Страница 2 от 27

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 16 Яну 2017 14:26
от JulianoG
Всъщност, никъде не е 100%. На тези два линка направих еднакви конфигурации на C-HR с еднакво ниво на оборудване и аксесоари:
Тойота България
Тойота Кипър

Цената на автомобилите не коментирам, има известни разлики в оборудването. Ако хванем само боята и аксесоарите обаче, разликата е повече от впечатляваща - при нас е по-скъпо с 65%:
BG_CY_Toyota.png
BG_CY_Toyota.png (39.88 KiB) Преглеждано 3614 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Яну 2017 17:33
от JulianoG
Понеже доста често Toyota C-HR бива погрешно сравняван с Nissan Juke, снощи като паркирах в един МОЛ ми се падна възможност да направя визуално сравнение с Nissan Qashkai II. Приложени снимките от кратката и тъмна фотосесия:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Яну 2017 18:33
от mfandakov
Тойота C-HR е много по,, направена,,,,няма спор.Нисана не е,, Нисан ,,,,от много време, ами си е ,,тъпо,,Рено.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Яну 2017 18:35
от slowtraveler
Да, видимо е по-малък от Кашкая.... Какъв е просвета на Тойотата?
Относно 'тъпото Рено' - нека не бъдем прекалени сектанти - имам такова 'Рено' (макар и предходния модел) и лично съм се убедил, че си е доста добре направен и удобен компактен автомобил... Да не забравяме, че точно Нисан 'утрепаха рибата' с този компактен СУВ и другите почнаха да им подражават (дори тази Тойота има доста очевидни прилики с Кашкая на снимките)...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Яну 2017 23:02
от zi_zi_top
За съжаление днес не работи конфигураторът на сайта и не мога да дам линк със спецификациите, но в понеделник от любопитство си конфигурирах един хибрид C-HR и останах много учуден, че минималния пътен просвет е само 145 мм. Все пак това се води кросоувър, а е с клиърънс на Аурис. wacko.gif То е ясно, че не е направен да го заровиш в калта, а е просто шик паркетник, но дори при сегашните коловози по малките улици би опирал отдолу.
Новите модели са ги направили значително по-ниски от предишните. Корола Е12 комби е с клирънс 155 мм, а Корола Е17 е със 125 мм. В понеделник се чувствах като снегорин с новата и от вторник си подкарах старата. :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Яну 2017 02:32
от slowtraveler
Възможно е да е така zi_zi_top, затова и попитах за просвета...
Кашкая ми е с просвет 200мм, а дори старата ми Мазда 6 е с просвет 165мм (за Джипката не говоря, че тя друг клас и там ако я вдигнеш, се качваш като в камион)...
Да, ниският просвет спомага за икономичността и аеродинамиката...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Яну 2017 17:57
от zi_zi_top
Съжалявам за грешката. Очевидно много ми се спало в понеделник. :) Клирънса е 160 мм.
https://www.toyota.bg/configure/toyota- ... 49a501861/

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Яну 2017 19:12
от JulianoG
Не си спал, и двете са верни. Кратко проучване показва, че предната ос на хибридната версия е свалена с 12мм. спрямо 1.2t варианта. В резултат просветът е само 148мм. и общата височина на хибрида е с 1см. надолу - 1555мм. На турбото данните са съответно 160мм. просвет и височина 1565мм.

Днес докато карах по почистената Хемус, набързо минах с телефона през основните бутони на таблото:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/IiaLIIQm6vo[/bbvideo]

