Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

dracunculus
Мнения: 89
Регистриран: 06 мар 2011 23:14
Репутация: 33
Местоположение: Deutschland

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот dracunculus » 23 юли 2017 10:56

Привет, колеги!
Е, след дълги размисли и двоумения (дали да е хибриден Лексус/RAV 4 или просто Авенсис) надделя огромната отстъпка, която получих за конкретното ниво на оборудване на Авенсиса и закупих на 14.06. такъв от ТМ Ауто и изпратих королата за спокойно доизживяване при жена ми spell.gif . Колата е 1,8 бензин, ниво на оборудване Elegance (но дойде с пълен кожен салон, а трябваше да е частично с кожа... boo.gif ) и с ръчна скоростна кутия. Тъй като не намерих подобна тема за фейслифт модела, реших тук да споделя първите ми впечатления. Ако решат модераторите могат да я преместят или да я обединят с темата за 2014-модела, която вече съществува. По темата: спрямо Королата е просто друг свят, няма какво да коментирам! В сравнение с Авенсиса на тъста ми (също така 1,8 бензин 2015 година, т.е. преди фейслифта, подобно ниво на оборудване) мога да кажа, че от Тойота са поработили доста. Материалите на интериора са, за мен, значително по-качествени, кофти пластмаси има, но са сведени до минимум. Колата е изключително добре обезшумена, дори и при скорости над 190 км/ч остава сравнително тиха. С 18” джанти е, поема неравностите много добре. С две думи комфортът е наистина на ниво. Двигателят е тих, сравнително еластичен и като се настъпи върви достатъчно (една идея по- добре от королата). За изминати вече 4300 км мога да споделя средния разход: тежко градско 9,5/100, нормално градско към 8,4/100, икономично извънградско 5,2/100, нормално извънградско 5,6-6,2 на 100, магистрала 130 км/ч 6,5-6,7 и ако се кара с над 150-160 отива на 8-8,5/100 и нагоре. Според мен напълно задоволителни стойности. При същите условия дава предишният модел (2015) с около 0,5 до 0,8/100 повече, може би е подобрена аеродинамиката...
Външният вид на колата ми харесва много, особено с 18” джанти. На тъмно осветяват ЛЕД-фаровете страхотно, нямат нищо общо със свещичките на Королата :)
По отношение на Toyota safety sence- системата....работи наистина неочаквано добре, разпознава знаците безотказно, също доста добре и маркировката на лентите. Това, което не работи добре е разпознаватето за гласови команди...пълна трагедия е, може и да се дължи, че съм я настроил мултимедията на немски, а аз имам акцент....не знам, ма е на моменти неизползваема.

С две думи, много съм доволен и не съжалявам, че не си купих Лексус за 20 000 Евро повече! Авесисът си има всичко, което ми трябва (е не е хибрид с 223 к.с., но голяма работа...)
Надявам се темата би била полезна за колегите, които имат интерес към автомобила.

Поздрави от Германия,
Георги
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT

Iliyа Damyanov
Мнения: 296
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 82
Местоположение: Мюнхен

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот Iliyа Damyanov » 23 юли 2017 11:35

Да ти е честита и от време на време допълвай темата.

Потребителски аватар
memorex
Мнения: 1028
Регистриран: 07 апр 2012 22:09
Репутация: 28
Местоположение: Варна

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот memorex » 23 юли 2017 20:28

Честито и безпроблемно шофиране на новата придобивка.Впечатляващ разход а и вероятно ще спадне след няколко хиляди километри.Не си сбъркал с бензиновия мотор. :thumbsup:
RAV 4, 2.2 D-4D, 136 hp, none DPF

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1033
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот Airfan » 23 юли 2017 21:06

Силно ме вълнува дали ще ти се появи тропане от спирачните апарати скоро.
Изображение

Потребителски аватар
Toyota Yarispz
Мнения: 107
Регистриран: 20 яну 2015 00:02
Репутация: 9
Местоположение: София

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот Toyota Yarispz » 23 юли 2017 22:04

според мен на такъв автомобил 1.8 бензин му е малък! освен ако доста не е паднало теглото!!
Честито за автомобила!!!
tooth.gif Toyota

dracunculus
Мнения: 89
Регистриран: 06 мар 2011 23:14
Репутация: 33
Местоположение: Deutschland

