Страница 1 от 2

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 12:09
от toyota777
Днес тествах яриса с малко оф роуд ето снимки. smile.gif
В никакъв случай не е джип, но те модерните джипове не са много джипове така, че свърши работа.
Яриса е модифициран със стоманена защитна кора, не си мислете да ходите оф роуд с вашия ярис, корола и тн .. пластмасовите кори не са защита, не са skid plate и не може да разчитате на тях, то и на алуминиеви защитни кори не може да разчитате, трябва си worthy.gif стомана !!

vlcsnap-2017-03-30-11h47m09s493.png

vlcsnap-2017-03-30-11h48m07s265.png

vlcsnap-2017-03-30-11h48m42s617.png

vlcsnap-2017-03-30-11h50m58s734.png

vlcsnap-2017-03-30-11h51m50s640.png

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 12:24
от slowtraveler
Ако нямаше защита, нищо нямаше да опре :whistle: tooth.gif
Формално погледнато - това си е черен път, така, че си е 'он-роуд'... За офроуд не може да става въпрос ppp.gif
Иначе снимките ми харесаха :thumbsup:

По повод защитата - с тези остри ръбове и стърчащи болтове май е повече залъгалка... Поне няма да влиза прекалено много кал в дъжд...
На Кашкая направих подобна, само-че силно загладена от неръждавейка.... Излезе ми около 100лв (разкроя го правих по пластмасовите стари кори). А от листа неръждавейка остана още почти 1кв.м. за някоя по-малка кора :)
Мислил съм да сложа няколко защити на джипката, ама не е дошъл момента... При всички случаи не можеш да легнеш изцяло на листа (да го ползваш за слайд), ако смяташ да го правиш леко...
Ако му сложиш 2-3 мм ламарина става, ама пък тогава колата ще натежи с десетки-стотици килограми :)

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 12:44
от toyota777
Е не е като за рали, но върши работа. :thumbsup:
Кората е тежка, стоманата е 2-2.5мм има и заварена подсилваща лайсна от вътре и има огъвки от 4те страни(на снимката не се виждат).
На няколко пъти удари и не се огъна, но не е имало удар с цялата тежест. Не мисля да качвам Еверест. :D

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 13:51
от slowtraveler
Като гледам ламарината е 0.8-1.5мм... Но все пак по снимките де...
На Кашкая мисля бях сложил 1мм си бе здраво / плътно на удар с ръка, и без подсилваща лайстна..
Само че бе неръждавейка - твоето не знам каква ламарина е (и тя прилича малко на неръждавейка)..
Изображение

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 16:57
от toyota777
по снимки прилича на 0.8мм, дано не се окаже 0.6мм ohmy.gif
но на живо е 2.5mm това показва шублера :thumbsup:
без боя около 2мм.
Защитата е професионална, не е гаражна, доволен съм за сега.
IMG_20170330_154433.jpg

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 21:10
от Veni1
Свинската опашка на последната снимка подчертава професионалността на защитата.

Предпоследния ми Мерседес нямаше подкартерна защита, и си я поръчак.
Дойде.
4 мм профилирана в две оси ламарина, с тегло ~ 65 кг.

Опелчето, с което ми я докараха, видимо въздъхна, след като я разтоварихме.

Защитата определено работеше.


На джипа тенекиите отдолу - пазят подхода към картера, самия картер, кутията, и раздатката - също са 4 мм, и също са профилирани по две оси.
Тествани са многократно, в няколко случая се наложи да минат тенекетата през хидравлична преса, ама то джипката е за това. Ако не е искала да е джип, да е станала ферари, примерно.

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 21:28
от slowtraveler
При мен щатната защита май е 4 части(две от важните са за двете части на резервоара, че доста народ си пати) като има афтърмаркет още 4 части за други агрегати. Ама сигурно са 200кг...
За яриса 2.5мм сигурно са добре..

