Страница 13 от 16

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 27 ное 2017 22:28
от mfandakov
DeXa написа:Източник ма от вчера пък цирка е пълен, днес за ~100 км градско, среден 17/100

Добро постижение. :thumbsup:

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 27 ное 2017 22:30
от WoLF
17! Тук има нещо много сбъркано...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 27 ное 2017 22:36
от peterhr
Явно не знаете какво е задъстване + сняг + час пик в София.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 27 ное 2017 22:42
от JulianoG
Така е, на мен в снега и задръстванията тази вечер ми отчете 11/100. Иначе средно на резервоар през студовете, разходът се вдига до ~6/100.
По-нагоре един колега пита за HB4 крушките - пасват идеално и не хлопат.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 07:38
от biro
Вчера направих рекорд. 6.5/100 Русе-Варна-Русе час и 40 в едната посока. Сняг нямаше.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 08:49
от arnau4kov
Здравейте, тъй като сме на тема джанти, някой знае ли какви спецфикациите за 16'' джанти и гуми.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 09:28
от vikros
Здравейте, след 6 месечно чакане дойде и моята кола (ниво на оборудване classy, хибрид). Колата много ми пасва, все още я разучавам, но се кара супер лесно. Единственото нещо, което много ме дразни е, че е спъната когато се подава газ. Двигателя бучи, а не набира. Ходихме до Бургас и при изпреварване това бавно набиране е много дразнещо. Според мъжът ми причината е в безстепенната кутия. Иначе разхода Бургас - Варна беше 4,5.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 10:29
от BOz
vikros написа:Източник Двигателя бучи, а не набира.

Това чувство по принцип е измамно и ако нямаш опит с такъв вид задвижване, то е нормално. Ама спокойно, всичко си е наред. Карайте си колата в усмивка на лицето. :thumbsup:
JulianoG написа:Източник Така е, на мен в снега и задръстванията тази вечер ми отчете 11/100.

Много. Още не си се научил да контролираш енергията и да ползваш от различния източник тогава, когато трябва. tooth.gif
Това разбира се ако не си пуснал парното на 30 градуса и дори автомобила да е на едно място, то двигателя да не ти се гаси.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 12:17
от WoLF
И аз си мисля, че климатика тук е играл роля(хибридите са много чувствителни към работата на парното)...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 19:05
от Колев74
Здравейте,след пет месеца и три дни се сдобих с мечтаната Тойота C-HR .Малко ми че странно да я карам и да не се чува шум от мотор.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 19:53
от WoLF
От Германия ли си я докара в крайна сметка? Гледай да не караш само на батерия, че като почне да зарежда ще ти отиде икономията wink.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 22:37
от baba_metca
100 окатана гориво едва ли ще свали разхода. 100 октана е за спортна кола, не за този двигател. В книжката трябва да пише минимума на октана /предполагам 95 RON/и ако се слага повече едва ли двигателя ще успее да ги "усвои" подобаващо. Тук всичко е от стила на каране.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 28 ное 2017 22:47
от WoLF
Много има писано за 100 и незначителната разлика от използването му... Който си харесва колата с него нека се заблуждава - все пак си плаща за кефа не за нещо друго! Има и спортни коли които са напълно доволни от 95 по книжка cool.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 29 ное 2017 09:14
от kams
Нека да вметна първо, че съм жена и разбирам от коли по-малко, отколкото вие разбирате от плетки вероятно, та бъдете снизходителни моля :D
Старата ми кола е фиеста, 1.25 - мноооооого далеч от понятието "спортна кола". По книжка - 95 важи. Оставям настрана факта, че със 100 октана разходът ми падаше с около литър. В крайна сметка все тая откъм финансова гледна точка. В студените месеци обаче, зареждайки 95 (от различни бензиностанции, включително и от една, където се кълняха в майките си, че слагали добавка и бензинът им е чудо на чудесата), при стартиране на двигателя оборотите започваха една бясна игра нагоре-надолу и колата гаснеше. Всеки ден, първите две-три минути, едно и също. През летните месеци никакви грижи. За повече от четири години, след неколкократни посещения в сервиза, единственият ми полезен ход беше стоте октана. Никакво гаснене, дори и при минус 10 градуса. Та затова си мисля, че има смисъл от скъпото... :D Тойотата ще си я храня със стоте, пък тя да усвоява квото пожелае. :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано: 29 ное 2017 09:38
от slowtraveler
Що бе, именити съфорумци плетяха и чорапи на времето - сигурно са му разбирали от плетките :whistle:
За стоте октана - неколкократните ми опити не показваха НИКАКВО осезаемо (т.е. да можеш да го засечеш по какъвто и да е начин) намаляване на разхода или увеличаване на динамиката... Просто двигателя си е конструиран за определено октаново число (степента на сгъстяване оказва голямо влияние за тези ограничения). Да, безпроблемно може да гори и по-високооктаново гориво, но без практическа полза... По-високооктановото гориво не е по-калорично и не може да отдаде повече енергия...
Относно зимата - специалистите по по-екстремно ниски температури умишлено слизат на по-нисък октан при студа заради по-високата скорост на пламъка и по-лесното запалване..
Има отделна тема по въпроса..
А играене на оборотите става или при лоша центровка ако е карбураторен автомобила, или лошо техническо състояние...