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот dracunculus » 24 юли 2017 00:53

Според СОС- документа тежи с конкретното ниво на оборудване с около 60кг по- малко от предшественика. Двигателят е точен, някои биха казали граничен, но то си е и според конкретните очаквания. До Airfan... за момента НЕ, но ще те държа в течение.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT

dracunculus
Мнения: 89
Регистриран: 06 мар 2011 23:14
Репутация: 33
Местоположение: Deutschland

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот dracunculus » 02 сеп 2017 11:27

Впечатления след първите 9700км... разходът смесен (леко градско, междуградско, магистрала със 120-150, на моменти само до 170) се закова по колонка на 6,6/100, БК показва с 1л. ОТГОРЕ, не намирам начин да го калибрирам, както при Королата. Спирачните апарати НЕ тропат. ЛЕД- гаровете осветяват върховно, само дето сензорът им би било добре да беше по-чувствителен. Всичко друго е топ!
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT

KaRaM
Мнения: 25
Регистриран: 12 юни 2009 09:57
Репутация: 0

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот KaRaM » 05 окт 2017 16:55

Честито колега, безаварийно и без инциденти да си я екслоатираш.
Аз карам такава вече 22К км и също бих споделил наблюдения.
Нивото на моята е Executive и липсват лед предни светлини, кожа, гласови команди, джантите са 16" и не съм със затъмнени стъкла.
Разходът е както си го посочил, до 190км/ч не съм карал, не мисля въобще че с тези 16" джанти колата ще е стабилна при такава скорост.
На 160км/ч започва да се усеща леко нестабилна.
Имам няколко проблема. От самото начало има леко почукване като метал на пластмаса отпред вдясно, предимно при ниска скорост на леки неравности. Търпи се и не му обръщам вече внимание.
Нощно време системата от камери и датчици отказва, което повлиява на автоматичното превключване на светлините, избягването на сблъсък под 80км/ч и т.н.. Особено при мъгла нощно време системата не работи въобще.
На 16К км'ра започна да вие на студен двигател нещо, според мен е алтернатор, но в сервиза твърдят че е нормално. Опитвам се да свикна и с това и съм в очакване да се увеличи за да го диагностицират по-точно.
Та, общо взето съм доволен, но не съвсем, королите ми преди този авенсис бяха къде къде по-сполучливи, нищо че бяха закупени втора ръка.

dracunculus
Мнения: 89
Регистриран: 06 мар 2011 23:14
Репутация: 33
Местоположение: Deutschland

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот dracunculus » 06 окт 2017 20:33

Здравей,
Камерите май могат да се калибрират, попитай. Ако не- рекламация! Все пак автомобилът е нов и е нервещо като не функционира нещо. Аз, както споделих, съм много доволен...при мен работи всичко. Потропването е вероятно от спирачните апарати...коментиран и много често срещан козметичен проблем...при мен още го няма, или е може би съвсем леко изразен. Поздрави!
Георги
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT

Потребителски аватар
Airfan
Мнения: 1033
Регистриран: 28 сеп 2013 01:31
Репутация: 33
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот Airfan » 08 окт 2017 21:25

dracunculus написа:Източник Здравей,
Камерите май могат да се калибрират, попитай. Ако не- рекламация! Все пак автомобилът е нов и е нервещо като не функционира нещо. Аз, както споделих, съм много доволен...при мен работи всичко. Потропването е вероятно от спирачните апарати...коментиран и много често срещан козметичен проблем...при мен още го няма, или е може би съвсем леко изразен. Поздрави!
Георги

Козметичен? Брутално зле е като за кола, струваща 50 000 лв. Срам за Тойота - срам!
Изображение

dracunculus
Мнения: 89
Регистриран: 06 мар 2011 23:14
Репутация: 33
Местоположение: Deutschland

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот dracunculus » 08 окт 2017 22:30