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Яну 2017 23:29
от Akima
JulianoG написа: след проверка на грешките излиза, че комбинацията от сняг, лед и минусови температури са основната причина.
Това беше и моето предположение като четях, но реших да не избързвам с мнение.
JulianoG написа: За нивата на оборудване, ниските не ги гледам никога.
Високото ниво на оборудване винаги много ми е помагало при продажба на желаната от мен цена. Добро решение сте взели по мое скромно мнение.
JulianoG написа: Предполагам отоплението на волана вече има реотаните и са нужни само реле и бутон.
"А дано, ама надали" - обикновено е друг и е с отделен парт номер - при Lexus поне е така.
JulianoG написа: Функция за йонизиране на въздуха в купето, която на мен ми звучи като безсмислена
Японските климатици имат тази опция от края на миналото хилядолетие - явно e имало "бъзици" от братовчедите от завода за климатици.
JulianoG написа: Много интересна политика имат Тойота Болканс по отношение на допълнителните аксесоари.
И мен са ме плашили, но за щастие имаме колега от форума, който доста добре се справя с вноса.
А може и при пътуване в Европа да си пазарувате смело аксесоари - доста от големите дилъри в Германия имат добри складови наличности.
JulianoG написа: доста често Toyota C-HR бива погрешно сравняван с Nissan Juke
Май нямат нищо общо - освен модерните в момента цвят и форма.
zi_zi_top написа: В понеделник се чувствах като снегорин с новата и от вторник си подкарах старата.
Знаеш ли колко навивам един колега да даде кръгче с БАТ-а. tooth.gif
JulianoG написа: през основните бутони на таблото
Всичко добре, но лостчето за CC е едно и също вече 15 години...
...колко милиона са поръчали навремето?! :whistle:

Благодаря Ви отново за споделянето - радвам се, че ме послушахте и се престрашихте да създадете темата. :thumbsup:

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 20 Яну 2017 08:19
от ufer
Тези снимки ме развеселиха... Дизайнерите на Тойота и Нисан трябва да са първи братовчеди! Не че и при другите марки няма такива сходства. Или си крадат (съгласуват) идеите, или вече модните линии се унифицират... :D

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 25 Яну 2017 12:16
от JulianoG
Почна се с модификациите. tooth.gif
Смених халогенните HIR2 крушки на фаровете с 55w 5000K ксенон HB4 - искаха само леко изрязване на щифтовете в основата на крушката. В добавък сложих и останалите ми от Лексуса двуцветни LED крушки за мигачи с функция DRL.
Резултатът: [bbvideo=560,315]https://youtu.be/wl0GFP13tiE[/bbvideo]

Да добавя и една снимка отзад:
IMG_2410.JPG
IMG_2410.JPG (1.69 MiB) Преглеждано 3361 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Фев 2017 22:25
от TBAL
Здравейте, колеги, нов съм във форума, но смея да твърдя, че познавам модела Toyota C-HR доста добре. Поздравления на колегата за новата покупка!
Само ми стана малко странно, че му липсват режимите на шофиране... Има си ги - избират се от менюто Drive mode на мултифункционалния дисплей.
За това, къде се произвежда - в Турция. За Европа и целия останал свят, с изключение на част от Азия.
Колата си заслужава всички казани за нея добри думи. А относно приликата между нея и Кашкай - да, има известна прилика между двете коли на снимката и тя е, че и двете са бели :D

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 03 Фев 2017 19:34
от ivied
Поздравления за покупката и темата!
Имах и аз удоволствието да я пробвам с 20 мин. тест-драйв. h версията - в последно време други не ме интересуват - приятен автомобил. И за мен очудващо удобен - дори и отзад, е, по-малък е от RAV-а, но и цената е доста надолу. И е друга таргет група - compact crossover. Очудващо качествени материали и добра сглобка. Особено седалките... (бяха като на снимката)
Доста производители ще предлагат вече модели в тази ниша - не е само Juke на Нисан или Honda HR-V.
Но Тойота с хибридите си ще има очевидно предимство! Да, ще има и модел h 4Х4 догодина вероятно...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 04 Фев 2017 17:25
от JulianoG
Иначе днес навършвайки 1 месец, C-HR ме зарадва с най-ниския си разход досега:
IMG_2458.JPG
IMG_2458.JPG (334.34 KiB) Преглеждано 3225 пъти
 ! Съобщение от: Akima
Разделено мнение.
Моля темата да остане конкретно и само за C-HR.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Фев 2017 16:07
от JulianoG
Днес установих дразнещо тропане в салона. Оказа се закопчалката на колана на пътника, която опира в подлакътника и трака. Ще побългаряваме с някаква лепенка, че иначе ще ме побърка с времето.
Замислям се за повдигане на предницата с 2-3см. за следващата зима (задницата е идеална). Само трябва да проуча какви планки може да се поставят на Макферсоните отпред, след като излязат каталозите с части. Засега няма никаква свободно достъпна информация и не мога да видя нито размери, нито съвместими части.
В други държави се предлага SUV пакет, който включва кори и предпазители, което практически само намалява просвета на колата. wacko.gif