че имах запазен час за моята кола и исках просто още една процедура.

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 30 Мар 2016 13:38
от memorex
Така, ако някой визира мен трябва да е наясно че аз против механиците никога нищо не съм имал по една много проста причина.Хайде да не се правим на ударени че платената поръчка е винаги логично с приоритет.Това е напълно логично но дали е нормално ,това е идеята на колегата.И моля колегите да си припомнят че форума е най-вече потребителски.Поне аз така мисля,обаче ако съм в грешка се извинявам.Та понеже осъзнавам че съм сгрешил с пускането на темата ,предлагам заключване .

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 30 Мар 2016 14:16
от mirott
Гаранционните ремонти също са платени на оторизираните сервизи, но не от крайния клиент.

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 30 Мар 2016 18:57
от Hursa
Смятайте, че не съм прав. Но най ме подразни, че в първия разговор (първия разговор със сервиза, преди това говорих с търговците за да пробвам новия приус и те ме прехвърлиха към сервиза) уточнявахме часа, дали 10 или 11 ми е по удобно, за следващия ден, т. е. днес. И кой от сервизите ми е по удобен. И това без да се уточни какъв е проблема. След като се уточни, че става въпрос за кампанията и двата сервиза се оказаха заети за седмица напред. Но все пак, след като писах вчера на ТМ днес ми се обадиха и казаха, че могат да ме приемат. Възможно е, разбира се, аз да не съм разбрал нещо, от проведените вчера 4 или 5 разговора и разбирам, че е възможно конкретните специалисти да са заети, но защо не го казаха. Във всеки случай, смятам за себе си, след днешния разговор с представителя въпроса за приключен. И не смятам, че ще е коректно да продължавам по темата (моята под тема:))

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 30 Мар 2016 19:15
от zi_zi_top
memorex написа: Така, ако някой визира мен трябва да е наясно че аз против механиците никога нищо не съм имал по една много проста причина.Хайде да не се правим на ударени че платената поръчка е винаги логично с приоритет.Това е напълно логично но дали е нормално ,това е идеята на колегата.И моля колегите да си припомнят че форума е най-вече потребителски.Поне аз така мисля,обаче ако съм в грешка се извинявам.Та понеже осъзнавам че съм сгрешил с пускането на темата ,предлагам заключване .
Няма "безплатна" поръчка! Кампаниите и гаранционните ремонти ги заплаща производителят, а другите ремонти - собственикът на автомобила, но сервизът винаги получава пари за дейността си.

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 31 Мар 2016 04:19
от memorex
Почнахте пак да умувате.Е щом е така разяснете как се заплащат кампаниите , на обслужен автомобил/реално,на общия брой продадени от тази модификация или нещо друго,и кога се заплащат.Аз помолих темата да бъде заключена ,никаква реакция.

Времетраене на гаранционен ремонт

Публикувано на: 31 Мар 2016 09:11
от zi_zi_top
Кампанийните и гаранционните ремонти се извършват като за всеки конкретен автомобил по номер на рамата производителят изпраща частите и заплаща извършеният ремонт описан в бюлетина за кампанията на обслужващия сервиз.
Сервизите не са собственост на Производителя, а имат договор и са оторизирани да бъдат негови представители.