Козметичен, в смисъл на неповлияващ функциите на спирачната система. Прав си, че е тъпо да се появява в коли струващи толкова мангизи, но проблемът е в конструкцията на самата система от тоя тип. Шумът го има и в коли струващи почти двойно на Авенсиса...от личен опит МБ Ц-класа 2012, Волво S 60 2009 и лекичко, съвсем дискретно в Туарег 2016. Цетката е между другото АМГ- фейслифт за 48000 Еврона. Реално, поне при мен или го няма, или е наистина толкова добре обезшумен, че не се чува....де да знам :)
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT

KaRaM
Мнения: 25
Регистриран: 12 юни 2009 09:57
Репутация: 0

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот KaRaM » 09 окт 2017 17:10

dracunculus написа:Източник Здравей,
Камерите май могат да се калибрират, попитай. Ако не- рекламация! Все пак автомобилът е нов и е нервещо като не функционира нещо. Аз, както споделих, съм много доволен...при мен работи всичко. Потропването е вероятно от спирачните апарати...коментиран и много често срещан козметичен проблем...при мен още го няма, или е може би съвсем леко изразен. Поздрави!
Георги


Това, че камерите могат да се калибрират го знам, но тази операция няма отношение към моя проблем.. поне така ми обясниха от сервиза на Тойота.
Почукването не е от апаратите със сигурност, при спиране и натисната спирачка пак се чува, нещо по сглобката е и е много леко, но дразнещо.

Потребителски аватар
nitsodar
Мнения: 71
Регистриран: 04 апр 2016 19:20
Репутация: 12
Местоположение: Ямбол

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот nitsodar » 17 ное 2017 21:52

Привет, колеги! Използвам темата,за да напиша моите впечатления от новата ни придобивка. Новият член на семейството е Toyota Avensis 2017 1.8 CVT Executive. Преди това имахме Toyota Avensis 2.2 D4D 150 к.с. 2007г. (от която бяхме много доволни). И така - след повече от 800 км. мога да кажа,че съм изключително доволен и само с приятни впечатления. Автомобилът е много комфортен, достатъчно широк отвътре, макар отвън да изглежда малко по-компактен (по мое мнение) от действителността dry.gif Интериорът е много добре изпипан, определено от Тoyota са се постарали много в това отношение. Както споменава и колегата dracunculus, на допир е приятна кожата на подлакътника и по арматурното табло. Обикновена пластмаса се забелязва най-вече на дръжките на вратите,както и под тях. Седалките са комбинация с "обърната" кожа (ако съм разбрал правилно) и дамаска, която изглежда много здрава и не хлъзгаво-евтината като на някои други марки (което на мен специално изобщо не ми харесва). Бутоните на волана,както и тези по таблото, са достатъчно големи и лесни за натискане. Както отбеляза и съпругата ми - дори и по-нисък шофьор може с лекота да достигне всеки бутон около мултимедийния дисплей, без да е нужно да се протяга :thumbsup: Един недостатък на централния дисплей е,че при силно слънце малко се отразява и не се вижда много добре. Иначе менюто на дисплейчето между скоростомера и оборотомера е много добре видимо,лесно и интуитивно за работа. Може да се избира (както и на други модели предполагам) каква информация да се извежда и в какъв ред. Изглежда така:

Изображение

Ето и снимка на централния (мултимедиен) дисплей:

Изображение

Жабката е доста голяма, така както беше и при T25. Осветена е добре и се вижда при тършуване в нея нощем :

Изображение

Един голям недостатък според мен е изключително намаленото отделение за бутилка на вратите. На задните е по-малко от това на предните и може да се сложи, при това вертикално, едно шише от 500 мл. (не съм снимал и не мога да покажа). За сметка на това ето колко голямо е отделението на предните врати:

Изображение

Подлакътникът е изключително голям и дълбок. В него се намират USB и Aux буксите:

Изображение

Удобство е,че поставката за чаша може да се движи напред-назад. Като цяло подлакътникът не е много висок, но тъй като колата е автоматик и не се налага постоянно превключване - височината е много подходяща. Не зная дали ще е така,ако скоростната кутия бе ръчна ...
Има и допълнително място за чаша зад скоростния лост. То не е подходящо за бутилка, но пасва идеално за чаша кафе ,която сме купили от бензиностанцията да се освежим :whistle:

