Страница 14 от 27

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 09:14
от kams
Нека да вметна първо, че съм жена и разбирам от коли по-малко, отколкото вие разбирате от плетки вероятно, та бъдете снизходителни моля :D
Старата ми кола е фиеста, 1.25 - мноооооого далеч от понятието "спортна кола". По книжка - 95 важи. Оставям настрана факта, че със 100 октана разходът ми падаше с около литър. В крайна сметка все тая откъм финансова гледна точка. В студените месеци обаче, зареждайки 95 (от различни бензиностанции, включително и от една, където се кълняха в майките си, че слагали добавка и бензинът им е чудо на чудесата), при стартиране на двигателя оборотите започваха една бясна игра нагоре-надолу и колата гаснеше. Всеки ден, първите две-три минути, едно и също. През летните месеци никакви грижи. За повече от четири години, след неколкократни посещения в сервиза, единственият ми полезен ход беше стоте октана. Никакво гаснене, дори и при минус 10 градуса. Та затова си мисля, че има смисъл от скъпото... :D Тойотата ще си я храня със стоте, пък тя да усвоява квото пожелае. :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 09:38
от slowtraveler
Що бе, именити съфорумци плетяха и чорапи на времето - сигурно са му разбирали от плетките :whistle:
За стоте октана - неколкократните ми опити не показваха НИКАКВО осезаемо (т.е. да можеш да го засечеш по какъвто и да е начин) намаляване на разхода или увеличаване на динамиката... Просто двигателя си е конструиран за определено октаново число (степента на сгъстяване оказва голямо влияние за тези ограничения). Да, безпроблемно може да гори и по-високооктаново гориво, но без практическа полза... По-високооктановото гориво не е по-калорично и не може да отдаде повече енергия...
Относно зимата - специалистите по по-екстремно ниски температури умишлено слизат на по-нисък октан при студа заради по-високата скорост на пламъка и по-лесното запалване..
Има отделна тема по въпроса..
А играене на оборотите става или при лоша центровка ако е карбураторен автомобила, или лошо техническо състояние...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 09:56
от kams
Аз и затова се застраховах, че разбирам по-малко от плетачите. :D
Никакви проблеми не намираха по сервизите, само по-високите октани оправиха положението. Карай, да му мисли следващият собственик! :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 10:22
от sstefan
slowtraveler написа: именити съфорумци плетяха и чорапи на времето
-и карат нови Яриси.Сега сменят памперси,правят компания на възрастни хора в Европа-очаквайте нов Авенсис/Лексъс скоро.... tooth.gif tooth.gif .Евала за трудолюбието им.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 11:02
от biro
Два резервоара 100 октана (шел и лукойл) изгорих на моя c-hr и като оставим настрана малко по-ниския разход (с 0.2-0.4 / 100), най-голямото предимство е по-мекия звук на двигателя при рязко ускорение (недостатъкът на CVT).
Вече всеки си предценява разликата от 40ст на литър, аз зареждам 95.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 11:04
от biro
vikros написа: Здравейте, след 6 месечно чакане дойде и моята кола (ниво на оборудване classy, хибрид).
Колев74 написа: Здравейте,след пет месеца и три дни се сдобих с мечтаната Тойота C-HR.
Снимки или не се е случило ppp.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 11:51
от WoLF
От плетки грам не разбирам, но за сметка на това от коли още по-малко tooth.gif Октаните са ти прикривали истинския проблем с изгарянето, а майсторите ги знаем wink.gif Пожелавам на новия собственик да попадне на хора...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Ное 2017 20:58
от Колев74
biro,

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 30 Ное 2017 16:15
от baba_metca
За експеримент може спокойно да си сложите 95 да видите какво се случва. Ако пък не Ви се пробва, недейте. Никой не Ви съди за използването на 100 октана, просто споделяме, че в книжката ако пище 95, няма смисъл от 100 от гледна точка на разхода или мощността. Разхода по документ е правен с гориво, каквото е описано в книжката, така е мерена и мощността.

