Страница 2 от 4

RAV4 XA40 facelift 2.0 3ZR-FAE /2016 - / Първи 20000км

Публикувано: 07 апр 2017 12:44
от slowtraveler
Разликата според мен основно е в кривата на взаимодействието между придвижване педала на газта и реалното подаване на газ...
Например - ЕКО - кривата е вдлъбната надолу - натискаш педала до средата, а ЕКУ-то подава газ до 1/3, а в следващата половина от хода на газта, ЕКУ-то компенсира и отработва останалите 2/3 от възможния ресурс/мощност...
При СПОРТ - обратно - кривата е изпъкнала - натискаш педала до средата, а ЕКУ-то подава газ до 2/3, и ти се струва, че колата много върви - уж малко газ подаваш, пък тя хвърчи :)

RAV4 XA40 facelift 2.0 3ZR-FAE /2016 - / Първи 20000км

Публикувано: 07 апр 2017 13:55
от chukich
Не съм запознат точно как този "Еко" режим функционира, но не е само педала. Настойките на CVT-то и валвматика се сменят. Ако в нормален режим примерно при 50км/ч имаме 1500 оборота, при Еко стават 1300, а в спортен режим 2000.

RAV4 XA40 facelift 2.0 3ZR-FAE /2016 - / Първи 20000км

Публикувано: 07 апр 2017 16:35
от slowtraveler
Да, на автоматичните скоростни кутии влияе и върху кутията... На газоразпределението едва ли влияе...

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 18 апр 2017 07:48
от Dalt
Dalt написа:Източник
chukich написа:Тествах две седмици колата само на Еко режим.

Факт е, че е като спъната. На другия полюс е спортния режим, който я изстрелва :) Ще я пробвам тия дни в един 600 км преход на обикновен режим и ще докладвам как се държи при нормално каране (130 на магистрала, 100 на нормален път).


След кажи-речи 1500 км вече имам някакви наблюдения върху нормалния режим и сега ще се опитам да ги споделя :)

Нормалния режим на колата като че ли е взел най-доброто от двата режима. Колата не е толкова спъната, като в същото време старт-стопа работи по светофарите. По-лесно набира (не е толкова мудна), за сметка на това по-трудно се връща в ниските обороти след като се установи някаква скорост.

Първия преход (около 600 км) беше смесен - магистрала (125 км/ч) + първокласен път (105 км/ч) като резултата беше 7.2 разход. Обратния преход беше основно по магистрала, като разхода беше къде-къде по-висок, заради по-високата поддържана скорост (135 км/ч) - около 8.8.

Признавам, че този режим (нормалния) е за предпочитане. Еко-то спъва твърде много колата, Спорта пък я държи твърде много във високите обороти.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 28 апр 2017 23:45
от celeron_7000
Преди два дни приятел си закупи чисто нов същия RAV 4 от заглавието (Executive). След като се повозих, мога да кажа само едно - страхотен автомобил. Бих искал да използвам темата, за да коментирам няколко особености, които ми бяха известни и преди това и които мисля, че е време да се коригират. Возихме се на тъмно и понеже автоматично се заключват вратите при движение, познайте какво - бутонът за отклчване на вратите е неоткриваем през нощта (освен ако не си карал Тойота и знаеш, че е някъде пред ел. стъклата). На моята корола (Е17) поне има една синя точица светеща през нощта на въпросния бутон. Тук - нищо, освен бяла непрозрачна боя. Същото е и при бутона за заключване на задните стъкла, но да кажем, че той не е есенциален (и при мен не свети). Продължаваме нататък с бутоните на ел. стъклата - само шофьорското е с функция АУТО и през нощта само едно АУТО свети от целия блок с бутони за управление на ел. стъклата (така е на Корола Е11 от 1999). Това, че на другите врати няма АУТО не смятам, че е проблем (при Королата, която си е нисък клас, всички са АУТО). Но не е нормално всички останали бутони за ел. стъклата (отзад и отпред) да са без каквато и да е индикация през нощта. Разчита се на напипване. Следват бутоните за настройка на странизните огледала - отново плътна черна боя без каквато и да е илюминация, но и тук да кажем, че не е фатално. Да обърнем внимание на жабката - никакво осветление през нощта. Как смятате - защо го правят? Икономия? Надеждност? Тези светодиоди на стъклата не горят често. Дразнещое, макар че лично мен това не би ме спряло да си взема РАВ 4, защото наистина е страхотен японец. И първите короли Е17 бяха така, но после се коригираха и наслагаха осветление. Може само мен да ме дразнят тези липси. При вас как е?