Изображение

Купих гумени стелки от един от сайтовете за такива (нарочно не пиша името,за да не се счете за реклама). В Тойота искат по 140-160 лв. за гумени стелки в купето и още толкова за багажника. В случая цената беше 104 лв. общо за 2-та комплекта! При това на Rezaw-plast, които нямат никаква неприятна миризма и пасват идеално на модела:

Изображение

Как се държи двигателят: тъй като идвам от 2.2 D4D 150 к.с. , много си мислих да не би да е слаб този двигател и да ме мъчи при шофиране извън града. Е, опасенията ми са били напразни. Двигателят и много добре балансиран. Изключително тих и дори доста икономичен в сравнение с това, което очаквах от бензин и то автоматик. Все пак още я караме леко и плавно/нежно, но на магистралата поддържа спокойно 100-120 км/h, при това на много ниски обороти. Мога да отбележа,че купето е изключително добре обезшумено.

Изображение

Средният разход е 7.6 за вече повече от 800 км, като 20-30 % е градско, другото - извън града, основно по магистрала. Няколко пъти ни се е налагало да дадем малко повечко газ ( до около 3000 RPM) и определено колата има достатъчно запас от мощност. Не съм ползвал режим SPORT все още, затова не мога да коментирам за поведението при него.
Автоматичната скоростна кутия е изключително прииятна, не се усеща никакво превключване, движи се много тихо и просто като самолет! Свиква се много лесно с шофирането и е просто несравнима в градско шофиране.
Камерата за обратно виждане е много добре показваща всиччко отзад. Видимостта е много добра дори и нощем! Асистентите за напускане на лента, показване на таблото на знаците, toyota safety sense са много приятни и също забавни. Може би предупреждаването за напускане на лента е по-смислено в извънградски условия, особено по магистрала. В града не го намирам за нужно, но то и не работи при скорост под 50 км/ч.
Багажникът на седана е достатъчно голям и мисля ще побира всичко, с изклюение на по-дълги товари, за които ще е нужно комби :whistle:
Сигурно е важно да отбележа,че най-накрая са се сетили,че бутона за прибиране на страничните огледала е нужно да има подсветка! Това беше голям минус при T25 нощем. Бих казал,че синята подсветка е много приятна и не дразни изобщо при нощно шофиране.
Досега, при малко повече от 800 км. не се е налагало да доливам масло или каквито и да е течности w00t.gif
Надявам се,че информацията ще е полезна за бъдещи собственици. angel.gif
Toyota Avensis Wagon 2.2 D4D 2007
Toyota Avensis 1.8 CVT 2017

biro
Мнения: 442
Регистриран: 31 мар 2013 11:21
Репутация: 35
Местоположение: Русе

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот biro » 18 ное 2017 11:52

Тия 820км с половин резорвоар ли ги мина?
Имай в предвид, че разходът на БК е занижен.
Фаровете какви са, как осветяват нощем?
Флашката има ли опасност да се прекърши ако пуснеш нещо в подлакътниак или опира в дъното?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017
Avensis II 2.0 D4D 126к.с. T25 1AD-FTV 2008

Потребителски аватар
nitsodar
Мнения: 71
Регистриран: 04 апр 2016 19:20
Репутация: 12
Местоположение: Ямбол

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Мнениеот nitsodar » 18 ное 2017 15:08

Колега, за жалост не съм ги минал с половин резервоар tooth.gif Зареждал съм, разбира се ppp.gif
Фаровете осветяват добре. Преди бях с ксенон и си мислих дали ще са добре тези- халогенни са. Много добре осветяват за такива, дори се питах дали това не е защото рефлекторите са нови и оттам осветеността да е така хубава. Преди това, на Т25 която имахме, разликата между халогенните и ксенона (който сложих впоследствие) бе космическа wink.gif
Относно флашката- не е опряна в пода на подлакътника. Това е друг минус,за който ме подсещаш,колега blushing.gif Затова сме сложили една малка кутия със салфетки над нея, която се "вклинява" по ширината на подлакътника. Това ще ни предпази от поставяне на нещо директно върху флашката angel.gif
П.С. Колега biro, как е при C-HR буксата за USB- като при Авенсис или по-добре разположена?
Toyota Avensis Wagon 2.2 D4D 2007
Toyota Avensis 1.8 CVT 2017


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Yahoo [Bot] и 5 госта