Желязото дали го е спечелило като параметри - за тази цел се предлага тест драйв,та дори и по-дълъг такъв по няколко дни,ако не се лъжа. Не е като да чакаш 15 години и да ти излезе редът за нова кола и пред Мототехника да вземеш каквото има. Много лесно е да си изградиш негативно впечатление от нещо,когато очакванията са ти много големи. Но точно тук се връщам към първото изречение- очакванията могат да бъдат реални,ако подложиш колата на тестово шофиране.e 10 написа: Е_ _ х ти и желязото, което ще ме кара аз да се съобразявам как да му докарам разхода, вместо то с параметрите си да ме спечели за фен! Колега, връщай го тоя Аурис, независимо от балтията, защото с времето тя се увеличава геометрично. Даже и да оправиш тавана, дори и да свали малко разхода, тази кола вече ти е изградила някакво негативно отношение. След като имаш други автомобили, вземи си малолитражка, (не е задължително да е Тойота),която да не те трови, като предварително не се запасяваш със свръх очаквания!
А да сравняваме автомобил от два пъти по-висок клас със 136 к.с. мощност,автоматик с малотриажка с 68 к.с. с механични скорости е сгрешена нагласа и безпринципно сравнение.
Интересно защо не виждам много газифицирани дизели. И интересно за кое първенство говорим. Какъв ще бъде допълнителният спад на мощността на дизел в класа на Аурис или Приус, автоматик ли ще бъде,с каква мощност, какъв е разходът му и т.н. Силно ме съмнява хибридът да изпусне палмата на първенството като усъвършенстваност и ефективност.