Ако имате вяра на някой ваш познат, нека той/тя покара колата за да се уверите, че с друг шофьор и стил на каране резултата е същия. При продължаване на съмненията за висок разход след 1000км, добре е да посетите сервиз, където да тестват колата, защото може да има проблем. Никой не е застрахован от проблеми, затова има гаранция.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 30 Ное 2017 16:34
от kams
baba_metca написа:... с друг шофьор и стил на каране...
Едва ли е технически проблем, по-скоро в задкормилното устройство. :D Днес покарах като типичен шофьор на хибрид и разходът за трипа бе около 4 л. Може пък и да стана шофьор за пример... А дано, ама надали tooth.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Яну 2018 07:17
от boyanmt
pa19 написа: Неочаквано дойде и моята кола. И казвам неочаквано защото когато я поръчах в началото на март ми казаха че ще дойде след 4 месеца. Така че в понеделник или вторник ще я взема. Направи ми впечатление високата цена на каското. Офертите които ми дадоха са за около 2500 лв при цена на колата около 56000 лв. За сравнение другата кола която имам (не е с български номера) каското и е 960€ при цена на автомобила 42000€. Огромна разлика. Който знае как стоят нещата с каското в България и дали си заслужава да се прави нека пише. Искам да поясня че проблемът ми не е да дам 2500лв а това че ми се вижда нереално висока сумата.
Аз съм на 6500 лв. каско.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Яну 2018 09:25
от chukich
biro написа: Два резервоара 100 октана (шел и лукойл) ...
Вече всеки си предценява разликата от 40ст на литър, аз зареждам 95.
Колега, аз слагам шел v-power 95 (някой твърдят, че отговаря на 98) и съм много доволен. Разликата в цената с обик 95 на шел е около 15ст, което е нищо в сравнение с удоволствието двигателя да върви по-леко. Има много хора, които казват,че 95/98/100 разлика няма. По-принцип са прави, НО разлика има при определени коли и мотори, където мощността на двигателя е оптимизирана спрямо тегло на колата и нисък разход на гориво. Да не говорим, че нашия 95 е пълен ШИТ. FifthGear имат един епизод, където тестват на голф 4-5 различни марки и октани горива. При по-скъпите 100/98 октанови компютъра измерваше 2-4 коня повече. На моята Равка допълнителни 2-4 коня доста се усещат
Пробвай v-power 95

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Яну 2018 10:06
от biro
95 V-Power не съм пробвал, но пробвах почти всички бензини и вериги бензионстанции. Най-доволен съм от петрол същото е като 100 октана от шел. Двигателят работи много меко. В Русе има петрол на самообслужване и там литърът е 1.91лв, отделно имам и карта за отстъпка 5ст/л.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Яну 2018 12:21
от slowtraveler
boyanmt написа: .....Аз съм на 6500 лв. каско.
Нормално е при нов автомобил, който е и рисков...
Ако не се лъжа при мен каското бе около 4300лв за кола около 100х.лв, но моделът не бе рисков...
Което донякъде е дразнещо - приятел сега си взе същият модел втора ръка, но почти нов (цените на модела скочиха с над 30%) за около 50х.Евро и в момента каско и ГО са му около 850Евро....
Е що така бе Сийче - ние ли сме по-богати да плащаме в пъти повече от немците???

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 29 Яну 2018 16:48
от boyanmt
slowtraveler написа:
boyanmt написа: .....Аз съм на 6500 лв. каско.
Нормално е при нов автомобил, който е и рисков...
Ако не се лъжа при мен каското бе около 4300лв за кола около 100х.лв, но моделът не бе рисков...
Което донякъде е дразнещо - приятел сега си взе същият модел втора ръка, но почти нов (цените на модела скочиха с над 30%) за около 50х.Евро и в момента каско и ГО са му около 850Евро....
Е що така бе Сийче - ние ли сме по-богати да плащаме в пъти повече от немците???
wacko.gif ,да,за съжаление! sad.gif
Гледам цените в USA,ами те с 30% по-ниски от нашите?