Страница 5 от 27

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Мар 2017 12:26
от e 10
Това с увеличаването на теглото и разхода на автомобила малко нереалистично ми звучи... no.gif ermm.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Мар 2017 14:28
от slowtraveler
Е, при увеличено тегло се увеличава разхода... Особено при градско шофиране... Все пак харчиш повече енергия при ускорение на тази маса... Айде, хибрида ще усвои обратно част от енергията, ама все пак КПД-то спада...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Мар 2017 14:58
от e 10
Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална :D ). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам tooth.gif .

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Мар 2017 15:59
от chukich
e 10 написа: Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална :D ). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам tooth.gif .
Колега, професионалната изолация за автомобили тежи доста, а като се сложи по цялата кола( шаси, врати,таван) е доста повече от 60кг ;)
Преди бензиновите двигатели на оутлендер бяха 2.4 170 , сега са 2.0 на 150 коня .Колата е станала с 150-200кг по-лека и това е довело до възможността за по-малък двигател. Двигателят е изчислен/оптимизиран спрямо някакви конкретни параметри и когато добавиш едни 150- 200кг отгоре гледай шоу...

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 19 Мар 2017 21:39
от Corolla_E12_hs
Аз имам бърз въпрос , не особено свързан с конкретния модел, а по-скоро с показаното поставяне на битумна лента в багажника ->доколко това ще подпомогне шума да намалее? Не е ли основният проблем шумът от двигател и от към пода на колите?

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 20 Мар 2017 04:31
от Енев
Corolla_E12_hs написа: Аз имам бърз въпрос , не особено свързан с конкретния модел, а по-скоро с показаното поставяне на битумна лента в багажника ->доколко това ще подпомогне шума да намалее? Не е ли основният проблем шумът от двигател и от към пода на колите?
При моята, а гледам, че на тази шумо- и виброизолацията е 1:1 с моята, шумът от калниците, когато минаваш по пясък, хвърлена луга, дребни камъчета, минал си през кал и всякакви такива, е отвратителен, все едно градушка бие по колата. Много е дразнещо и неприятно. Предполагам, че колегата затова изолира точно там, а и е най-лесно.
Иначе, друг много дразнещ шум, особено при хибридите, по-рядко се чува tooth.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 20 Мар 2017 05:38
от JulianoG
Това с изолацията си е направо за отделна тема и предполагам Akima ще е така добър да я отдели.

Наистина, започвам обратно на логиката за поставяне. Основно защото:
1. Имам много лесен достъп до багажника + схеми за разглобяването. Едва снощи проучих как се свалят корите на вратите на C-HR.
2. Нямам намерение да я лепя цялата, още по-малко с битумна лента - тя ще е само за външните панели на вратите и багажника. Енев го е намекнал - не ми пречат двигател или трансмисия, а основно шумът от подкалниците, багажника и вратите. За разлика от дизелите, двигателят на хибрида се работи в обороти само при ускорение и въобще не е дразнещ.

Масата на изолацията трудно ще прехвърли 30 kg. при 4-5 кв.м. битум с 3kg/m2 и още толкова пореста гума с метализирано покритие. Килограми, с които аз самият отслабнах през последните няколко месеца, но разходът не ми падна. ppp.gif

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 28 Мар 2017 22:20
от GSY
Интерсно ми е това няма ли да повлияе по някакъв начин на гаранцията на автомобила ???

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 11:19
от JulianoG
Малко новини:
Снощи пристигнаха поръчаните от AliExpress метална лайсна за багажника, както и пластмасови такива за фаровете за мъгла и вратите. Много добре и чисто се получиха, при това за скромните 195 лева общо. В Тойота същият комплект е над 1000 левчета.
IMG_2646.JPG
IMG_2646.JPG (981.87 KiB) Преглеждано 2817 пъти
IMG_2647.JPG
IMG_2647.JPG (1009.7 KiB) Преглеждано 2817 пъти
IMG_2648.JPG
IMG_2648.JPG (963.85 KiB) Преглеждано 2817 пъти
IMG_2649.JPG
IMG_2649.JPG (1.03 MiB) Преглеждано 2817 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 11:22
от JulianoG
Втора серия:
IMG_2650.JPG
IMG_2650.JPG (1.03 MiB) Преглеждано 2816 пъти
IMG_2642.JPG
IMG_2642.JPG (1.75 MiB) Преглеждано 2816 пъти
IMG_2645.JPG
IMG_2645.JPG (1.58 MiB) Преглеждано 2816 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 14:23
от BOz
Няма ли такива за предна и задна броня от долната им страна?

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 14:48
от JulianoG
Още не.
Май ще купувам стабилно надценената оригинална лайсна срещу "само" 340 BGN. Първо обаче искам да приключа със звукоизолацията и да сложа LED стопове. След 3 седмици ще слагам 18" джантите с летни гуми и дотогава китайците може да изкарат дори целите Modellista китове:
Изображение
Изображение

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 19:07
от JulianoG
Днес явно ми е ден. Подхванах изолацията на вратите, започвайки с шофьорската. Ще коментирам със снимки. Започва се с панела с бутони, който се държи на две щипки и 4 закопчалки:
IMG_2662.JPG
IMG_2662.JPG (1.6 MiB) Преглеждано 2779 пъти
Следват три болта - два под панела с бутоните и един зад дръжката за отваряне:
IMG_2661.JPG
IMG_2661.JPG (1.84 MiB) Преглеждано 2779 пъти
Кората просто изкача, обаче почти всички щипки останаха по вратата и трябваше да ги вадя една по една. Последва изненадата: вместо обичайните найлони, Тойота са сложили пластмасови панели на сервизните отвори. Като цяло вътрешният панел на вратата е добре изолиран, снимката е след добавяне на битумна лента:
IMG_2667.JPG
IMG_2667.JPG (935.1 KiB) Преглеждано 2779 пъти
Последваха и лошите новини - външната ламарина на вратата няма никаква виброизолация. Единственото подобие на такава са няколко точки с лепило към надлъжните стабилизатори. Същото се беше отлепило от вибрациите и ламарината се вееше свободно. Моментално я облепих с покритие на 80+%.
IMG_2654.JPG
IMG_2654.JPG (1.57 MiB) Преглеждано 2779 пъти
IMG_2656.JPG
IMG_2656.JPG (1.82 MiB) Преглеждано 2779 пъти

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 19:23
от JulianoG
Явно има ограничение за качване на снимки във форума, продължавам след качване на снимките на хост в Гугъл фото.

След облепянето с виброизолация, вратата придоби следния вид:
Изображение

Затваряме по обратния ред, остава да намеря подходяща шумоизолация, но и дотук вече външният шум се чува от останалите все още не направени врати. Тази утихна. Направих и кратко клипче със звука при почукване по вратите за сравнение:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/dVWbWKRYHLo[/bbvideo]

Още една изненада - говорителите са занитени към вратата. Ако някой реши да ги сменя след време ще трябва да пробива:
Изображение

Ще съм благодарен и ако някой по-запознат сподели какви са тези куплунзи във вратата и багажника. Имам съмнения, че са за JBL системата, но не съм сигурен дали излиза сигнал от тях:
Изображение
Изображение

Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /

Публикувано на: 01 Апр 2017 21:22
от chukich
Братле ти направо ме уби .., всички коли така ли ги разглабяш ;)

Браво. Кефиш ме. От къде ги поръча тези външни лайсни и аксесоари? Алиекспрес само?