Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
- slowtraveler
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Колега, на джипката закопчалките имат някакви зони, подобни на велкро (ама само меката част, а не тази с кукичките) - можеш да сложиш нещо такова - черно е и не се забелязва ако не се вгледаш...
Относно кори и предпазители - на Кашкая бях слагал собствено производство (разкарвайки пластмасите ) - просвета дори се увеличи (с около 0.5мм - разликата в дебелината на ламарината и пластмасата )...
Относно повдигане на предницата - не съм сигурен, че ще е правилно решение - в края на краищата аеродинамиката зависи и от взаимното положение на окачването на преден и заден мост...
Относно кори и предпазители - на Кашкая бях слагал собствено производство (разкарвайки пластмасите ) - просвета дори се увеличи (с около 0.5мм - разликата в дебелината на ламарината и пластмасата )...
Относно повдигане на предницата - не съм сигурен, че ще е правилно решение - в края на краищата аеродинамиката зависи и от взаимното положение на окачването на преден и заден мост...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Здравей, колега,
Един въпрос тества ли я по магистралата ? И, ако си, може ли да споделиш мнение.
От Варна съм и съм сигУрен, че за града ще е супер,но пътувам доста често до София това ми е дертът как ще е извън града като държание и рАзход.
Един въпрос тества ли я по магистралата ? И, ако си, може ли да споделиш мнение.
От Варна съм и съм сигУрен, че за града ще е супер,но пътувам доста често до София това ми е дертът как ще е извън града като държание и рАзход.
Последно промяна от Akima на 10 Фев 2017 01:20, променено общо 1 път.
Причина: Правопис.Форматиране.Добре дошъл.
Причина: Правопис.Форматиране.Добре дошъл.
- slowtraveler
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Колега, ако за такъв автомобил ти е дерт разхода, какви са ти алтернативите?!!
В края на краищата хибрида е правен за икономия - т.е. разхода би трябвало да ти е последна грижа...
Да, ако слагаш газово на бензинка - там нещата вече изглеждат по друг начин, но поне за мен е малко ляво да разваляш нов автомобил с газ
В края на краищата хибрида е правен за икономия - т.е. разхода би трябвало да ти е последна грижа...
Да, ако слагаш газово на бензинка - там нещата вече изглеждат по друг начин, но поне за мен е малко ляво да разваляш нов автомобил с газ
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Съгласен съм.
Икономичността е функция най-вече на стила на каране. Предишния ми хибрид GS450h консумираше между 6.5 и 24 литра на 100км. За пътуване сам София-Варна по-бърз и евтин вариант е със самолета - казвам го от опит.
С моя C-HR вече сме на 3200км., от които 2000 извънградско с 90км/ч. Разходът варираше според температурата, терена и посоката на вятъра между 4,5-5.5л/100км. При по-високи скорости расте в прогресия като над 150км/ч вече бе стабилно над 10 основно поради профила си.
Икономичността е функция най-вече на стила на каране. Предишния ми хибрид GS450h консумираше между 6.5 и 24 литра на 100км. За пътуване сам София-Варна по-бърз и евтин вариант е със самолета - казвам го от опит.
С моя C-HR вече сме на 3200км., от които 2000 извънградско с 90км/ч. Разходът варираше според температурата, терена и посоката на вятъра между 4,5-5.5л/100км. При по-високи скорости расте в прогресия като над 150км/ч вече бе стабилно над 10 основно поради профила си.
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Здравейте колеги,
Може би аз не се изразих правилно.
Не е проблем разхода а мощноста
В момента се предвижвам с автомобил, който гори 16 /100
Може би аз не се изразих правилно.
