Страница 4 от 4

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 23 Юни 2017 10:26
от chukich
Лостчетата за мигачите и чистачките се разкърцаха при обратния ход !!!

Някой друг има ли подобен проблем ?
Кола на една година ! :D

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 26 Юни 2017 14:55
от chukich
:censored:

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 26 Юни 2017 15:08
от slowtraveler
Явно си изтеглил късата клечка... Да не опира някоя пластмаса?

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 28 Юни 2017 16:20
от chukich
slowtraveler написа: Явно си изтеглил късата клечка... Да не опира някоя пластмаса?
Не съм се замислял за пластмаса. Може от жегата да се получава някакво разширение на материала...но скърцането се чува само при обратния ход на лостчетата.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 01 Мар 2018 19:44
от Not_active_user_1
peterhr написа: Не е ли по-лесно да се кара винаги на "нормален" режим, а с десния крак да си определяш как искаш да се държи колата и реално сам ще си определяш разхода, спрямо това как искаш да караш колата?
Ами не е да ти кажа! При спортен режим реакцията е съвсем друга. По съвсем друг начин се държи колата и откликва много по-бързо при подаване на газ отколкото при еко-режим. Разхода малко се покачва също и по-рано започва да зарежда батерията, ако започне да и пада заряда, както и ДВГ е по-често работещ отколкото при еко. Пробвал съм го многократно на едни и същи участъци при еднакви условия.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 12 Мар 2018 16:13
от chukich
Здравейте, колеги,

вече стигнах 40000+ км, всичко е 6.
Нямам никакви оплаквания. Малките забележки по интериора ( скърцане в центр.конзола и лостчето за мигачи) сами се оправиха. Може би е трябвало време материалите да се напаснат. Все още няма никакво износване по елементи от интериора като например волан, ск.лост, дръжки на вратите и др.
Ходова част отлична. Двигателят тиктака като швейцарски часовник, без разход на масло и др.
Дано така всичко продължи и занапред.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 14 Яну 2019 07:21
от chukich
вчера направих 60000км на Равката. Както се очаква от една Тойота, няма никакви проблеми по механика, окачване. Единствената забележка са паразитните шумове от табло и от скоро от дръжките над вратите. Скръц тук, скръц там. Ту изчезват, ту се появяват. По принцип всичко може да се оправи, но така и не ми е останало време да си поиграя.

светлината от фаровете все още ме дразни. Прави едни сенки/линии пред колата, които не ми се нравят.

Нещо ново което установих през последната година ,е колко полезен може да бъде режим " Спорт" . С него колата наистина се усеща спортна, настройките на двигател и СВТ тотално се променят и колата се събужда от зимен сън. По баири, завои и труден терен слагайте само този режим ! Дори... ако закъсате или буксувате на сняг,лед, пясък освен да изключите ESPто и да заключите диференциала, задължително сложете на спортен режим. Гледайте на този режим като на офроуд режим. Разходът на гориво скача с около литър, което е нищо.

Продължавам да съм на мнение, че тази кола е оптимален семеен, универсален автомобил. Добър за градско, извънградско, много маневрен, комфортен, тих и стабилен.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 09 Фев 2019 16:06
от ivied
Скачайте на хибрида - след 100.000 км - мога да кажа още по-добра е... 2.5 на Лексъс дава по-нисък разход, и по-голямо удоволствие от мощноста и смяна на режимите...Още не съм пробвал новия модел 2019 - но и това ще стане, след премиерата за Европа, другия месец...
Сега за шума и "паразитните" шумове по табло и врати - ами на тия пътища, танк да е... Аз тук се ядосвам в малка неравност като вляза, на шахта или прелез, камо ли за БГ ямите...

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 09 Фев 2019 16:37
от slowtraveler
Ами за паразитните шумове - засега около 85х.км не съм чул такива по нашенските пътища... Освен поскръцване или потропване на леда например под чистачките зимата...
Пък не съм я жалил толкова из дупки и пътища.. Така, че съм съгласен с Чукич, че не е нормално да ти скърца и тропа особено на нов автомобил...
За хибрида - както всяко нещо си има и плюсове и минуси... Мен лично ме дразни 'ватеното' усещане на спирачката с променливото спирачно усилие...
И другото което ме дразни - нуждата да натиснеш яко спирачката на светофар за да изключи тока към електродвигателите :) Смятам го отново за пропуск на програмистите :)
Т.е. се надявам в следващите модели да направят автомобила по-нормален и удобен за каране... tooth.gif

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 09 Фев 2019 19:48
от chukich
Ivied, и аз чакам новата Равка да и направя тест драйв. Предполагам, че ще се предлагам само с хибрид от новото им поколение ( 4то ? )
Но трябва изключително много да ми хареса, за да си заменя “питомното за диво”
За момента колата е 9 по десетобалната. Махам и една точка само заради паразитните шумове от които страдат повечето модели Тойота. До моята къща се стига по едни черни пътища, където доста друса и тези скърцания ми вадят душицата. Сега като се стопли предполагам ще изчезнат. Иначе Лексъс NX ми е слабост. Не съм сигурен, че искам хибрид. Може би плъг-ин хибрид би било хубаво. Не знам фали знаете, Тойота се обединиха с Панасоник ( производителя на батериите на Тесла) и ще правят с нови технологии батерии. Предполагам, че до 5г макс вече ще има Тойоти в серийно производство с батерии, които издържат над 500км.Колата ми е в гараж, където имам ток и ще е много лесно да сложа един контакт за електромобил. Но това е за друга тема и време ... :whistle:
Btw, външния дизайн на Рав4 5то поколение ми харесва по-малко от фейслифта на 4то. Но .... нека я видим на живо и тогава ще говорим

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 09 Фев 2019 20:24
от boyanmt
При мен още на 2-я месец заскърца кутията около волана..и пластмасите отдолу срещу коленете,както на водача,така и на спътника му. Извадих всичко,твърд глицерин на всяка щипка(по малко естествено,иначе ще ти текне в чорапите tooth.gif ),и замлъкнаха!
Сериозно съм ги заплашил ,че при следващо скърцане,ще има шут.. Мълчат чумите за сега..тишина по всякакъв терен.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 16 Яну 2020 07:47
от chukich
85000km с Равчика. За последната година и 25000км няма нови проблеми по колата. Остават си паразитните шумове в купето, но съм ги ограничил с най-различни приоми от българската инжинерна мисъл cool.gif
Мотор и окачване в идеално състояние. Един приятел си взема същата Равка и веднага и сложи ГИ. 120000км на газ без проблеми.

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 07 Яну 2021 21:52
от Slavi.vasilev
chukich написа: 16 Яну 2020 07:47 Равка и веднага и сложи ГИ. 120000км на газ без проблеми.
колега кава е цената на ГИ

RAV4 XA40 2.0 3ZR-FAE Valvematic 155HP CVT Facelift /2016 - / - Впечатления след първите 20 000 км

Публикувано на: 30 Яну 2021 09:07
от chukich
Вече на 100000km Равката е без проблеми. Изключително здрава кола и се чувства все едно сега е излязла от магазина. По интериора все още няма нито един износен и амортизиран елемент, коженият волан е като недокосван, окачване и ходова част като нови, а двигателят си тиктака като швейцарски часовник.
Сменям само консумативи и карам. Японките били “скучни коли” .... ами нека да ми е скучно :)