Страница 4 от 27

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Мар 2017 22:55
от peterhr
Това е добра идея. Сложи по някоя снимка след като завършиш даден етап от шумоизолацията и да споделиш мнение за резултата.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Мар 2017 23:50
от Not_active_user_1
Добър разход! :thumbsup:
Като още се постопли и под 3 може да го свалиш. Поне на Приус 3 се сваля спокойно. 2,8/100 съм го докарвал отиване и връщане (деневилацията се изключва в случая) при температури над 20 гр. и слаб трафик с нежно галене на газта. Потенциала на тези хибриди е наистина огромен по отношение ниския разход на гориво.
П.С. Чудя се къде са редовните лаладжии да ти оспорят разхода, за да ти кажат, че това не е възможно, а дори и да се е случило, техните дизели горят по-малко! tooth.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 05 Мар 2017 23:59
от BOz
JulianoG написа: Е, аз на предната страница съм показал и под литър, обаче не се брои - маршрутът бе кратък и с голяма денивелация като съм стигал до 0.2l/100km. За първи път ми се случва кола да докара разхода си по каталожни данни - 3.4l/100km. По случая я закарах на баня:
В случая моя коментар беше с иронична насоченост, ако не се е разбрало.
Иначе на всички коли, които съм притежавал, винаги съм постигал разходите посочени в книжката и под тях. :thumbsup:

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 06 Мар 2017 12:19
от pa19
Относно разхода не съм искал да прозвучи като заяждане!
Имам един въпрос към JulianoG относно 16" джанти. За да отговарят гумите на диаметъра на 18" би трябвало да бъдат 225/60/16 Та въпросът ми е какви зимни гуми си сложил и как се чуства колата с тях. Разликата в цената между 16" и 18" за един и същи производител е около 200лв на гума
Друго което искам да споделя е че понеже първоначално доставените автомобили в България са свършили който поръча сега колата ще дойде след 4 месеца. За сръвнение в Гърция поръчката се изпълнява за 2 месеца ако няма в наличност. Двете страни заедно с Румъния са в Toyota Balkans.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 06 Мар 2017 14:56
от JulianoG
Спокойно колеги, не съм се вързал. Гумите при 16" и 17" са с ширина 215 и в моя случай Тойота монтираха Bridgestone 215/65 r16.
Относно доставките в английския форум за C-HR поръчали твърдят, че поради липса на бройки с десен волан, Тойота са започнали да доставят в UK коли от Япония. Междувременно направих справка за продажбите през Януари на хибриди Тойота в Европа и излиза, че C-HR е най-продаваният хибриден модел с повече продажби от Аурис и Приус взети заедно. Голямо търсене, голямо нещо. punk.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 06 Мар 2017 17:28
от pa19
Нали твоя модел е с 18" джанти. Защо са ти сложили по-висока гума върху 16" джанта. Трябваше да ти сложат 215/60/16 иначе се променя въртящия момент което не е никак добре за автоматичната скоростна кутия. Днес приказвах с един от шефовете на Тойота (поръчал съм Classy който ще дойде след 4 месеца) и той започна да ми разправя че може да се загуби гаранцията ако се установи че гумите летни или зимни не отговарят на зададените от Тойота, но не можа да ми каже дали за този модел по спецификация се допускат 16" джанти. Предполагам че до новата зима ще е ясно.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 06 Мар 2017 18:42
от JulianoG
Да, стандартните са ми 18", но за зимата предпочитам да съм с железни джанти и високи гуми. Основно заради дупките. Иначе вероятно не отчиташ ширината на гумата между 18" и останалите размери. Това са стандартните такива, посочени на вратата на колата:
215/65 r16
215/60 r17
225/50 r18
Tires.png
Tires.png (497.83 KiB) Преглеждано 3257 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 06 Мар 2017 19:18
от slowtraveler
pa19 написа: ащо са ти сложили по-висока гума върху 16" джанта. Трябваше да ти сложат 215/60/16
Та нали ти пишеш, че може да се слага 225/60/16... Което ще рече, че 215/65/16 ще си е съвсем точен размер :whistle:
Нали знаеш какво означава числото на височината ? :whistle:

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 06 Мар 2017 23:03
от pa19
Независимо че JulianoG пише за 215/65 аз си го четях като 225/65 и затова се учудих че са му сложили по-висока гума. Размера 215/65 си е правилен.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 12 Мар 2017 19:16
от batececo
Честито за придобивката! Със здраве да се ползва!

Записвам се да следя темата, че нито търсачката на форума откри нещо по "ch-r" нито по структурата успях да намеря темата, та.. падна яко ровене :)

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 13 Мар 2017 09:12
от JulianoG
С тези температури навън май няма да се прави изолация скоро.
Поне китайците най-накрая се включиха на пазара на аксесоари. Вчера си поръчах метален предпазител на задната броня и странични хромирани лайсни на обща цена от 164 лева с доставката по DHL. Остава да видим дали и с колко ще ме обмитят преди да ги взема, но със сигурност ще е по-евтино от смазващите 933 лева по ценоразпис на Тойота.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 14 Мар 2017 09:39
от chukich
И аз да добавя, че хибридната версия е най-добра.
Другият мотор е на BMW , а турбината докато се вкл. брада ще ви порасне.

Към момента, C-HR се продава като топъл хляб. tongue.gif

Скоро на пазара излиза друг интересен и футуристичен модел. Това е Mitsubishi Eclipse Cross

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Мар 2017 19:43
от JulianoG
Днес се постопли времето и намерих почти цял час за проба с виброизолация. За целта си бях взел от Практикер една ролка битумна лента с алуминиево фолио, размер 0.15 на 10 метра.

Понеже знаех, че нямам много време, реших да пробвам само дясната половина на багажника. Започнах с махане на корите, които да изцяло на щипки + болтовете на куките за багаж. Малко късно се сетих да снимам, на първата вече е поставено едно парче за ориентация. На дъното на багажника се вижда заводската изолация, ролката и валячето за лепене:
IMG_2583.JPG
IMG_2583.JPG (1.76 MiB) Преглеждано 3109 пъти
От вътрешната страна на калника ламарината си беше направо гола и дрънчеше като такава:
IMG_2585.JPG
IMG_2585.JPG (1.64 MiB) Преглеждано 3109 пъти
Вече залепена лента в нишата на калника (преди валяка):
IMG_2584.JPG
IMG_2584.JPG (1.42 MiB) Преглеждано 3109 пъти
Напредваме вътре в багажника (светлината вече отслабна):
IMG_2586.JPG
IMG_2586.JPG (1.35 MiB) Преглеждано 3109 пъти
Тук вече приключено за деня, ще се продължава друг път:
IMG_2589.JPG
IMG_2589.JPG (1.32 MiB) Преглеждано 3109 пъти
Уви, само за толкова имах време. Освен това усетих, че все още е хладно за лентата. Много по-добре се лепи като я затопля с ръка първо. Повече снимки като се стопли.

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Мар 2017 21:35
от chukich
Колега, не вярвам с това да успееш да постигнеш ефект.Един приятел си сложи професионална шумоизолация на цялата кола. Дори сложи и на тавана.
Колата е Мицубиши Оутлендер. Теглото на колата и разхода на гориво скочиха драстично, а ефектът от шумоизолация минимлен! На нова кола след 3 години сменя предни и задни амортисьори.
Но щом си решил давай ... bow.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 18 Мар 2017 21:38
от iovkito
Професионалната шумоизолация е супер скъпа и не си струва инвестицията , по-добре да похлопва и да подрънчава .