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 21:35
от toyota777
свинската опашка държи кората под калника, няма връзка със защитата.
джиповете са друга бира, но и тежат по 2-3 тона
абе няма да карам сериозен оф роуд, дано нямам проблеми. :D

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 21:49
от kostadinnm
Еее, чак пък защитни метални кори да слагате ми се струва прекалено на тия коли.
Ето през какво тресавище я прекарвам моята:
https://youtu.be/d0P6qhk20U4
А ето го и целия път, дето го минаваме с бащата постоянно. На клипа даже е в добро състояние мисля, а в момента е като от снимките в първия пост - не може да се кара на втора предавка с 15км/ч. Имайте предвид, че като го качвах тоя клип не знаех, че тубата до-оправя резолюцията и затова е в pcloud в резултат на което може да ви насича малко:
черен път
И това е със седан с под 15 сантиметра просвет. Корите съм ги закачал по бордюри и прочее, но никога на тоя черен път.

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 30 мар 2017 23:07
от slowtraveler
Който е ходил за риба с баща си като малък (то там бе мястото, където даваха на младежите да карат автомобил :) ) си е свикнал как да подхожда при такъв черен път :)
И няма да закачи...

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 31 мар 2017 09:27
от e 10
На клипчето наистина може да се говори за наченки на оффроуд. Иначе относно защитите за лек автомобил - смятам, че не е препоръчителна заигравката с дебелината на ламарината. При удар поддава най-слабата част, която едва ли е 2, 3 или 4 мм стоманена ламарина, отчитайки дебелината на тенекетата на съвременните автомобили. Лично аз предпочитам да сменя картер отколкото да се мъча (безрезултатно) да изправям усукано купе. Фабричните пластмасови кори вършат работата, за която са поставени. Ако не успеят да се справят, просто мястото на автомобила не е било там

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 31 мар 2017 10:01
от iovkito
Някой път и аз трябва да направя клипче , за да видите истински offroad с авенсис. :D Не пожелавам на никого да се натресе в пън , който е скрит в тревата , не знам какви метални кори трябва да имате , за да ви предпази картера и другите нискостърчащи части на колата. Тогава карах с около 20-30 км/ч и колата просто се заби и спря . Всички кори бяха изпотрошени , тенекиите над ауспуха бяха събрани на топка и лостовата система на скоростите беше изкривена - успях да се прибера на 2-ра скорост , защото само тя включи. По черните пътища очаквайте неочакваното .

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 31 мар 2017 10:33
от Оги
Ще ви покажа и аз един офроуд терен, който минавах всяка година с комби, подобно на Авенсис, че натоварено, ама през лятото, защото 3 години след като една нощ ми пръхтя мечка в ушите не съм ходил там, а същата есен продадох комбито. :) Само джипове и влекачи за трупи съм виждал по тоз път, тук-там някой вело турист или кросов мотор, обикалящи траповете на зиг-заг. При последното връщане както колата си вървеше на 1-ва почти без газ в един момент спря от раз и изгасна в един от тях с диаметър около 7-8 м. Оказа се опрял камък в ниска част от задното окачване, близо до колелото. За половин час се минава около километър. :)
Май стана оф топик.

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 31 мар 2017 11:32
от toyota777
тук тестват подобна защита: марка шериф, дебелина 2мм
https://www.youtube.com/watch?v=r9_UDbxHoVk

OffRoad с лека кола.

Публикувано: 31 мар 2017 17:24
от toyota777
iovkito написа:Източник Всички кори бяха изпотрошени , тенекиите над ауспуха бяха събрани на топка и лостовата система на скоростите беше изкривена - успях да се прибера на 2-ра скорост , защото само тя включи. По черните пътища очаквайте неочакваното .

за твоя Т25 авенсис в БГ защитна кора струва 200лв mellow.gif , а в Русия е 38 евро.
http://baza.drom.ru/barnaul/sell_spare_ ... 04855.html
по-добре си карай с оригиналната ПВЦ кора :) , в БГ всичко е скъпо , но за щастие пътищата не са като в Русия, Украйна.
https://www.youtube.com/watch?v=CaF5e-hAPpU