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 29 апр 2017 17:42
от iovkito
Писал съм им относно тези недоразумения, отговорът беше - така ще е, нищо не можем да направим. Малко е странно да се пестят стотинки от няколко светодиода. Ползвам прибирането на огледалата всяка вечер когато си прибирам колата в гаража и винаги намирам бутона с опипване.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 29 апр 2017 18:00
от chukich
Добра констатация. За ел.стъклата не ме дразни, дори не забелязвам липса на светлинна индикация.Обаче малкото бутонче за прибиране на страничните огледала си е мъка вечер, когато вкарвам в гаража и напипвам.
По принцип забравих да споделя в предни постове, че светлините на Рав4 не са на високо ниво. Къси и дълги не са това, което очаквах. Слаби къси, а дългите правят неприятни сенки. Дори дневните светлини осветяват колкото късите. Лошо Тойота лошо!

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 29 апр 2017 18:01
от slowtraveler
Да, понякога ергономиката куца и то заради идиотски детайли и това е дразнещо...
► Виж съдържание

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 29 апр 2017 23:22
от BOz
slowtraveler написа:Източник И задните стъкла на автомобил за над 100х.лв също не са Ауто

Това на джипката ли? w00t.gif
Едно време на Типото ми му светеха даже ръчките за фарове/мигачи. Едно такова, готино.
Сега на Приуса няма шанс да си зануля дневния километраж без да светна осветлението в купето. tooth.gif

п.п. В Опел пък и то от среден клас видях за първи път памет на средното огледало. worthy.gif

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 29 апр 2017 23:41
от zi_zi_top
На аудиото на баба Корса 1994 г. имаше опция за стартиране с ниско ниво на звука и осветление на бутоните на автоматичните ел. стъклата, а на Корола 2013 г. сутрин ми се стартира автоматично възпроизвеждането на музиката от флашката със силата от предишния ден и освен шофьорското стъкло няма други осветени и автоматични. Всяка сутрин с "благословия" изключвам аудио системата, за да си чувам парктроника, докато изкарам Королата от гаража. mad.gif
Друго дразнещо нещо е разположението на бутоните на шофьорската врата. Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 29 апр 2017 23:58
от slowtraveler
BOz написа:Източник Това на джипката ли?

Да.... tooth.gif

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 30 апр 2017 09:15
от chukich
zi_zi_top написа:Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.


Хаххаха и при мен е така :censored:

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 30 апр 2017 10:38
от celeron_7000
zi_zi_top написа:Източник На аудиото на баба Корса 1994 г. имаше опция за стартиране с ниско ниво на звука и осветление на бутоните на автоматичните ел. стъклата, а на Корола 2013 г. сутрин ми се стартира автоматично възпроизвеждането на музиката от флашката със силата от предишния ден и освен шофьорското стъкло няма други осветени и автоматични. Всяка сутрин с "благословия" изключвам аудио системата, за да си чувам парктроника, докато изкарам Королата от гаража. mad.gif
Друго дразнещо нещо е разположението на бутоните на шофьорската врата. Постоянно се опитвам да командвам предните стъкла с бутоните за задните.

И аз бъркам предни със задни (тук грешката е в разположението на бутоните на вратата), но при мен (Е17,2015) вече са наслагали осветление на всички бутони на ел. стъклата (сини светодиоди), на бутона за централно заключване (синя точка) и всички са с АУТО. Има осветление на бутона за управление на ел. огледалата (L R не свети, а само джойстика). Функция "прибиране на огледалата" нямам, но не би светил бутонът и да имах. Иначе флашката се стартира автоматично само понякога, може би когато съм я вадил или последно съм бил на флашка, а не на радио. Този проблем е решим с един ъпдейт, но такъв няма.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 30 апр 2017 10:42
от Dalt
chukich написа:Източник По принцип забравих да споделя в предни постове, че светлините на Рав4 не са на високо ниво. Къси и дълги не са това, което очаквах. Слаби къси, а дългите правят неприятни сенки. Дори дневните светлини осветяват колкото късите. Лошо Тойота лошо!


Хмм, аз моята я взех с ЛЕД и единственото, което не ми харесва е че късите ми идват леко къси когато шофирам с 90 и нагоре. Дългите са страхотни.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано: 30 апр 2017 12:32
от chukich
Dalt написа:Хмм, аз моята я взех с ЛЕД и единственото, което не ми харесва е че късите ми идват леко къси когато шофирам с 90 и нагоре. Дългите са страхотни.


Вдигнах на макс късите, но и при мен идват прекалено къси. За дългите мисля, че поради дизайна на фаровете се виждат две вертикални сенки в средата на осветеното.