Страница 1 от 1

Toyota LC 150 спортен или комфортен режим

Публикувано на: 12 Сеп 2016 18:01
от Sherifa_
Здравейте, получих различна информация как да карам Toyota LC 150 2016 г. на дълъг път, един казва на спортен , друг казва на комфортен режим, пробвах и на двата: на спортен режим за малко да отида в нивите да жъна житото, задницата залиташе а на комфортен режим в завоите много се накланя и разклаща, аз с Яриса бях по-стабилен в завоите със същата скорост о.О. Може ли да ми дадете някакви съвети?

Toyota LC 150 спортен или комфортен режим

Публикувано на: 12 Сеп 2016 18:10
от Akima
Добре дошъл моля първо да си попълните профила по новите за вас правила.
След това ще се съветваме.

Поздрави.

Toyota LC 150 спортен или комфортен режим

Публикувано на: 12 Сеп 2016 20:59
от slowtraveler
Тъй-като последните години шофирам подобен като параметри Джип, мога да ти дам следните съвети:
1. Пробвай колата в гранични режими- на удобно безопасно място да я пързаляш, накланяш и т.н.. Това ще ти подскаже кой режим ще ти пасне най-добре... При мен колата автоматично се спуска при малко по-висока скорост. И ползвам спортния режим предимно за изпреварване и за фън... Да, и при мен върти сериозно задницата, но е лесно контролируем джипа, стига да не изключиш ESP/VSC... Да, пуска те малко по-далеч, но не е толкова страшно като знаеш какво да очакваш. Затова - пробвай граничните режими при Комфорт и Спорт... В завои не може да се гониш с лек автомобил - центъра на тежестта е висок и поведението - съвсем различно...
2. ВНИМАВАЙ за масата... Няма нищо общо с Яриса - LC e колкото два Яриса... Заради комфорта подлъгва, че караш с по-ниска скорост.. И в някой завой може да усетиш недозавиване - масата просто не може да бъде пренасочена към новата посока... Същото важи за спиране при малко влошено сцепление (дъжд, пясък, и т.н...). Тръгне ли да се пързаля, тежкият автомобил се хваща много по-трудно, а често тръгва без предупреждение... Последния път когато 'тръгна' ми трябваха 2 ленти на магистралата на Витиня за да стане колата отново контролируема... Просто при влажно време реши, че трябва да изправя завоя, и си го изправяше без никакво притеснение, предупреждение и без да се притеснява накъде е завит волана. Да, неколкократно пробвах да го 'хвана' изправяйки волана и отново започвайки завоя, комбинирано с плавно намаляване на скоростта, и въпреки това от дясна лента по ръба на аварийната, успя да достигне почти до банкета на бързата лента...