Не е проблем разхода а мощноста
В момента се предвижвам с автомобил, който гори 16 /100
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Каква мощност можеш да очакваш от 122к.с.? C-HR определено не влиза в категорията "Магистрален километрояд". За такива нужди само GS/LS с по 340+ кончета. Ето ти сравнение в ускорението - обърни специално внимание на разликата при скорост над 120:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/JiRsCW0lmzU[/bbvideo][bbvideo=560,315]https://youtu.be/RWP5l2_G4W8[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/JiRsCW0lmzU[/bbvideo][bbvideo=560,315]https://youtu.be/RWP5l2_G4W8[/bbvideo]
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Кратко обновяване и новини - вече сме на 3 600 км., засега единствените дразнители са:
• ниската предна броня, която закача при по-високите спящи полицаи
• тропащата закопчалка на колана, която изолирах временно с парче черен плат
Започнах да усещам разликата във вибро- и шумоизолацията спрямо Лексуса, основно по вратите и калниците. Ще се слага допълнителна такава през лятото ако дотогава не свикна
Днес разбрах, че адаптивният темпомат на C-HR е от ново поколение на Тойота - Full-Speed Range Dynamic Radar Cruise Control. Практически при автомобил отпред спира колата напълно без да се изключи. Когато колата отпред потегли, очаква почукване по педала на газта, след което потегля и си ускорява заедно с трафика отпред. Много удобна екстра в задръстванията.
P.S. Вече няколко пъти виждам хора да снимат колата по паркинги и кръстовища. Явно предизвиква интерес и има шансове да стане успешен модел на Тойота.
• ниската предна броня, която закача при по-високите спящи полицаи
• тропащата закопчалка на колана, която изолирах временно с парче черен плат
Започнах да усещам разликата във вибро- и шумоизолацията спрямо Лексуса, основно по вратите и калниците. Ще се слага допълнителна такава през лятото ако дотогава не свикна
Днес разбрах, че адаптивният темпомат на C-HR е от ново поколение на Тойота - Full-Speed Range Dynamic Radar Cruise Control. Практически при автомобил отпред спира колата напълно без да се изключи. Когато колата отпред потегли, очаква почукване по педала на газта, след което потегля и си ускорява заедно с трафика отпред. Много удобна екстра в задръстванията.
P.S. Вече няколко пъти виждам хора да снимат колата по паркинги и кръстовища. Явно предизвиква интерес и има шансове да стане успешен модел на Тойота.
- Akima
- Мнения: 7120
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Аз в момента се чудя как да поставя моя Lexus "на диета" - потвърждавам, че са феновена тишината.
Има решение, но няма да ви хареса.
Имам наблюдение върху една бройка във Варна, закупена по времето на вашата - събира погледи, защото е нова и нетрадиционна.
Имам спомен как навремето първата Corolla E12 Sedan събираше погледи - просто имаше 2 в града по това време.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Честито колега! Хубава машина си избрал.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Разход градско в София, днес при 15C навън:
- slowtraveler
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Е да, сега започва времето да ни дразниш с разход
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Добър разход? За един час си изминал 23 км. Според мен при такава скорост разхода трябва да бъде около 2 литра.
- slowtraveler
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 139 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
?! Ти какъв разход си правил със средна скорост 23км/ч?!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4289
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 107 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Литър и пет'стин.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Е, аз на предната страница съм показал и под литър, обаче не се брои - маршрутът бе кратък и с голяма денивелация като съм стигал до 0.2l/100km. За първи път ми се случва кола да докара разхода си по каталожни данни - 3.4l/100km. По случая я закарах на баня:
битумна ролка от Практикер с намерението днес да я пробвам за виброизолация на багажника преди да започна сериозната работа с вратите и калниците. За цялата кола трябва да ми стигнат 6-8 ролки по 1.5 кв.м. Само да се стопли времето, че ми трябва температура над 20C.
Междувременно бидейки разглезен от Лексуса, все повече ме дразни слабата звукоизолация. Вратите и повечето ламарини дрънчат като варели - всички камъчета и песъчинки се чуват. Макар да изглежда стабилна, фабричната не върши почти никаква работа:
Вчера си взех за пробата една Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Kavalcho и 64 госта