Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

kams
Мнения: 5
Регистриран: 20 сеп 2017 16:56
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот kams » 29 ное 2017 09:56

Аз и затова се застраховах, че разбирам по-малко от плетачите. :D
Никакви проблеми не намираха по сервизите, само по-високите октани оправиха положението. Карай, да му мисли следващият собственик! :)

Потребителски аватар
sstefan
Мнения: 98
Регистриран: 23 дек 2008 01:04
Репутация: 7
Местоположение: София

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот sstefan » 29 ное 2017 10:22

slowtraveler написа:Източник именити съфорумци плетяха и чорапи на времето
-и карат нови Яриси.Сега сменят памперси,правят компания на възрастни хора в Европа-очаквайте нов Авенсис/Лексъс скоро.... tooth.gif tooth.gif .Евала за трудолюбието им.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

biro
Мнения: 487
Регистриран: 31 мар 2013 11:21
Репутация: 41
Местоположение: Русе

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот biro » 29 ное 2017 11:02

Два резервоара 100 октана (шел и лукойл) изгорих на моя c-hr и като оставим настрана малко по-ниския разход (с 0.2-0.4 / 100), най-голямото предимство е по-мекия звук на двигателя при рязко ускорение (недостатъкът на CVT).
Вече всеки си предценява разликата от 40ст на литър, аз зареждам 95.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017

biro
Мнения: 487
Регистриран: 31 мар 2013 11:21
Репутация: 41
Местоположение: Русе

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот biro » 29 ное 2017 11:04

vikros написа:Източник Здравейте, след 6 месечно чакане дойде и моята кола (ниво на оборудване classy, хибрид).

Колев74 написа:Източник Здравейте,след пет месеца и три дни се сдобих с мечтаната Тойота C-HR.


Снимки или не се е случило ppp.gif
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 658
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 56
Местоположение: Стара Загора

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот WoLF » 29 ное 2017 11:51

От плетки грам не разбирам, но за сметка на това от коли още по-малко tooth.gif Октаните са ти прикривали истинския проблем с изгарянето, а майсторите ги знаем wink.gif Пожелавам на новия собственик да попадне на хора...
ИзображениеИзображение

Колев74
Мнения: 5
Регистриран: 28 юни 2017 23:29
Репутация: 4
Местоположение: Поморе

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот Колев74 » 29 ное 2017 20:58

biro,
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

baba_metca
Мнения: 557
Регистриран: 28 апр 2009 07:55
Репутация: 7
Местоположение: София и Пазарджик

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот baba_metca » 30 ное 2017 16:15

За експеримент може спокойно да си сложите 95 да видите какво се случва. Ако пък не Ви се пробва, недейте. Никой не Ви съди за използването на 100 октана, просто споделяме, че в книжката ако пище 95, няма смисъл от 100 от гледна точка на разхода или мощността. Разхода по документ е правен с гориво, каквото е описано в книжката, така е мерена и мощността.

Ако имате вяра на някой ваш познат, нека той/тя покара колата за да се уверите, че с друг шофьор и стил на каране резултата е същия. При продължаване на съмненията за висок разход след 1000км, добре е да посетите сервиз, където да тестват колата, защото може да има проблем. Никой не е застрахован от проблеми, затова има гаранция.

kams
Мнения: 5
Регистриран: 20 сеп 2017 16:56
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Мнениеот kams » 30 ное 2017 16:34

baba_metca написа:Източник... с друг шофьор и стил на каране...

Едва ли е технически проблем, по-скоро в задкормилното устройство. :D Днес покарах като типичен шофьор на хибрид и разходът за трипа бе около 4 л. Може пък и да стана шофьор за пример... А дано, ама надали tooth.gif


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта